Skocz do zawartości
Gość Dariuszek007

spadek mocy po przekroczeniu 120km/h

Rekomendowane odpowiedzi

gdzie znajduje się zawór EGR mam problem z paleniem paska auto zapala i gaśnie i mószę go pokrecić aby zapalił tak jagby nie trzymał paliwa co może byc przyczyną może ktoś miał taki problem bo moi pseudo mechanicy sobie nie radzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki mały problem...Byłem na diagnostycei wyszły błędy

10-17 roznica w regulacji sporadyczny

 

00519 czujnik cisnienia w kolektorze sacym (G 71)

 

28-10 zwarciwe z plusem sporadyczny

I tak sztanga goni, łapie faula przy gwałtownym i mocnym przyspieszaniu(duże obciążenie) i tu nie ma reguły nawet od 80km/h

Wężyki podciśnienia wymienione ,sztanga rozruszana, błedy były kasowane i wyszły na nowo...N75 zamieniony z tym od EGR.

Pomożecie ? Czy tylko loggi dynamiczne zostały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam taki mały problem...Byłem na diagnostycei wyszły błędy

10-17 roznica w regulacji sporadyczny

 

00519 czujnik cisnienia w kolektorze sacym (G 71)

 

28-10 zwarciwe z plusem sporadyczny

I tak sztanga goni, łapie faula przy gwałtownym i mocnym przyspieszaniu(duże obciążenie) i tu nie ma reguły nawet od 80km/h

Wężyki podciśnienia wymienione ,sztanga rozruszana, błedy były kasowane i wyszły na nowo...N75 zamieniony z tym od EGR.

Pomożecie ? Czy tylko loggi dynamiczne zostały?

raczej tu tylko logi pomogą ale pewnie turbo do czyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo chyba nie bo sztamga goni bez oporów jak należy a loggi hm tak myslałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś sposób aby sprawdzić czy jest do wymiany przepływomierz powietrza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest jakiś sposób aby sprawdzić czy jest do wymiany przepływomierz powietrza??
logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha czyli na kompie powinno mi wszystko wyjść, muszę to sprawdzić. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne Grono Forumowiczów... Drodzy koledzy, czytam i czytam wasze opisy usterek i u mnie są dokładnie takie same - słabnie powyżej 3000 obr. więcej jak 120km/h nie chce polecieć, Jeden z mechaników stwierdził że turbinka do regeneracji, ale skusiłem się podjechać do zaufanego elektronika. Po podpieciu kompa wyskoczyły jakieś błędy już nie pamiętam jakie ale majsterek stwierdził że to nie turbo i zaczął szukać pod maską przyczyny. Okazało się że spadł mały przewodzik z filtra i łapało lewe powietrze :) po założeniu paseczek śmiga jak wcześniej...

Także przestrzegam przed największymi naprawami a zachęcam do znalezienia najprostrzej banalnej ustereczki...

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem.... mechanik mi powiedział ze na 90% jest to wina zaworka N75

 

Jutro jadę go wymienic i zobaczymy....

 

Sprawdzał turbine, przepływomierz i mowil ze jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie wężyki są ważne. Ja kiedyś przez taki wężyk się też po mechanikach wyjeździłem i już turbo mi chcieli zmieniać - cuda widzieli - a miałem przetarty wężyk koło zaworka N18 (objawy - nie pompowała wtedy turbina).ale problem rozwiazałem dzięki temu forum.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę informację ponieważ mam podobny problem do tego który jest tu opisany. Mianowicie auto wpada w notlauf ale tylko i wyłącznie gdy jest mocno obciążone 3-5 osób na pokładzie. Jak jade z 2 osobami to wszystko działa jak powinno. Dodam że najczęściej tryb awaryjny włącza się przy zmianie biegu na wyższy (w 90% przypadków z 4 na 5 bieg).

Nie robiłem logów, komputer wykazał sporadyczne błędy turbo. Czy taki objaw może mieć inne podłoże niż brudna turbosprezarka ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy uszkodzony termostat tak jak w moim przypadku nie dobija do 90c-wskazów zatrzymuję się prawie 2 kreski przed 90, czy takie niedogrzanie silnika może powodować przeładowanie i w tym przypadku przejście w tryb awaryjny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, proszę informację ponieważ mam podobny problem do tego który jest tu opisany. Mianowicie auto wpada w notlauf ale tylko i wyłącznie gdy jest mocno obciążone 3-5 osób na pokładzie. Jak jade z 2 osobami to wszystko działa jak powinno. Dodam że najczęściej tryb awaryjny włącza się przy zmianie biegu na wyższy (w 90% przypadków z 4 na 5 bieg).

Nie robiłem logów, komputer wykazał sporadyczne błędy turbo. Czy taki objaw może mieć inne podłoże niż brudna turbosprezarka ? Pozdrawiam

może złe sterowanie turbiną N75,N18,EGR węże podciśnienia dochodzące do nich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ja napisze swoj problem bo chyba troche wyjatkowy jest.

Standart 120km/h i nic wiecej 3 tys obrotow 4 bieg pedal w podloge.

Sprawdzalem na vagu i mialem zepsuta przeplywke (pokazywala caly czas 550 jednostek powietrza na jalowym . podmienilem i juz jest ok (pokazuje ok 280 tak jak wartosci wymagane).

Nastepnie podmienilem zaworki n75 i n18 zadnej roznicy . wymienilem sparcialem popekane przewody od tych zaworkow. Wymienilem filtr powietrza i paliwa.

Co ciekawe nigdy na kompie nie wyskoczyl mi zaden blad zwiazany z turbina przeladowniem czy cos takiego.

Sztanga od turbiny chodzi w zakresie ok 3 cm. i chodzi bez oporow.(to mnie zastanawia bo skoro ona chodzi w pelnym zakresie to kierowniczki tez?) Panowie co mam zrobic ?

Jezdze juz tak ponad miesiac. Dodam ze do tych 120 to rewelacji w przyspieszeniu nie ma. Czuc ze lekko ciagnie w zakresie 2-3 tys potem czuc takie oslabienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Ja napisze swoj problem bo chyba troche wyjatkowy jest.

Standart 120km/h i nic wiecej 3 tys obrotow 4 bieg pedal w podloge.

Sprawdzalem na vagu i mialem zepsuta przeplywke (pokazywala caly czas 550 jednostek powietrza na jalowym . podmienilem i juz jest ok (pokazuje ok 280 tak jak wartosci wymagane).

Nastepnie podmienilem zaworki n75 i n18 zadnej roznicy . wymienilem sparcialem popekane przewody od tych zaworkow. Wymienilem filtr powietrza i paliwa.

Co ciekawe nigdy na kompie nie wyskoczyl mi zaden blad zwiazany z turbina przeladowniem czy cos takiego.

Sztanga od turbiny chodzi w zakresie ok 3 cm. i chodzi bez oporow.(to mnie zastanawia bo skoro ona chodzi w pelnym zakresie to kierowniczki tez?) Panowie co mam zrobic ?

Jezdze juz tak ponad miesiac. Dodam ze do tych 120 to rewelacji w przyspieszeniu nie ma. Czuc ze lekko ciagnie w zakresie 2-3 tys potem czuc takie oslabienie.

a sprawdzałeś EGR i czy faktycznie działa ci N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Egr nie sprawdzalem a jak sprawidzic ten n75 ?

A sztange sprawdzalem przez vaga. [ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EDIT:

N75 sprawdzony miernikiem tzn opornosc powinna byc od 14-20 Omow u mnie jest 16.

Egr narazie nie sprawdzilem

Jutro wymianiam wszystkie przewody podcisnieniowe jakie tylko sa aby miec pewnosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Wezyki od podcisnienia wymienione.

Egr wyczyszczony (gdy zasysam wezykiem to cos sie tak rusza wiec raczej sprawny dodam ze na kompie zaczelo sie ruszac EGR Duty cycle )

N75 rozebrany wyczyszczony i bez zmian nadal mul.

Troche sie zdziwilem bo jak rozebralem N75 to psiklem wd40 tam gdzie ten tloczek z membrana docisnalem i dmucham w czarny kruciec a babelki mi sie robia przy stykach kostki... to chyba jest tu "pies pogrzebany" i teraz czy zalac to jakims klejem zeby uszczelnic czy tak ma byc?

Panowie mam juz dosc bo mecze sie ponad 2 miesiace .... teraz chce zaczac juz grubo jechac tzn przeplywka i ewentualnie N75.

Kierownice w turbinie dzialaja poprawnie tzn sztanga chodzi w calym zakresie tak jak powinna . a u mnie spadek mocy przypomne objawil sie pod czas jazdy ok 50 km w jedna strone po 30 samochod oslabl ale w drodze powrotnej znow ok 30 km i samochod slaby ....

Dodam tez ze wczoraj po czyszczeniu EGR i N75 jak robilem jazde probna to przekroczylem magiczne 3 tys na 4 biegu (wczesniej bylo to nie mozliwe) predkosc co prawda nie wzrosla ale bylu czuc takie szarpanie tak jak by chcial jechac do przodu i wedlug mnie jest jakas nadzieja ....

Od czego teraz zaczac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat miałem podobny ,uzywane n75 nic nie dawało ,pomimo ze dobre, w gornych partiach nie domagał, po regeneracji przez przepływke znowu turbina muła dostawała, wiec tak, nowe n75,przepływomierz,czyszczony intercoler,czyszczona turbina ,pomimo ze 2tys km wczesniej była po regeneracji i znowu wsio jest :dobrzena kazdym biegu do czerwonego pola i jest moc,a podobno do brudzenia turbo przyczyniaja mi sie lejace wtryski,co dziwne zero kopcia,

podobno na vagu jak sie logi porobi ,to widac co nie domaga,wiec proponuje porobic logi ,i wymienic to co sie do tego przyczynia.

powodzenia meczyłem sie z tym 4 miesiace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis zaobserwowalem dosc wkurzajaca rzecz a mianowicie na pierwszym biegu jest ok plynnie przyspiesza do 3 tys. ale juz na 2 i kazdym wyzszym jest takie szarpanie tzn wrzucam 2 bieg ok 1200-1300 obrotow dam ma gaz w podloge to przsyspiesza i przestaje poprostu szarpie. W przyszly weekend zrobie logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności