Skocz do zawartości

4r3k

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 4r3k

  • Urodziny 16.03.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    S Las Vegas

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1997
  1. nic sobie uciąć nie dam, że będzie pasować, numer wygląda na jakiś zamiennik, bo raczej nie wychodziły inne oznaczenia części na USA
  2. no cóż, pozostaje kupienie sobie starego merca 124 i dostawy hurtowe oleju rzepakowego od pobliskich rolników - wyjdzie dużo taniej i pojedziemy tak samo
  3. sprawdź czy wężyki od filtra paliwa są dobrze założone (dopływ i powrót), jak kupiłem swojego to jakaś głowa odwrotnie założyła przewody paliwowe, co dziwne, wszystko działało, ale tylko do pierwszych mrozów, przewód od tego zaworka przy filtrze powinien iść do prawego króćca przy pompie (patrząc tak jak sie otwiera maskę)
  4. polecam Lemm'a 1500, bo taką użytkuje, żadnych wodotrysków, dobrze ciągnie i zbiera
  5. pompa sie kończy, albo jakiś mądry czujnik, podaj samochód na drugi raz ewentualnie podłącz VAGa
  6. 4r3k

    podgrzewacz ropy

    Za czasów posiadania mondolota czytałem na forum o sensie posiadania tego, generalnie polecano wywalać podgrzewacz ze względu na na to że lubił przez te szybkozłączki zaciągać powietrze, a wiadomo jak to się kończy w zwykłym dieslu, co też uczyniłem, do paliwa zacząłem dolewać skyyda, robię tak do tej pory i nigdy nie było problemów
  7. 4r3k

    jaki przegub???

    przegub jak przegub - chińskie wytrzymują tyle samo co reszta (swoją drogą też z chin), bardziej rozchodzi się o gumę, która w chińskich jest liczona na góra 2 lata użytkowania, także radzę kupować gumę osobno (np Spidana)
  8. ale to jest od passata b5 a nie b4
  9. witam, czy występuje jako część zamienna ten czerwony przezroczysty plastik od włącznika świateł awaryjnych?
  10. podpiąć pod kompa, ostatnio też tak miałem, okazało się że to wina nastawnika, przeczyść wtyczke i spróbuj czy to coś dało
  11. co 15k lub 12 miesięcy sprawdzić stan i szerokość paska (min 22mm), co 90k lub 4lata wymieniać razem z napinaczem
  12. podepnijcie auto najtańszym kablem; u mnie wywaliło: 765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY pomogło rozłączenie i popsikanie wtyczki idącej do nastawnika, po podłączaniu szarpanie ustało (mam nadzieje że na długo bo dzisiaj rano sie z tym bawiłem) objawy były te same co u Alexa
  13. witam, może to gdzieś było, ale zdjęcia powygasały, czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie i zaznaczyć gdzie jest przekaźnik sterujący tym dogrzewaniem silnika w B4, bo szukałem na podszybiu ale jest tam tylko komputer i nic więcej i na świece prąd nie dochodzi
  14. przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać
  15. posprawdzaj czy przy pompie wtryskowej nie jest urwany żaden kabelek, najprawdopodobniej nie działa zawór STOP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności