mpat Zgłoś #241 Napisano 25 Czerwca 2013 Koledzy a ja mam następujący problem. Ruszam normalnie 1, 2 i 3 a on zasł i już nie odpalił. Pompka paliwa działa (odpiąłem wężyk pod kanapą i siknął paliwem jak włożyłem kluczyk). Na VCDSie pokazuje mi taki błąd: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-018-BKP.clb Oznaczenie elementu SW: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE Komponent: R4 2.0l PPD1.5 G 9707 Weryfikacja: --H45--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000172 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 VCID: 6AD1B93945219D489F8 Znaleziono 1 błąd: 012296 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P3008 - 006 - sygnał poza tolerancją - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00010001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 226582 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2013.06.24 Czas: 21:48:09 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 192 /min Moment obrotowy: 128.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h Kąt skrętu: -47.95* Kąt: 0.0 * (bez jednostek): 1.0 Kąt skrętu: 12.73* Kody gotowości: B/D Na forum gdzieś czytałem, że bez tego czujnika powinien odpalić. Poza tym wsio ok. Rozrusznik kręci, ale jak za długo go potrzymałem na rozruszniku to olej piknął i bałem się za dużo kręcić. Jakieś pomysły gdzie szukać usterki? Wskazówki co sprawdzić? Bo już sił nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #242 Napisano 25 Czerwca 2013 masz juz odpowiedz ..czujnik.... nie zawsze bedzie ci odpalal normalnie i prawie zawsze ci zgasnie w nieodpowiedniej chwili... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozkmin Zgłoś #243 Napisano 1 Września 2013 Witam Mam problem. Pasek zgasl mi na swiatlach w miescie. Nie mozna zapalic. Ale po poczekaniu 20 min odpalil, pochodzil z 5 minut I znowu zgasl. Po odczekaniu kolejnych 30 min wyjechalem nim szybko na autostrade i tam nic mu sie nie dzialo, jechal jak gdyby nigdy nic przez 50km. Ale jak tylko wjechalem do miasta i zwolnilem temp to znowu zdechl i nie mogl odpalic. O co chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bulbon777 Zgłoś #244 Napisano 2 Września 2013 Witam. w moim pasku 2.0tdi 140km w trakcie jazdy zaczela migac kontrolka swiec zarowych i auto zgaslo,juz nie odpalił dalej ból lawety,po podłączeniu komputer wykazał brak napięcia na pompowtryskach. ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tob3k10 Zgłoś #245 Napisano 23 Października 2013 Witam panowie. Czy jest taka możliwość, że po wymianie pompki paliwa (nie oryginał) passat b6 2,0 TDI 170 KM pasek nie chce wchodzić na obroty ? Max obrotów przy pedale wciśniętym do podłogi to przy zimnym silniku 4,1 natomiast ciepłu silnik 3 może 3,2 . Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #246 Napisano 24 Października 2013 Może tak być, że nie wchodzi na obroty, bo nie ma paliwa. Żeby to sprawdzić to najprościej dostać się do filtra paliwa, są tam wężyki, którymi paliwo jest tłoczone ze zbiornika i tzw. powrót spowrotem do zbiornika i następne dwa węzyki jeden tłoczenie do silnika, drugi powrót z silnika. Po zdjęciu dekielka z wężykami, wkłada się go do jakiegoś naczynia, najlepiej przezroczystego i włącza zapłon (ale nie silnik) i sprawdza się jak sobie pompka daje radę z tłoczeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafal007-85@o2 Zgłoś #247 Napisano 14 Marca 2014 witam mam problem z passatem b6 1,9 105k po wymianie pompy paliwa przy 1/4 zbiorniku nie chce odpalic, po kilko minutowym kreceniu odpala nie ma tego problemu kiedy jest wiekszy stan paliwa czy mozliwe ze pompa jest zle ustawiona ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot Zgłoś #248 Napisano 19 Kwietnia 2014 Witam mój problem to czasami po dłuższym postoju nie mogę odpalić, muszę chwilę pokręcić rozrusznikiem żeby złapał jak zapali to chodzi normalnie (dzieje się tak jak stoi przód wyżej niż tył) wygląda jak by się zapowietrzał i nie wiem gdzie szukać przyczyny (filtr paliwa wymieniony cały układ suchy, pompę w zbiorniku słychać za każdym razem) gdzieś czytałem że pompa Vacum może być przyczyną takich problemów - czy to możliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegosh Zgłoś #249 Napisano 28 Maja 2014 Witam. Ta sama śpiewka u mnie, czyli rano nie odpala, potem cały dzień od pierwszego. Czytałem na forum, że u niektórych to wina rozrusznika, u innych pompy paliwa. Podjechałem do mechanika bo i tak musiałem wymienić świece, zerknął na ciśnienie paliwa w przewodzie przy silniku i powiedział, że jest trochę za słabe. Założył mi zaworek zwrotny niestety nie przy baku a przy silniku, ale to nic nie pomogło. Musze kupić pompę. Problem jest taki, że mówił mi, iż pompa taka kosztuje w okolicach 100-150zł, ale jak patrzę w sklepie np. intercars pompy paliwa zaczynają się od 600zł w górę do 1000zł. W Passacie B6 pompy podobno są dwie, jedna droga druga tańsza. Wg mechanika pada mi ta tańsza, w baku. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak nazywa się ta pompa, czy to może być jej wina oraz czemu ceny są tak duże, czy to ja źle wyszukałem w sklepie? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
micjanic Zgłoś #250 Napisano 1 Czerwca 2014 (edytowane) Witam, Ostatnio czesto mi przeładowywała turbina. No po jakimś miesiacu takiej jazdy z odcinaniem turbiny padł pompowtryskiwacz siemensa przy 117tkm. Na szczęscie załapałem się na akcję serwisową 23H9 i zostąły wymienione wszystkie pompowtryskiwacze za free. Po odebraniu go nie jestem w stanie przeładować turbuny ciagnie do 4000 bez problemów. Czy jest tu jakiś zwiazek ??? No nie poderzewam ASO aby z nudów zaglądali przy okazji do turbiny A pompowtryskiwacze po wymianie mija korety: -0,5 -0,25 0,25 0,5 przed wymianą i awarią zaworu piezoelektrycznego przy przebiegu 117tkm oscylowały przy 0,0 O co kaman? Edytowane 1 Czerwca 2014 przez micjanic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik2118 Zgłoś #251 Napisano 27 Marca 2015 (edytowane) Witam mam problem z moim passatem ( silnik 2,0 TDI CR kod silnika CBAB przeb. 201 tyś. ) dwa dni temu wyjechałem rano z garażu i po przejechaniu 50 metrów silnik zgasł i już nie chciał zapalić. NIe zapaliły się na wyświetlaczu żadne kontrolki ostrzegawcze. Kolega podpiął go pod domowy komputer VAG lecz tam nie pokazało żadnych błędów. Zostawiłem go na noc pod domem ale rano spróbowałem go odpalić i wtady gdzieś za czwartym razem odpalił. Pojechałem do profesjonalnego warsztatu i na poważnym sprzecie wyszło mi aż siedem błędów, jednym najpoważniejszym była usterka zaworu sterowania dawką paliwa ( usterka elektryczna) kod błędu P0099, skasowaliśmy te błędy i Passat już drugi dzień jeździ bez problemu jakby nigdy nic. Pytanie polega na tym czy ktoś z szanownych kolegów miał już podobny problem i czy ewentualnie można ten zawór wymienić osobno bo dzwoniłem do serwisu VW i tam powiedzieli, że tego zaworu nie można samego wymienić tylko razem z całą pompą wysokiego ciśnienia. Proszę o informację!!!!???? Edytowane 27 Marca 2015 przez rafik2118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #252 Napisano 27 Marca 2015 Jakieś 2 tygodnie temu miałem niemal identyczną sytuację. Zwalniałem na zwężeniu do prawie zatrzymania i auto zgasło. Odpalił za trzecim razem i od tamtej pory jeździ bez najmniejszego problemu. VCDS też nic nie pokazał. Mechanik robił testy przepływu pompy wszystko było OK. Po podpięciu do komputera serwisowego niestety nie pokazał żadnych błędów silnika ani okolic. Obstawiliśmy paproch, ale nie jestem przekonany. A teraz widzę że nie jestem osamotniony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik2118 Zgłoś #253 Napisano 27 Marca 2015 No to widzisz twój odpalił za za trzecim razem a mój w tym samym dniu w ogóle nie chciał zapalić pomimo kilkunastu może kilkudziesięciu prób, może mój się już zbuntował bo przekroczył 200 tyś. ostatnio jeździłem kilka razy dłużej na rezerwie i to też może się przyczyniło do tej sytuacji. Teraz zalałem go do pełna Vervą i zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #254 Napisano 27 Marca 2015 (edytowane) Wiesz co jedno mi nie pasuje. Wszędzie piszą że P0099 to jest błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego. Jesteś pewien że to był taki błąd? Edytowane 27 Marca 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik2118 Zgłoś #255 Napisano 27 Marca 2015 Zaraz sprawdzę bo ma wydruk w samochodzie to później napiszę> - - - - - aktualizacja - - - - - No faktycznie mała pomyłka kod błędu to P0090. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bystry384 Zgłoś #256 Napisano 26 Sierpnia 2015 Witam, Mam problem z autem Passat B6 2.0TDI 140KM BMP. Mianowicie świecą mi kontrolki od świec żarowych "check engine" ESP i przekreślone żółte "P". Objawy: Auto odpala po około 10s i pracuje w trybie awaryjnym, bądź odpala od razu i chodzi nierówno i gaśnie przy obrotach niższych niż 1500obr/min. Jedyny błąd jaki się wyświetla to "P0321" czyli czujnik G28, czujnik został wymieniony zmieniłem też uszczelniacz na wale z pierścieniem, czujnik położenia wałka rozrządu i wtyczkę czujnika G28 z kablami na długości 30cm. Błąd nadal występuje. Sprawdzałem auto w ASO w NL i przy odpalaniu obroty wału wahają się 100-400obr/min, stąd przypuszczenie na uszkodzenie pierścienia. Proszę o podpowiedź gdzie jeszcze mogę szukać i co sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #257 Napisano 16 Grudnia 2015 No i mnie dopadło, zgasł jak wbiłem 2 bieg i zacząłem się pomału rozpędzać. Dokładnie to zaczął podszarpywać na biegu, wrzuciłem na luz i zgasł. Wszystko trwało od początku do końca z 3 sek. Jak się jeszcze toczył to kręciłem rozrusznikiem i tak jakby próbował na jeden na dwa cylindry zagadać ale nie dał rady. Tocząc się jeszcze zjechałem na parking. Wyłączyłem zapłon i myślę no ładnie.... 77 tys. org. przebiegu i i zaczynają się cuda z wysokim ciśnieniem. Poczekałem minutę i próba... Zaczął łapać na jeden, dwa, trzy cylindry i odpalił, z 4 sekundy kręcenia, jakby był zapowietrzony. Pompa elektryczna chodzi. Gasiłem, odpalałem kilka razy i nic, jakby nigdy nic się nie stało.Przegoniłem go choć co 3 weekend ma małą trasę 700km. Komp brak błędów. W filtrze paliwa na dnie czarne drobinki jakby piasku, żadnej wody itp. Wyczyściłem przy okazji a jutro zmienię filtr (wymieniałem go z 20tys temu MAHLE) Stosujecie jakieś dodatki na zimę do paliwa? Na wodę, zamarzanie itp? Stacja stacji nie równa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #258 Napisano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Auto po przejechaniu 120km, nagle zgasło. Nie można jego uruchomić, po władaniu kluczyka nic się nie dzieje. Na kokpicie ciemno, słychać jakie cykanie przekaźnika i wyłączanie się blokady kolumny kierownicy. Auta nie idzie podpiąć pod komputer, gdyż nie ma tam prądu. Akumulator jest nowy, pomoc drogowa ADAC nic nie była w stanie mi pomóc. Pod maską i od strony kierownicy były sprawdzane bezpieczniki, wszystkie są ok. Odliczanie akumulatora nic nie pomogło. Edytowane 2 Stycznia 2016 przez rainman777 Przeniesiony 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #259 Napisano 4 Stycznia 2016 moj jak wczoraj padl i nie wstal i "wykrecilem" caly prad z akumulatora przed rondem to dzis rano okazalo sie, ze padla pompa paliwa. Przed cala akcja jak wsiadalem to brzeczyk piknal 3 razy 0 komunikatu na fisie wiec olalem temat bo to ktorys raz juz jak tak od siebie pikal. Przejechal w miescie moze z 1,5km i nagle zgasl i juz nie zapalil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #260 Napisano 6 Stycznia 2016 Mój problem dziś rozwiązałem. Okazuje się że padł przekaznik nr 460 i nie dawał pradu po immobiliserze. Zamieniłem przekaźniki miejscami, bo są tam takie dwa i auto odpaliło. Teraz tylko kupić i wymienić przekaźniki na nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach