Skocz do zawartości
Gość Tomek051

Passat B6 3C po prostu zgasł

Rekomendowane odpowiedzi

i nawet jak chyba pada jeden tylko to nie chodzą zdaje wszystkie,ciekawe kiedy mnie dopadnie,ale najpierw tez na pewno wymieniałbym pompe paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanik twierdzi że wtryski są OK , błąd jaki wyświetla to brak zasilania wtryskiwaczy (brak impulsu przy odpalaniu na wtryski - nie chcą się otworzyć

 

Po bardzo długim szukaniu przyczyny sprawa wyjaśniona : padł sterownik pod puszką bezpieczników w silniku - przypadek 1 na 100 ale mistrzu mechanio :-) wyszukał i autko już sprawne :-)

Edytowane przez mitrut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiał bym na wtryskiwacz ponieważ w większości przypadków przerwa (przepalenie się ) cewki wtryskiwacza jest przyczyną usterki.Taka diagnoza była w moim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem ale z passatem B5 FL TDI 131PS

itam! Mam problem. Mam Passata B5 FL 131PS , a mianowicie w czasie jazdy zgasł mi i juz nie zapali, tzn odpali na pare sekund i gasnie, ma niskie obroty, gdy podbiolem pod komputer wykazało blad P0321 Błedny sygnał układu rozdzi....!!!! Wymieniłem czujnik połozenia wałka rozrzadu, czujnik wały, i pompe paliwa! Po tym dalej nie chce odpalic , a i przed zmiana pompy paliwa pisalo Oil Press Stop Motor, i swiecily swiece zarowe po wymianie pompy juz jest okey! ALe nadal odpali na pare sekund i gasi go. Byl podpinany jeszcze raz pod komputer w celu sprawdzenia instalacji i wszytsko jest okey. Prosze o pomoc!!! Pozdrawiam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak z ciśnieniem oleju pompą oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!

Mam pytanie może ktoś miał podobny problem. Jechałem i zgasł zapaliły się kontrolki świec żarowych i akumulatora przed tym jak zgasł troszkę szarpnął , wszystko wskazywało na pompę paliwa . Wymieniłem na nową oryginalną z takimi samymi numerami . Auto dalej nie odpala , przyjechał kolega z programem i podłączyliśmy , wyświetla brak napięcia na wtryskiwacze (brak impulsu) , może ktoś miał podobny problem , sprawdzone wszystkie bezpieczniki i nic , który przekaźnik odpowiada za napięcie wtryskiwaczy , 2 tygodnie i nie można uruchomić samochodu.

Passat b6 2.0TDi 170kM , wtryskiwacze Siemens

Kolego, nie żadna wiązka tylko szykuj 9 stówek na nowy pompowtryskiwacz. Jestem świerzo po wymianie. Cofałem do garażu i zdechł w progu. Ani w te ani wewte. Zakręciłbym silnik na śmierć i nawet nie kichnął. Więc co, laweta i do majstra. Wymiana 3,5 stówki i znów hulam pasiorem. A tak wogóle to kupa awaryjnego gówna jest. Gdzie sie podziały czasy VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pokazuje "poza granicą regulacji" tylko czekać, aż gdzieś stanie -też siemens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie kolego jek1 za 900zł można kupić nowy pompowtryskiwacz siemensa. Czyżby tak szybko taniały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gdzie kolego jek1 za 900zł można kupić nowy pompowtryskiwacz siemensa. Czyżby tak szybko taniały.

 

Na Allegro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@adamq już ci odpowiedział. Ja osobiście kupiłem w Koninie. Polecam bo nówka i auto odpaliło natychmiast po wymianie, a wcześniej trup totalny.:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kilka miesięcy temu wiele osób na forum pisało że jest duży problem z dostaniem pompowtryskiwaczy siemensa. Pozostawał tylko serwis cena ok. 3000zł lub regeneracja za ok. 600-800zł. A tu nagle pojawiły się nowe, które najpierw kosztowały 1500, później 1200 a obecnie 900. Teraz to już nie ma co narzekać na to że ktoś ma silnik BKP i pompowtryski siemensa a nie boscha. Jeśli inne części będą tak szybko tanieć to nic innego tylko kupować B6. O ile dobrze pamiętam dotyczy to również pompy paliwa gdzie wystarczy kupić sam wkład a nie całą pompę za 1200.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc

 

silnik BMP 2,0 140

 

i ja opisze mój problem "po prostu zgasł na skrzyżowaniu i nie dało sie go zaplic ,brak błedów jak sie kreci rozrusznikiem to jak by na jeden tłok nie palił.

raz udało sie go zapalic i nawet jakos tam działał jak gaz był wduszony to sie krecił po odjęciu gazu zdechł od jakiegos czasu na jałowym nie pracował równo jak by sieczkarnia ale przy gazówka i było wszystko ok

 

udało mi sie tylko to zlogowac może coś pomoże na bloku 22 -0,1,0,16 cały czas(czy to od pompo-wtryskiwaczy i z czwarty coś z nim nie tak ??)

 

proszę spojrzeć tez niżej

 

http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzg2MC5jc3YsMiwxNCwxMSwyLDMwLCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsb24sb24sb24sb24sUjQgMi4wTCxFTkQ=

 

jestem amatorem chłonnym wiedzy wiec proszę o wyrozumiałość

 

 

 

i po naprawie szlam w paliwie + wymiana pompy paliwa

Edytowane przez kedzior12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczow, jestem nowy na forum i od razu prosze o pomoc. (wolal bym zeby tak nie bylo). Przegladalem tematy o wtryskach ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie, zalezy mi na czasie bo musze szybko podjac decyzje co dalej.

Moj Passat to 2.0 TDI BKP '05, w czasie jazdy odcielo mi silnik i wywalilo bledy, Probowalem odpalac ale jedynie rozrusznik krecil, co dziwne po jakiejs 1.5 h jak przyjechala pomoc drogowa zeby mnie scholowac servisant odpalil go od razu i wjechal na lavete, to samo pod domem odpalil i zjechal. Ja juz na drugi dzien nie moglem znowu odpalic. Servis zdjagnozowal ze 1,3,4 wtrysk jest padniety, ale nalegaja zebym zmienil wszystkie cztery, powiedzieli mi ze jak zmienie tylko 3 to ten czwarty moze uszkodzic nowe wtryski? Czy ktos z forumowiczoew moze potwierdzic taka koniecznosc? No i czy to normalne zeby 3 wtryski padly naraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego musisz mieć dużego pecha żeby padły 3 na raz . Przeważnie padają pojedynczo i wymienia się ten który padnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa z tą diagnozą serwisu. Jak pada PD (choćby jeden ) to auto nie zapali wogóle (bynajmniej tak u mnie było). Kręciłem ze dwadzieścia razy aż aku wysiadł i nawet nie mruknął. Jak pada PD to komputer odcina paliwo na pozostałe trzy żeby ich nie uszkodzić. Wysatarczy wtedy odpinać pokolei wtryski i próbować zapalić. Jak zaskoczy na trzech to znaczy że ten odpiędy zdechł. U ciebie kolego musi być coś innego. Stwiam na pompę w zbiorniku i ............. jak najdalej od ASO!!!!!!!!!!!!! :D

A to ciekawe !!!!! Trzy wtryski naraz. I jeszcze zapalił. Co, na jednym?????Rence opadajom. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem. Wyświetlało mi sie na komputerze do przejechania 40 km i na samym wjezdzie na stacje mi zgasł, tak ze dojechalem pod dystrybutor. Zalałem go i juz nie odpalił. Powiedzcie mi jak odpalic passata b6 2.0 tdi 170 km po tym jak sie zapowietrzył. Sam nie chce odpalic po kilku godzinach krecenia. Ostrożnie z holu próbowałem ale też nie chciał. No i plak. I zaczynał chodzić i przestawał. Praktycznie w ogole na gaz nie reagował. I nie wiem co robic dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam taki problem. Wyświetlało mi sie na komputerze do przejechania 40 km i na samym wjezdzie na stacje mi zgasł, tak ze dojechalem pod dystrybutor. Zalałem go i juz nie odpalił. Powiedzcie mi jak odpalic passata b6 2.0 tdi 170 km po tym jak sie zapowietrzył. Sam nie chce odpalic po kilku godzinach krecenia. Ostrożnie z holu próbowałem ale też nie chciał. No i plak. I zaczynał chodzić i przestawał. Praktycznie w ogole na gaz nie reagował. I nie wiem co robic dalej.

 

Odkręć pokrywę filtra paliwa i sprawdż czy pompa w zbiorniku pompuje do filtra tzn. po włączeniu zapłonu przez kilka sekund pompa pompuje paliwo do filtra. Prawdopodobnie padła (jedna z wielu usterek tego awaryjnego dziadostwa). Jak miałeś 40 do przejechania to tak naprawdę miałeś ok.80 km więc zapowietrzenie nie wchodzi w rachubę. To byłoby za proste. Kupiłeś drogie auto więc musisz bulić. Jak my wszyscy. Hi hi hi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odobnie padła (jedna z wielu us

 

Wcześniej miałem saaba 9-3 2,2 tid z 2003 r. i dwa razy jak zatankowałem na statoil, to nie przejechał tyle ile powinien i zabrakło mi paliwa. I tym razem było tak samo. Nie miałem gdzie zatankować, więc musiałem na ch.....ym statoilu i to samo. W saabie też teoretycznie mialem troche do przejechania, a jednak zabrakło. Nie wiem co jest z tym paliwem. Ale zanim zgasł czuć było takie szarpanie tzn. ze łapał powietrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem filtr paliwa i jest w nim paliwo. Zdjąłem przewód wychodzący z filtra i podaje paliwo dalej. Jak się go z plaka odpali, to chodzi aż jest plak. W ogóle nie dostaje paliwa. I co tu dalej robić?? Co mogło się stać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdziłem filtr paliwa i jest w nim paliwo. Zdjąłem przewód wychodzący z filtra i podaje paliwo dalej. Jak się go z plaka odpali, to chodzi aż jest plak. W ogóle nie dostaje paliwa. I co tu dalej robić?? Co mogło się stać?

 

A próbowałeś odpinać pokolei pompowtryski i sprawdzać czy zaskoczy? Jeżeli paliwo wychodzi z filtra to znaczy że "coś" (pompa vacu?????) nie podaje paliwa na pompowtryski albo one same nie podają na cylindry. Może padł jeden z nich i komputer odcina paliwo. Bo przecież na "któtko" (z plaka) pali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności