Volthar Zgłoś #21 Napisano 13 Lutego 2011 (edytowane) Dzieki Patryk_ Czy ktos moze mi powiedziec jaki jest kod tej czesci do B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ) Rok: 2003? sam znalazlem taka czesc: [ame]http://www.amazon.com/06A103213F-99-06-Beetle-Jetta-Breather/dp/B002NX7IUM/ref=pd_bxgy_auto_img_b[/ame] ale wszedzie pisza, ze to jest do 1.8 a ja mam 1.6. NA oko czesc wyglada jak ta w moim aucie. ????? Edytowane 13 Lutego 2011 przez Volthar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #22 Napisano 22 Lutego 2011 Czy ktos moze mi powiedziec jaki jest kod tej czesci do B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ) Rok: 2003? sam znalazlem taka czesc: http://www.amazon.com/06A103213F-99-06-Beetle-Jetta-Breather/dp/B002NX7IUM/ref=pd_bxgy_auto_img_b ale wszedzie pisza, ze to jest do 1.8 a ja mam 1.6. NA oko czesc wyglada jak ta w moim aucie. ????? Numer części dowiesz sie w innym dziale,tam pytaj.Na rurę odmy do 1.8 to mi nie wygląda bo w tym silniku jest kolanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Volthar Zgłoś #23 Napisano 22 Lutego 2011 Jeszcze raz dzieki za podpowiedz. Czesc znalazlem i o dziwo w Irlandii w VW kosztuje tyle co w Polsce - €52 z VATem. Czesc wymieniona dzisiaj i wyglada na to, ze problem spalin zniknal. Pojawil sie za to jakis swist, nie za glosny, jak dodaje gazu i odpuszczam. Na postoju tez go slychac. Moze gosc, co mi to naprawial za bardzo naciagnal pasek od alternatora? Jutro sprawdze dokladnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #24 Napisano 22 Lutego 2011 Moze gosc, co mi to naprawial za bardzo naciagnal pasek od alternatora? Jutro sprawdze dokladnie. Może być i tak.Sprawdź także czy w dolocie powietrza niema jakichś "dziur"/nieszczelnień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DRACK Zgłoś #25 Napisano 23 Lutego 2011 Ja tez miałem problem ze spalinami, tylko ze mam dieselka . U mnie przyczyną było pocenie się uszczelki (bądź przewodu?) nie pamietam od intercoolera, po wymianie wszystko ok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_M86 Zgłoś #26 Napisano 19 Września 2011 (edytowane) Witam Zakupiłem Passata 1.6 B5 FL 2001r AZL sedan. Auto podobno stało rok czasu nie używane. Gdy pierwszy raz nim jechałem zdawało mi się, że czuć zapach paliwa, (może spalin). Sprawdzony cały układ paliwowy, wymieniony filtr paliwa zapach nadal się pojawia. Tylko nie zawsze. Od dwóch dni wertuje internet z typem na filtr węglowy powrotu, oparów paliwa w nadkolu bądź ostatnio znalazłem, że może to być nieszczelna klapa bagażnika i zasysanie spalin. Po zrobieniu 1000km zauważyłem, że rzeczywiście zapach paliwa, spalin pojawia się gdy otwieram szybę z przodu, nieważne którą. Gdy szyby są zamknięte zapachu nie ma. Nawiew chodzi cały czas - myślę, że nie ma z tym nic wspólnego. Założyłem od razu gaz i jest to samo, czuć benzynę lub spaliny. Z klapą jest coś nie tak bo nie raz zamek nie łapie trzeba mocniej - była malowana, może jakiś zaślepek brakuje bo jak się zamknie to szczelina jest ok. Nie mam już pojęcia czego i gdzie szukać - pomóżcie!. Czytałem też coś o odmie kolektora dolotowego ale jest w porządku - tak stwierdził zaprzyjaźniony mechanik. Dodam, iż po zakupie znajomy kumpel podłączył kompa i wykazało jakiś błąd poziom, system mieszanki paliwa za ubogi czy coś takiego, nie pamiętam. 2 pytania: -jakie świece kupić bo gość w sklepie mi mówi, żeby do gazu kupić jednoelektrodowe, że mechanicy co się u niego zaopatrują to takie radzą i kładą do gazu, że lepsze i że będę zadowolony - czy wymieniać też przewody? - ile powinna wynosić minimalna grubość tarcz przód i tył bo nie wiem czy przetaczać czy muszę kupić nowe? Pozdrawiam Marcin Edytowane 22 Września 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #27 Napisano 19 Września 2011 Witam 2 pytania: -jakie świece kupić bo gość w sklepie mi mówi, żeby do gazu kupić jednoelektrodowe, że mechanicy co się u niego zaopatrują to takie radzą i kładą do gazu, że lepsze i że będę zadowolony - czy wymieniać też przewody? - ile powinna wynosić minimalna grubość tarcz przód i tył bo nie wiem czy przetaczać czy muszę kupić nowe? Pozdrawiam Marcin To wątek o spalinach więc od razu mówię-nie pytaj o inne rzeczy tylko sobie poszukaj...Odma-owszem,zatkana lub pękniete kolanko.To najpierw sprawdź.Są screeny z Etki na forum,znajdziesz napewno i będziesz wiedział o co mi dokładnie chodzi.Bez sensu jest żebym wrzucał to poraz kolejny. Robię to dlatego że jesteś "nowy" i może masz forum nieopanowane: ROZMIARY TARCZ MASZ TU O świeczkach MASZ TU Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #28 Napisano 24 Stycznia 2015 Witam, śmierdzi u mnie w aucie na postoju paliwem, ale tylko gdy włączam nawiew wiec strzelam, że to coś z pod maski jak owieram najbardziej czuc pod kolektorem czyli to chyba ta rura odmy i pytanie czy do silnika APU 1.8T taka bedzie dobra http://allegro.pl/odma-silnika-rura-audi-a4-b5-1-8-1-8t-058103213-i5018366745.html i czy tylko wystarczy wymienić tą część czy całość jak to: http://www.dora2013.webd.pl/images/a4/36.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #29 Napisano 24 Stycznia 2015 A nie leci ci paliwo na ziemię przy kole po stronie pasażera? Nie ma plamy na postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #30 Napisano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Po stronie pasażera nie czuć. Najbardziej czuć po stronie kierowcy pod Kolektorem. Jutro lub pojutrze sprawdzę na postoju czy obok koła cos kapie ;] Edytowane 25 Stycznia 2015 przez vatos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #31 Napisano 26 Stycznia 2015 Sprawdzałem. Nie ma plamy obok koła, ale też czuć. To trzeba całość czy jak? Czy może inne możliwości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #32 Napisano 26 Stycznia 2015 No to jak juz czuć to po stronie pasażera, to dla pewności zanurkuj z nosem pod drzwi pasażera i jak tam przy podłodze bedzie czuc paliwem, to niedługo tamtędy zacznie lecieć. Czyli wyjdzie na to, ze masz zapchany filtr węglowy i trzeba będzie wymienic albo sam filc w środku albo jak nie chce ci się pruć filtra, to kupić drugi. I zobacz jeszcze, czy bak nie ejst wklęsły (zassany troche do środka) - wtedy będziesz miał pewnosć, ze filtr jest kaputt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #33 Napisano 27 Stycznia 2015 Ok. Sprawdzę, tylko obok koła czuć dużo później niz z pod kolektora, bo tam czuc od strzała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #34 Napisano 27 Stycznia 2015 Filtr jest prawie pod szybą wiec najpierw może śmierdzieć w grodzi silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #35 Napisano 27 Stycznia 2015 Ok to wymienię filtr chodzi o przeciwpyłkowy tak? Dzięki za rade dam znać jak wymienię czy to coś pomogło ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #36 Napisano 27 Stycznia 2015 Nie. Chodzi o filtr, który jest schowany w nadkolu przy drzwiach pasażera. To jest filtr odpowietrzenia zbiornika paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #37 Napisano 28 Stycznia 2015 (edytowane) ok. Dzieki bardzo, a mógłbyś pokazac jak to wygląda? to jest to?: http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/49/55/46/15/4955461584 Warto kupować używkę? W serwisie koszt 450zł ;/ Edytowane 28 Stycznia 2015 przez vatos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #38 Napisano 28 Stycznia 2015 Po pierwsze - to nie to Przecież ten zawór masz na silniku - a ja chyba dokładnie ci napisałem gdzie ten filtr sie znajduje, czyż nie? I nie trzeba kupować całego filtra, tylko wyjąc stary, rozkręcić go na dole puszki, wyciąć plastikową kratkę co trzyma filcową wkłądkę, włożyć nowy filc i złożyć z powrotem :fajny Coś takiego. http://allegro.pl/filtr-weglowy-audi-a4b6-vw-passat-b5fl-3b0201803c-i5002054175.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #39 Napisano 28 Stycznia 2015 No, własnie źle link skopiowałem o to mi chodziło bo znalazłem po numerze częsci 3b0201803, ale nowy koszt 450zł, a wiesz może jeszcze gdzie taki filc kupie? Bo to raczej rzadko kiedy sie wymienia i nie mam pojęcia co tam siedzi ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #40 Napisano 28 Stycznia 2015 wiesz może jeszcze gdzie taki filc kupie? Wytnij ze starego gumofilca, wyjdzie taniej :umm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach