Danek75 Zgłoś #41 Napisano 28 Stycznia 2015 Z wkładki filcowej na przykład :fajny Tylko nie wiem czy nie będzie za gęsta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #42 Napisano 29 Stycznia 2015 Ok dzięki za pomoc ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulus92 Zgłoś #43 Napisano 22 Marca 2016 Witam, mam problem z zapachem paliwa w kabinie, zagladam pod maske regularnie od pierwszego razu gdy poczulem zapach benzyny. I zlokalizowalem wyciek, jest na nakretce ze zdjecia na laczenu listwy z wezykiem gumowym. Jak to naprawic ? Nowa listwa czy wezyk? A jak wezyk to jak polaczyc to skoro on jest zakuty z nakretka? B5 1998 ADR 1.8 + LPG brc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #44 Napisano 9 Maja 2017 Odkupuje temat bo i mnie problem dopadł. Na postoju na rozgrzanym silniku czuć zapach pb. Pod maską czuć go w okolicach listwy wtryskowej. Co najlepsze to jeżdżę na lpg, a czuje pb. Pb ze zbiornika szybciej nie ubywa. Jedyne co mi przychodzi do głowy to że smierdzi wyciekajacy spod uszczelki klawiatury rozgrzany olej silnikowy. 1.8t. Awt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #45 Napisano 9 Maja 2017 Sprawdź dokładnie przewody i ich połączenia czy gdzieś nie kapie, u mnie pękł przewód aluminiowy (zasilający) ten przymocowany przy grodzi i lało się na rozgrzany jak piec katalizator szybka reakcja (po wyczuciu bajury w kabinie) i zjechanie na pobocze uratowało mnie być może przed czym gorszym:oszit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturg1988 Zgłoś #46 Napisano 9 Maja 2017 Na forum Octavi był przypadek spalonego (co prawda 1.6) z takiego właśnie powodu. Nie lekceważ tematu, dobrze wszystko sprawdź, jak to ewidentnie benzyna to trzeba to sprawdzić. Właśnie przy wtryskiwaczach itp. To, że jedziesz na lpg nie znaczy że układ benzynowy nie pracuje... Pompa cały czas pracuje na przelew i w przewodach jest ciśnienie jakieś 3,5 bara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #47 Napisano 9 Maja 2017 Hmmm.. ale Pb mi nie ubywa szybciej. Tyle co na rozruch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijju Zgłoś #48 Napisano 9 Maja 2017 Witam, podpinając się pod wątek: mam dziurę w rurce paliwa tej przy grodzi koło pompy podciśnienia i EGR w silniku AWX, efektem jest lanie się ropy na katalizator i inne. na zdjęciu zaznaczam miejsce wycieku. Proszę o pomoc w ustaleniu numeru części lub info gdzie można kupić tę rurkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #49 Napisano 10 Maja 2017 W tym samym miejscu mi ciekło, przełamałem rurkę całkowicie i połączyłem ją 10cm gumowym wężem + opaski i spokój. Cała rurka ma 6m, raczej nie ma sensu bawić się w wymianę. - - - - - aktualizacja - - - - - Hmmm.. ale Pb mi nie ubywa szybciej. Tyle co na rozruch. Ale śmierdzi, to o czymś świadczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomWaw Zgłoś #50 Napisano 12 Września 2019 Objaw podobny, - ostry zapach benzyny z nawiewów! Otwieram maskę silnika a tam z pod wspornika rurek paliwa umieszczonej na ściance grodzi komory silnika kapie benzyna wprost na gorącą osłonę kolektora i turbosprężarkę! Pożar prawie gotowy. Po rozpięcu blachy wspornika i wyjęciu z osłaniającej gumy w rękach pozostaje pęknięta na pół aluminiowa rurka paliwowa. Zastosowałem metodę Mareckiego3575 i po wyrównaniu przegów rurki pilnikiem połączyłem rurką z cienkiego szlaufa ogrodowego bo taki był pod ręką i pasował na rurkę fi 8mm, mam nadzieję odporny na paliwo.Na Foto czarna taśma jako zabezpieczenie przed ocieraniem o metal/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #51 Napisano 12 Września 2019 No napewno jest odporny na paliwo Druciarstwo i papractwo lvl hard. W sklepie dedykowany wężyk 10zł za metr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomWaw Zgłoś #52 Napisano 12 Września 2019 Ale przynajmniej dojadę sobie do sklepu, a nie z buta trzeba iść godzinę w jedną a później w drugą. Poza tym prowizorki są najtrwalsze! EDIT: Zastosowany wężyk jest zbrojony i testowany przez 1h w benzynie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #53 Napisano 12 Września 2019 Trwały to będziesz miał nagrobek jaķ Ci się wóz jarnie z Tobą w środku;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #54 Napisano 12 Września 2019 (edytowane) 19 minut temu, RomWaw napisał: Ale przynajmniej dojadę sobie do sklepu, a nie z buta trzeba iść godzinę w jedną a później w drugą. Poza tym prowizorki są najtrwalsze! EDIT: Zastosowany wężyk jest zbrojony i testowany przez 1h w benzynie ? Zbrojony jest nicią po to żeby utrzymać ciśnienie a nie zwiększyć odporność na benzyne. Węże ogrodowe się nie nadają do paliwa, tak samo jak powietrzne. Edyta: Szczerze? To możesz tam wsadzić nawet słomke do coca coli i zbierać do świnki na nowe auto bo AC pewnie nie masz, tylko nie pisz tego na forum bo starzy nie powtórzą takiego januszowania ale przyjdzie młody i zacznie naśladować bo ktoś tak miał i tak może być. Edytowane 12 Września 2019 przez HansikVR5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomWaw Zgłoś #55 Napisano 12 Września 2019 Tak jest, zgadzam się w 101%! Najszybciej jak się da zastosuje wężyk z przeznaczeniem dla paliwa.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomWaw Zgłoś #56 Napisano 17 Września 2019 << Bo ktoś miał i może być.....>> Wymieniłem wężyk ogrodowy zbrojony sznurkiem na wężyk gumowy ale też zbrojony sznurkiem - zanabytym w sklepie motoryzacyjnym jako paliwowy. Uszkodzona rurka to główny przewód paliwowy dostarczający paliwo pod ciśnieniem do szyny wtryskiwaczy. Faktycznie pod wpływem ciśnienia paliwa i temperatury panującej pod maską, rurka ze szlaufa niebezpiecznie napęczniała pomiędzy opaskami. Zastanawiam się czy nie zwiększyć liczby zastosowanych opasek zaciskowych po 2 z każdej strony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #57 Napisano 17 Września 2019 Nie ma takiej potrzeby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach