Skocz do zawartości
Gość Tomek051

Passat B6 3C po prostu zgasł

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie wróciłem od mechanika, samochód pali na dotyk wszystko w porządku w komputerze nie ma żadnych błędów mechanik rozkłada ręce. co to mogło być? boje się nim jeździć gdzieś dalej gdyż nie wiem co mnie może czekać

 

dodam jeszcze ze zaczął działać normalnie po dolaniu 20l ropy ale licznik pokazywał 1/4 baku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w przypadku awarii pompy paliwa nie pokazuje żadnych błędów.

Po drugie gdy będziesz utrzymywał wysoki poziom paliwa (powyżej 1/4) auto będzie lub powinno odpalać (informacja z serwisu).

Po trzecie pewnie masz przebieg powyżej 100tkm. co również wskazuje na pompę paliwa. Ja przerabiałem już ten temat i byłem holowany przy przebiegu 144tkm. Ktoś z forumowiczów wymieniał sam wkład i zapłacił o połowę taniej. Ja kupowałem w serwisie za 1200zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem podobną przygodę, mianowicie:

pasek 2.0 TDI DSG 2006 r. pompowtryski. silnik nagle przestał pracować. Pojawił się krótki komunikat "usterka silnika-serwis". Zadna kontrolka nie informowała o awarii. Siłą rozpędu zjechałem na pobocze. Wyjęcie kluczyka ze stacyjki. Ponowne uruchomienie. Silnik załapał na kilka sekund i padł definitywnie (rozrusznik kręcił ale silnik nie odpalał). Przyjechała laweta, sprawdzenie pompki - działa. Diagnoza wstępna - zasilanie w silniku. Diagnoza mechaników - układ zasilania do wymiany a dokładnie wiązka elektryczna i jeden pompowtrysk. Koszt 2,5 kzł z robotą 4,2 kzł. Z opinii mechaników: ten typ tak ma, po około 70 kkm wskazany element lubi padać bez ostrzeżenia.:(

Edytowane przez mery26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po pierwsze w przypadku awarii pompy paliwa nie pokazuje żadnych błędów.
I tu się mylisz , jak padła mi pompa to pokazało błąd " za niskie ciśnienie doładowania niskiego zasilania " kodu już nie pamiętam ale błąd pokazywał na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi nie pokazało żadnego błędu. Czytając to forum o ile dobrze pamiętam jesteś jedynym, któremu pokazało jakiś błąd przy tej awarii. Już ktoś napisał że te pompy padają jak muchy. Gdy ja dzwoniłem do serwisu dwie mieli zamówione i jeszcze domawiali dla mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto naradzie działa normalnie. może to pływak w baku się zawiesił ale boje się jechać w dalszą trasę żeby mi nie zdechł.

 

czy to na pewno ta pompa pada?? ile jeszcze podziała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to na pewno ta pompa pada?? ile jeszcze podziała?

 

Na pewno. Podziała już niedługo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ani nie burczy ani nic się nie dzieje działa identycznie jak z przed awarii paliwo mam 2 kreski nad 1/4 baku

 

 

przeczytałem jeszcze kilka tematów o tej pompie i objawy są takie same jak u mnie tylko tym się różni że u mnie samochód teraz chodzi normalnie

Edytowane przez syjan1212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczysz jak zejdziesz poniżej 1/4 baku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest mi w stanie ktoś wytłumaczyć dlaczego niektórym pompa działa jak jest powyżej 1/4 baku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grawitacja panie, grawitacja :) dużo ropuchy w zbiorniku to większe ciśnienie, które jak piszą tutaj co poniektórzy jest na tyle wystarczające, że da się jeździć nawet z uszkodzoną ta pompą przy zbiorniku przy odpowiednio dużym wypełnieniu zbiornika paliwa. Spada poniżej tej 1/4 i chyba wtedy owe ciśnienie robi się ciut za małe, żeby wydolić ot i stajesz. Granica 1/4 jest tu raczej umowna

 

Chyba jakoś tak, nie? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy orientuje sie ktoś jakie ta pompa powinna mieć ciśnienie??

 

Mi też padła kupiłem drugą pochodziła miesiąc i wczoraj zdechł i nie odpala...(dodam ze to była używana.. wymieniłem sam wkład...)

Teraz sie pogubiłem bo ta "nowa" niby pompuje ale mierzyłem manometrem daje 1 bar (sam wkład) a po podłączeniu do kosza daje 0,5 bara i niewiem czy to nie za mało.....( czyżby jakas nieszczelność??)

 

Na allegro sa 2 rodzaje wkładów w jednych pisze ze maja 0,5 bara a na innej aukcji znalazłem takie w których rzekomo ma być 3,5 - 4 bary

 

dodam iż przed chwilą sprawdzałem komputerem i wywaliło mi błędy: czy one sa zwiazane z malym ciśnieniem pompy paliwa???

4428, Wtryskiwacz 1 niesprawne przewody

4505, Wtryskiwacz 1 przekroczony limit

4892, tu nie znalazłem opisu jeśli ktos wie co znaczy ten bład prosze o odpowiedź

 

 

Po skasowaniu wyświetla sie tylko taki

4605,Przekaźnik silnika (obwód otwarty) to chyba dlatego ze wypiąłem wtyczkę od pompy

 

Proszę pomóżcie bo w serwisie znajac życie wymienią mi pół auta... :((

 

PS To mój pierwszy post licze na wyrozumiałość...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz to chyba wtryskiwacz padł a nie pompa . Pompa w zbiorniku ma tylko podawać paliwo ze zbiornika do pompy wysokiego ciśnienia . Nie musi podawać wysokiego ciśnienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie samochód zgasł i więcej nie odpalił.

 

Okazało się, że pompa zdechła a w skutek tego padł jeden pompowtrysk.

Nadmienię, że w ASO dostałem pompę z 100% upustem (gwarancja dobrej woli), natomiast za pompowtrysk i wiązkę trzeba już było zapłacić - i to nie mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź Panowie A wie ktoś jak to z tym ciśnieniem jest czemu sama daje 1 bar a po włożeniu pompki do "kosza" daje tylko 0,5 bara czy to mimo wszystko nie za mało Noo i drugie pytanie czy jak padł mi pompo wtryskiwacz to błąd powinien się stale wyświetlać a nie zniknąć po kasowaniu komputerem...???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie błąd był niekasowalny (po wyczyszczeniu od razu wracał) a autka nie dało się odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ponownej próbie odpalenia samochodu (naładowałem akumulator i podpiąłem pompę paliwa )wywala 2 błędy

4605,Przekaźnik silnika (obwód otwarty)

4892, i ten błąd niewiadomego pochodzenia :( Jutro pożyczę inny kabelek i VCDS em zdiagnozuje może rozpozna mi ten błąd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem takie samą sytuację 350 kilometrów od domu i co teraz dobrze że już wiedziałem o mojej pompie i wiedziałem co robić wyskakiwał błąd z olejem silnik stop ale zalałem do 3/4 paliwa i odpalił i co najlepsze dojechałem do domu nic się nie działo warunek dużo ropy

Pytałem w serwisie koszt pompa 1050 robota 200 zł poza serwisem pompa 750 zł nie wiem ile robota

Mam pytanie co do akcji byłem się spytać co mój Passat 1.9 TDI 105Km 2006 rok miał robione powiedział mi że tylko coś z wycieraczkami ramie by nie jadł je rudy i korozja się nie pojawiała i to wszystko nie ma nic innego jest to możliwe co najlepiej zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś miałem i mam problem podobny mianowicie mój Pasek 2006 170KM przebieg 165tyś po przejechaniu około 1km samochód po prostu stanął i zgasł w dodatku na środku drogi ledwo co go przepchnąłem na pobocze które było całe w śniegu. Kolega mnie scholował i auto stało od 11 do 16 w ogrzewanym garażu liczyłem że może paliwo przymarzło i nie chciał odpalić (dodam że w dzień było -14) ale po 16 próbowałem odpalić i nic rozrusznik kręci a on nie reaguje dodam że ropy jest ponad 1/2 baku i z tego co czytam tutaj to raczej nie jest wina pompy paliwa bo podobno przy walniętej pompie jak jest powyżej 1/2 baku to i tak powinien odpalić. Zauważyłem że przy próbie odpalenia na kompie pojawiła się informacja ENGINE OFF i coś o oleju (OIL STOP...) ale miesiąc temu wymieniałem olej więc na pewno jest bo od razu sprawdziłem stan.

Pomóżcie co to może być???? przeraża mnie perspektywa świąt bez samochodu:-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie było zadnych ostzrezen przed awarią,zadnych kontrolek? pewnie i tak zostaje tylko podłączenie auta do kompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności