owies Zgłoś #61 Napisano 26 Lipca 2011 (edytowane) Czyli dla listwy LED trzeciego światła stop należy wykorzystać pin 16 ? Na moim schemaciku znalezionym gdzieś w sieci jest tak jak podaje pogromca, czyli pin 6 Rozpiska pinów:6. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu i tak jest w moim fragmencie wiązki, ale nie wiem z jakiego auta pochodzi. Darek, a nie próbowałeś szukać kabli od stopu tak jak Michał (pogromca) radzi ? problem tylko stanowi podłączenie stopów, ponieważ przez bezpiecznik i włącznik stopu przechodzi jeden wspólny kabel, który później rozdziela się na 3 przewody w wiązce w okolicach siedzenia kierowcy. W moim golfie może być to rozwiązane trochę inaczej... Edytowane 26 Lipca 2011 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #62 Napisano 26 Lipca 2011 Co do Pin 6 i 16 to sprawdzę to dokładnie w aucie jak to podłączyłem i się odezwę. Kabli św.stopu nie próbowałam szukać, ponieważ z modułu muszą wyjść trzy przewody, osobno na każdą żarówkę św. stopu. Łatwiej mi było położyć nowe przewody. Na pewno było by estetyczniej poszukać połączenia w instalacji i tam się podpiąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #63 Napisano 26 Lipca 2011 Jeśli masz specjalnie coś rozkręcać to nie kłopocz się Na razie odpuściłem sobie montaż, trochę czasu by to zajęło a wolę go wykorzystać na założenie webasto które na pewno przyniesie mi więcej radosci. Dzięki za zainteresowanie, pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dvd Zgłoś #64 Napisano 20 Lutego 2013 (edytowane) Światła pozycyjne:Zważywszy że, paski po lifcie mają aż cztery żarówki św. poz. w tylnej lampie, nie da się jak na razie podłączyć modułu pod tylne lampy, próbowałem chyba już każdej opcji aby to zadziałało jak należy. Niestety moduł nie kontroluje więcej niż jedną żarówkę. Więc musiałem się zadowolić tylko podłączeniem do św. pozycyjnych. przednich lamp. Jest możliwość a nawet dwie możliwości: 1. przerobić światła aby były podłączone szeregowe i jeżeli się nie świeci jedna to wyłączają się wszystkie i mamy komunikat. 2. zastosować przekaźniki czyli według mojego przemyślenia wygląda to tak: Spalona żarówka powoduje brak przepływu prądu w przekaźniku co powoduje rozwarcie układu testującego, czego skutkiem jest wyświetlenie komunikatu a dzięki temu że prąd jest pobierany z szyny gaśnie tylko jedna żarówka a pozostałe świecą nadal. Jak to zrobić by działało, jakiś mini przekaźnik i trzeba było by odseparować styk od żarówki przez wsadzenie kawałka gumy albo plastiku. Potem przylutować kabelek z styku do przekaźnika i do żarówki. W konstrukcji widzę jedynie wadę wymiany tej żarówki bo może nam kabel opadać i ciężko będzie zamontować z powrotem ale na to znajdzie się sposób np. są kleje takie roztapiane podczas grzania, jak z twardnieje dobra izolacja pomiędzy oryginalnym stykiem a tym drugim a zaraz będzie się mocno trzymać. Zastanawiał się ktoś jak to się ma do sygnalizacji kierunkowskazów przyczepy? tej ikonki < 1 >? Są moduły właśnie co kontrolują kierunki przyczepy Edytowane 20 Lutego 2013 przez dvd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #65 Napisano 24 Lutego 2013 Witam CZy do podłączenia przekaźnika 393 , kotroli żarówek trzeba ciągnąć jakieś kable ? czy passat b5 fl 2004 jest do tego przekaźnika przygotowany ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #66 Napisano 24 Lutego 2013 Opcja kontroli jest zapożyczona z Audi A4 /A6 w pasku nie było takiej opcji. Trzeba ciągnąć i ciąć przewody, do tego podstawka przekaźnika, odpowiednie konektory, modyfikacja wsadu eeprom licznika.... Najlepiej przeczytać wątek od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #67 Napisano 30 Sierpnia 2013 Dodam jeszcze,że w licznikach immo 3 z początku produkcji FL o numerach 3B0920xx6 nie ma możliwości aktywacji tej kontrolki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1555 Zgłoś #68 Napisano 3 Marca 2014 (edytowane) Witam. Wybaczcie, że odkopuję, ale mam w golfie iv licznik z passata b5 fl 3B0 920 847 D i chciałbym ustawić sobie tą kontrolkę. We wsadzie z passata miałem te same wartości co na pierwszej stronie i po zmianie działało, lecz we wsadzie z golfa (1J5 920 846 C) w tych komórkach mam wartości: Adres --------- wartość 1E9 - A8 1F7 - 00 Na jakie mam je zmienić, aby aktywować tą kontrolkę? Edytowane 5 Marca 2014 przez kamil1555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #69 Napisano 26 Czerwca 2014 (edytowane) Dodam jeszcze,że w licznikach immo 3 z początku produkcji FL o numerach 3B0920xx6 nie ma możliwości aktywacji tej kontrolki. Nie wiem jak jest po zamontowaniu przekaźnika i podłączeniu ,ale bez przekaźnika na pewno w liczniku 3B0920847 i 849 zmiana tych wartości w eepromie powoduje oprócz kontrolki,zanik wyświetlania bryły samochodu,a co za tym idzie info o otwartych drzwiach. Może się wypowiedzieć w tej kwestii ktoś,kto ma zamontowany komplet? Edytowane 26 Czerwca 2014 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #70 Napisano 21 Października 2015 (edytowane) Witam zamontowałem kontrole żarówek w leonie 1m i mam taki problem, jak zmienię wartości w epromie i kodowanie +8 znika bryła pojazdu i kontrola działa jak zmienię kodowanie na +9 wraca bryła znika kontrola ma ktoś jakiś pomysł żeby działało to i to, a mój licznik to 849A Edytowane 22 Października 2015 przez studzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #71 Napisano 22 Października 2015 Witam zamontowałem kontrole żarówek w leonie 1m i mam taki problem, jak zmienię wartości w epromie i kodowanie +8 znika bryła pojazdu i kontrola działa jak zmienię kodowanie na +9 wraca bryła znika kontrola ma ktoś jakiś pomysł żeby działało to i to, a muj licznik to 849A Czyli jednak moje obawy z postu powyżej się potwierdziły. Nie wiem, ale zacząłbym od przekodowania bramki Can na tą samą wartość. Nic innego na tą chwilę nie przychodzi mi do głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #72 Napisano 22 Października 2015 Problem rozwiązany zmieniłem kodowanie na 29122 i wszystko działa, dodatkowo wyczaiłem jak zmienić bryłę auta znalazłem 3 rodzaje zmieniając wartości w epromie 0x0223-->3B mała bryła, -->3F średnia bryła wygląda jak combi, 3D-->duża bryła wygląda jak van Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #73 Napisano 22 Października 2015 Warto by to było dopisać do ciekawostek licznikowych z tymi bryłami aut i Łukasz proszę Cie popraw w poście #70 na mój bo aż oczy bolą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #74 Napisano 22 Października 2015 Poprawione sorki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek280287 Zgłoś #75 Napisano 8 Listopada 2015 Problem rozwiązany zmieniłem kodowanie na 29122 i wszystko działa, dodatkowo wyczaiłem jak zmienić bryłę auta znalazłem 3 rodzaje zmieniając wartości w epromie 0x0223-->3B mała bryła, -->3F średnia bryła wygląda jak combi, 3D-->duża bryła wygląda jak van Witam mam takie pytanie do kolegi Studzien. A mianowicie chodzi mi bryle auta wyswietlana na fis moj licznik to 3b0920849 i ja w tej komórce mam wartosc 00 . Jaka byla oryginalna wartość u Ciebie. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jano8 Zgłoś #76 Napisano 26 Lutego 2017 Witam jestem w trakcie montażu kontroli przepalonych żarówek w Golfie IV , lecz w niebieskiej wtyczce licznika ,gzie należy podłączyć przewody ze sterownika , w miejsce pinów 6 i 16 , u mnie w miejscu pinu 16 jest już przewód koloru brązowo czarnego- prawdopodobnie jest to sygnał od otwarcia tylnej klapy . w tym przypadku nie wiem jak to podłączyć ? Koledzy pomóżcie pilna sprawa ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wgoral Zgłoś #77 Napisano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam. Mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. :-) Nie wiem, czy to już było. Mam zegary w passacie b5 3B0919890J, czyli bez can. No i przez przypadek udało mi się zrobić coś takiego:[ATTACH=CONFIG]152782[/ATTACH] Czyżby w zegarach 919 też była taka opcja? https://images82.fotosik.pl/521/ec72e353ad4f5b39med.jpg Kontrola żarówek i ile km na paliwie w zbiorniku http://www.fotosik.pl/zdjecie/5cae7f5ec2454a6b Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez wgoral Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaf1994 Zgłoś #78 Napisano 6 Sierpnia 2017 Witam jestem w trakcie montażu kontroli przepalonych żarówek w Golfie IV , lecz w niebieskiej wtyczce licznika ,gzie należy podłączyć przewody ze sterownika , w miejsce pinów 6 i 16 , u mnie w miejscu pinu 16 jest już przewód koloru brązowo czarnego- prawdopodobnie jest to sygnał od otwarcia tylnej klapy . w tym przypadku nie wiem jak to podłączyć ? Koledzy pomóżcie pilna sprawa ! U mnie miałem ten sam problem. Wypiąłem ten przewód i na FIS pokazywało dalej otwieranie / zamykanie klapy. Przy zamkniętym bagażniku świeciła kontrolka stopu, a przy otwartym nie. Mam inny problem: pin 6 niebieskiej wtyczki nawet po podaniu masy nie zmienia nic i cały czas piszczy kontrolka pozostałych świateł. Macie jakiś pomysł? Jak Ty to rozwiązałeś? Mam licznik 1C0920946A, który przeprogramowałem na europę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zerbatin Zgłoś #79 Napisano 21 Stycznia 2018 Dnia 21.04.2017 o 18:02, wgoral napisał: Witam. Mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. :-) Nie wiem, czy to już było. Mam zegary w passacie b5 3B0919890J, czyli bez can. No i przez przypadek udało mi się zrobić coś takiego:[ATTACH=CONFIG]152782[/ATTACH] Czyżby w zegarach 919 też była taka opcja? https://images82.fotosik.pl/521/ec72e353ad4f5b39med.jpg Kontrola żarówek i ile km na paliwie w zbiorniku http://www.fotosik.pl/zdjecie/5cae7f5ec2454a6b Wgoral jakie komórki edytowałeś? Czy też "przez przypadek" i nie masz pojęcia ? Mam licznik 3B0 919 890 JX do benzyny i zastanawiam się nad wymianą na licznik z CAN 3B0920842, gdyż chcę mieć spalanie na postoju i ile km do tankowania. Jeśli w xxx919xxx można to uruchomić, to możliwe, że nie będę zmieniał jeszcze kilka miesięcy. Ogólnie mam zamiar wymienić całą wiązkę wnętrza w moim 3B 1,8 APT na wiązkę 2,5 TDi 3BG - kupiona - ("wszystkomającą": DSP, hak, poziomowanie, telefon, PDC, 6 poduch, ogrzewanie pośladków i elektryczne fotele, ABS z ESP). Wszystko zaczęło się od "chcenia" posiadania wszystkich poduch i podpięciu CAN. Jeśli będziecie zainteresowani stworzę nowy temat na forum i będę fotobombował postęp prac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach