Skocz do zawartości
PiotrekVW

Szarpie, przerywa podczas jazdy B4 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, a więc rozebrałem pompe i zostawiłem tylko samą obudowe - tą białą co jest na około, a przez środek przymocowałem rurke od samego dołu o średnicy 6mm, a na nią założyłem wężyk który idzie do pokrywy baku, i już wszystko działa jak należy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich mam passata b4 z silnikiem 1.9 tdi miałem taki sam problem z przerywaniem nie dało sie jeździć samochodem ,a nawet spalanie sie zwiększyło szukałem przyczyny przy pompie,wtryskach,filtrze paliwa,turbie dosłownie całe auto przejrzałem i nic,w moim passacie cała przyczyna znajdowała sie nad bezpiecznikami jest tam płytka która daje prąd na zawór pomy paliwa i poprostu był pekniety lód po zlutowaniu jak ręka odjął.Nie chce robić reklamy ale cały Śląsk zjeździłem i nie znalazł sie nikt kto moze cos poradzic na to dobiero w siewierzu na ul .długiej facet tylko popatrzał i zrobil mi to za 30 min polecam dobra firma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mowisz o takiej czarnej skrzyneczce do ktorej wchodza 2 kostki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie o to mi chodzi rozebrałem ja i w środku jest płytka wystarczy nad lutować lód :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alfa2045

Witam Panowie ja zmagam się z utratą mocy w swoim pasku już od dłuższego czasu. Zrobiłem troche znanych chwytów:D tzn zaślepiony całkiem egr, odma out itp.

 

natomiast zauwazyłem małą dziwną rzecz, kiedy odłącze przepływke tj wtyczke zapale paska aby pochodzil chwile, potem zgasze i podlacze znowu przeplywke, to auto jakby dostaje nowe zycie- jest zrywniejsze, czuc ze ciagnie jak powinien. Najciekawsze jest to, ze VAG niczego nie wykrywa ani nic.. Sta moje pytane czy istanieje taka mozliwosc ze przeplywka jest padnieta? pomimo braku flowan obrotow szaprania tylko spadek mocy, biorac pod uwage ten jakby reset samej przepływki i poprawa na chwile..:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest tylko spadek mocy nie wchodzi na obroty tak jak wcześniej na 99% jest to przepływka zobacz czy nie jest zawalona syfem miałem takie objawy w b4 po zmianie przepływki idzie jak burza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość turek78

Witam, mam problem z Passatem B4 silnik 1z, czasami przerywa mi jak przejadę po torach lub po większych wybojach. Ostatnio jak skręcałem gwałtownie w prawo to aż zgasł. Nie wiem od czego mogą być tak dziwne objawy. dzięki za każdą podpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zbyt mało paliwa w zbiorniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możne pompa paliwa w zbiorniku siada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym aucie nie ma pompy w zbiorniku paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, należę również do "klubu" posiadaczy szarpiącego TDI, interesuje mnie kostka o której piszą tomek009 i derbi 013, ma ktoś może foto jak to dokładnie wygląda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem od czego mogą być tak dziwne objawy

Woda w paliwie a konkretniej w filtrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przelutowałem tą kostkę i nadal zero poprawy jak chodzi o szarpanie. W najbliższych dniach będę podmieniał wtrysk sterujący z innego auta i zobaczę czy będzie poprawa.

 

Po przekładce wtrysku Passat chodzi jak szatan, wtrysk z Passata, który powodował szarpanie w Golfie działa OK. Jedyny problem w Pasacie to po 20 km jazdy pojawiła się nieszczelność w gnieździe wtrysku. Trzeba będzie go osadzić jeszcze raz na nowo.

Edytowane przez pepito82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc w moim przypadku jest troche inaczej. Zaczyna szarpać w przedziale predkosci 100-120km/h. Szarpie a raczej jak by przerywał przez chwile a potem przestaje. Przy wiekszych predkosciach jest ok. Natomiast podczas jazdy po miescie czasem szarpnie na 4 biegu w momecie uruchomienia turbo czyli około 1900obr/min. Wymienione filtry oleje itp. N75 wymieniłem dwa lata temu. ktos ma pomysł:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na postoju wkręcić silnik do około 2500 obr/min i postukać po wtrysku sterującym, jeśli silnik się na sekundę zdusi to upatrywałbym przyczyny we wtrysku. Powyżej opisany jest mój przypadek, na początku też szarpał przy 100-120 na V biegu, a potem już przy 1800-200 obr/min na wszystkich biegach poza jedynką. Zamieniłem wtryski z moim drugim autem miejscami i teraz w obu działa ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem sobie temat i wywnioskowałem że w moim AFN przydałoby się przeczyści nastawnik: Zaliczając trasę do Rabki w którymś momencie na równych obrotach auto zaczęło szarpać, po wciśnięciu oraz puszczeniu gazu objaw znikł. Trwało to parę kilometrów aż ustało :) Zadzwoniłem do paru kumpli mechaników i stawiali poduszkę pod silnikiem, ale po powrocie do domu nic na to nie wskazywało.

Czytając ten temat stawiam na nastawnik. Czy ,,to'' można wybadać na kompie, ile kosztuje czyszczenie?

Dziękuję za odpowiedzi.

 

To może dodam:

Auto równo pracuje, ładnie zapala na zimnym silniku (przez 2-3sek nie równo/jakoś dziwnie), mało pali, szarpanie nigdy więcej nie miało miejsca.

Edytowane przez Alex360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepnijcie auto najtańszym kablem; u mnie wywaliło:

765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

 

pomogło rozłączenie i popsikanie wtyczki idącej do nastawnika, po podłączaniu szarpanie ustało (mam nadzieje że na długo bo dzisiaj rano sie z tym bawiłem)

objawy były te same co u Alexa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bilus2007

witam! Jestem posiadaczem VW Passat B4 tdi z silnikiem 1Z samochód ma przejechane 300 tys.km od jakiegoś czasu pojazd stracił moc , głośno pracuje , jadąc z prędkością około 70 km/h na 5 biegu lub na wzniesieniach szarpie . Przy odpalaniu jak jest zimny musi zakręcić kilka razy i gdy załapie naciskając pedał gazu dławi się ale po krótkiej chwili wchodzi na obroty . W samochodzie wymieniłem przepływkę oraz pompę ale nie dało to rezultatu układ paliwowy jest szczelny .Sprawdzałem go na VAG-u nie pokazuje żadnych błędów . Jadąc z prędkością około 120 km/h i więcej czuć jak auto w pewnym momencie nie przyspiesza i zaczyna falować to do przodu to zwalnia . Proszę o jakieś porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nastawnik albo poduszka na silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności