Skocz do zawartości

mitrut

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mitrut

  • Urodziny 02.11.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mińsk Mazowiecki

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. Napiszę krótko u Chylińskiego totalna klapa , stał 2 tygodnie albo i dłużej już się pogubiłem. Zabrałem do Zasady na ulicę Grochowską i powiem Wam tyle wgrali najnowsze oprogramowanie z 2010 r i kazali jeździć , podobno wyłapuje więcej błędów i jak narazie o zdziwienie wszystko jest OK , czekam i pomykam już 1500 km od wgrania oprogramowania i nic się nie dzieje . Może tu była przyczyna tego wariactwa? Nie polecam tylko serwisu VW Chyliński na ul. Sąsiedzkiej całkowita olewka wszystkiego . Koszt wgrania oprogramowania w ASO VW Zasada 236zł . Pozdrawiam
  2. robią i robią jak narazie doszli że łapie lewego powietrza ale jeszcze nie wiedzą gdzie . Jak będę coś wiedział to napiszę
  3. umówiłem się do "Chylińskiego" w Warszawie , może coś tam pomogą , przez telefon zapewniali , że wiedzą w czym problem . Jak coś to napiszę co to była za cholera.
  4. Raczej nie pompa i przewody , nie wiem czy to zbieg okoliczności ale wydaje mi się że zaczęlo się po wymianie rozrządu , mimo że czujnik na wałku nie wykazuje błędu a podobno mechanik wkładał blokady i wszystko jest ok.
  5. jak pisałem tylko 2 razy wyświetliło błąd zaworu ciśnienia turbodoładowania a tak bez blędów
  6. z logami to mam problem bo ja nie mam vag tylko piszę co mechanicy wykonali i raczej nic nie wiedzą co dalej robić
  7. Dzień Doby Wszystkim Mam pewien problem , mechanicy rozkładają już ręce , więc piszę na forum może ktoś to przeszedł. Turbo przestało reagować do 2500 tys/obr dodam że powyżej już jest OK. Najlepsze jest to że nie zawsze tak jest , czasami jest dobrze , zwłaszcza gdy silnik jest zimny jest super , jak się nagrzeje jest klops chodzi jak 50KM a nie 170KM , pare razy włączył się błąd zaworu ciśnienia doładowania - oczywiście wymieniony na nowy ale problem pozostał. Wymienie co zostało wykonane: 1. Sprawdzone szczelności w intercoolerze i do turbiny 2. Wymieniona turosprężarka 3. Wymyte pompowtryski 4. Wymieniony przepływomierz 5. Wymieniony zawór ciśnienia turbodoładowania 6. Wymyty EGR 7. Wyczyszczony filtr cząstek stałych 8. Regulacja do 1 setnej dawki wtrysku na pompowtryskach kosztowało to majątek a auto chodzi jak wcześniej , Proszę o pomoc trwa to już 2 miesiące i klops
  8. Ja miałem ten sam problem lampy świeciły a zapalał się napis " AFS ..... " okazało się że zacina się silniczek od poziomowania , wyczyścili i posmarowali na pół roku się udało , później musiałem kupić lampę . Dodam że był to bi-xenon skrętny .
  9. Mechanik twierdzi że wtryski są OK , błąd jaki wyświetla to brak zasilania wtryskiwaczy (brak impulsu przy odpalaniu na wtryski - nie chcą się otworzyć Po bardzo długim szukaniu przyczyny sprawa wyjaśniona : padł sterownik pod puszką bezpieczników w silniku - przypadek 1 na 100 ale mistrzu mechanio :-) wyszukał i autko już sprawne :-)
  10. Witam!! Mam pytanie może ktoś miał podobny problem. Jechałem i zgasł zapaliły się kontrolki świec żarowych i akumulatora przed tym jak zgasł troszkę szarpnął , wszystko wskazywało na pompę paliwa . Wymieniłem na nową oryginalną z takimi samymi numerami . Auto dalej nie odpala , przyjechał kolega z programem i podłączyliśmy , wyświetla brak napięcia na wtryskiwacze (brak impulsu) , może ktoś miał podobny problem , sprawdzone wszystkie bezpieczniki i nic , który przekaźnik odpowiada za napięcie wtryskiwaczy , 2 tygodnie i nie można uruchomić samochodu. Passat b6 2.0TDi 170kM , wtryskiwacze Siemens
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności