Skocz do zawartości

zerbatin

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zerbatin

  • Urodziny 30.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legionowo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli masz 6-cio pinowe wewnętrzne? Ja mam 4-ro pinowe i nie ma wyjść na lusterka zewnętrzne, nie ma wyprowadzenia przewodów, pinów, nic. Dlatego pytam gdzie wlutować w lusterku dwa kabelki do sterowania zewnętrznymi.
  2. Muszę Cię zmartwić. Musisz wypuścić sterowanie z lusterka wewnętrznego do zewnętrznych. Także jakoś wlutować się pod czujnik światła, inaczej zewnętrzne będą cały czas ściemnione...sprawdzone.
  3. Włady od znajomka z Włoch, jak będzie leciał do Polski, to może mi wziąć. Ma ze swojego Paska dwa zestawy na wymianę i jeden może mi odstąpić. Mam fotochrom i mam, tak jak pisałem cztery piny, plus, minus, wsteczny i plus do ambiente, zastanawiałem się jak podpiąć zewnętrzne, bo w Audi były lusterka wewnętrzne z 6-cioma pinami, gdzie dwa wychodziły właśnie do lusterek po bokach, a reszta tak jak u mnie (chyba, że było automatyczne, z połączeniem do włącznika świateł AUTO, to wtedy nie miało ambiente). Sterowanie może rzeczywiście lecieć po kablu do słupka, mam plus wpięty w bezpiecznik nr5, tam jest też radio etc. Jak włączam fotochrom, to MFD również się rozświetla mocniej pomimo, że ma swój czujnik natężenia światła. Nie ukrywam, że mnie to wnerwia, ale jak na razie nie chcę modzić, bo czeka zupełnie nowa wiązka (całego wnętrza) do założenia od B5 ze wszystkim co fabryka dała. Wezmę te wkłady i postaram się podepiąć, bo niezwykle irytujące jest to jak świecą po oczach w nocy.
  4. Odkop roku ... Odnośnie tematu, w moim przypadku praktycznie nie widziałem różnicy odnośnie poziomu widoczności. Jedynie przy "czarnych rycerzach" na drodze wieczornej gorzej w niebieskich.
  5. Jeśli masz źle podpięte, bądź uszkodzone DSP, to oczywiście piknięcia nie usłyszysz . Ważne jest by wyświetlało <<<<<<DSP>>>>>, wtedy jest aktywne. Masz vag-a?
  6. DSP chociaż jakoś polutowałeś, czy potrzebujesz kolorów i pinologii, bo na zdjęciach słabo widać ? Wiesz, że jak podłączysz wzmacniacz, to na MFD musisz w nawigacji w trybie menu > nacisnąć jednocześnie klawisze 3 i 6 (pojawi się ekran z informacjami o wersji nawigacji), następnie przyciskasz i przytrzymujesz klawisz 2 (będzie piknięcie), wyłączasz nawigacje, włączasz ponownie i powinien pojawić się ekran powitalny, od lewej do prawej w górnej części ekranu przejedzie napis "<<<<DSP>>>>". Wtedy DSP będzie aktywne. Wyłączasz tak samo.
  7. Parktronic, samopoziomowanie i hak odpadają, inna ilość przewodów i kolorystyka. Nie mam u siebie tunera TV, więc może to właśnie od niego. Do zmieniarki u mnie idzie 9 przewodów: zielony, biały, żółty, niebieski, czarny, różowy, czerwony, brązowy, fioletowy.
  8. Z podłączeniem elektrycznych by nie zmieniać sterowników, to ciekawe! Ja swoje zmieniałem, ale hula aż miło. Na przekaźnikach od audi chcesz składać, czy jakiś inny patent? Jak masz zamiar podpiąć się pod fotochrom wewnątrz? Masz wyprowadzone wszystkie piny we wtyczce? Ja w swoim mam 4/6 - plus, masa, wsteczny, oświetlenie do diód ambiente. Gdzie dolutować pozostałe piny? Mam wkłady za 100 PLN/sztuka (fotochrom) i zastanawiam się czy kupować. Jak dasz znać i podłączenie będzie jakieś banalne, to wezmę .
  9. Jak tam Sanki16, lustra doszły? Działałeś coś w temacie?
  10. zerbatin

    Ciekawostki licznikowe

    Grigorvr6, nie. Tam gdzie "00" - następna komórka. Nie zmieniaj jednak nic. Tauka ma rację, poczytałem i prawdą jest, że Twój moduł obsłuży tylko drzwi kierowcy i klapę bagażnika, maski i innych drzwi nie pokaże.
  11. Zatem wzmacniacz z końcówką "A" Nokii, powinno być ok. Poniżej masz zdjęcia kostki, której nie podpiąłeś. Powinno pomóc. Jeśli będziesz chciał pinologię, to mogę spisać i wstawić.
  12. Daj zdjęcie kostek ich żył i żył kabla jaki masz w samochodzie. Zgaduję, że masz MFD, a nie gamma plus sterownik? Jaki wzmacniacz kupiłeś? Jeśli kupiłeś odpowiedni wzmacniacz z kostkami i kawałkami żył, to nie powinno byś problemu lutowanie 1:1... Chyba, że ktoś wcisnął Ci wzmacniacz dla gamma zamiast do MFD, lub po prostu zepsuty...
  13. AleksanderW8 chcesz wtyczki do DSP? Oddam Ci za piwo :).
  14. Endo955, czy zrobiłeś to o czym pisał dartroom? W razie trudności: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8D)_Brake_Electronics_(Bosch_5.3_ABS/EDS/ASR/ESP) Jeżeli palą się wszystkie kontrolki AirBag, ABS, ESR, to bardzo prawdopodobne, że jednak taśma jest uszkodzona. Skąd jesteś? Jak z okolic Warszawy, to możemy się spotkać podpiąć VAG-a i zobaczyć co w Passacie piszczy. Dodatkowo chyba mam gdzieś w moim magicznym składzie części taśmę, poszukam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności