marwitko Zgłoś #121 Napisano 13 Marca 2011 na niskich biegach ma mniejsze opory, dlatego nawet logi na 3 sie robi. powodzenia zycze, i kup sobie jakis dobry nerwosol, bo nerwy puszczaja. jak chcesz prostsze rozwiazanie, kture czasem pomaga na wydmuchanie sadzy to zrub tak, odpal, rozgrzej silnik, i na ciepłym na postoju pedal w podłoge do 4 tys obr,i tak potrzymaj z 5 minut,odpusc ,odczekaj i znowu,potem jedz zobacz czy jest poprawa, jak jest to turbo do czyszczenia,to taka rzemieslnicza metoda na troche, bo po pewnym czasie jak było zasyfione, to i tak sie zasyfi,ale pomaga ,testowane na moim,pomysł nie moj ,tylko z porady znajomego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #122 Napisano 14 Marca 2011 Koledzy powiedzcie co może być: turbo wyczyszczone, podmieniony zawór N75 z N18. Przejechałem 2k km na trasie ciągle do 4k obr i zmiana biegu i wszystko ładnie aż tu pewnego słonecznego dnia 1,2,3 do 3,5k obr 4 bieg i przy 3k obr szarpnięcie jakby chwilowy brak gazu i zmuła ???? WTF co jest grane po zgaszeniu i zapaleniu to samo co jest z tym 4 biegiem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #123 Napisano 14 Marca 2011 a skad wiesz ze n18 masz sprawne,podmieniac złomy ,nic nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2-ba Zgłoś #124 Napisano 14 Marca 2011 No zobacze w sobote mam miec przeplywke na podmiane do testu. Ale z tym trzymaniem na obrotach to moze wcale nie takie glupie ale czy to bardziej nie zaszkodzi silnikowi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #125 Napisano 15 Marca 2011 moim zdaniem to zarzynanie silnika trzymając na 4 tys obrotów 5 min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #126 Napisano 15 Marca 2011 a skad wiesz ze n18 masz sprawne,podmieniac złomy ,nic nie da. Przejechałem troche kilometrów na podmienionych i nic się nie działo. Wczoraj trasa 50 km i ostre grzanie do spodu i szedł jak strzała nic nie rozłączyło. Może to dlatego że niedziela to 13 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #127 Napisano 15 Marca 2011 moim zdaniem to zarzynanie silnika trzymając na 4 tys obrotów 5 min a na trasie jak lecisz 180 to ile masz na obrotomierzu, na długiej prostej tak mozna nawet 30 min lecieć,tyle ze na postoju nie ma oporów,ma lżej.i trybu awaryjnego nie łapie,ewentualnie kopcia sadzy pusci ,tyle mojemu nic nie było. ---------- Post added at 07:53 ---------- Previous post was at 07:47 ---------- No zobacze w sobote mam miec przeplywke na podmiane do testu.Ale z tym trzymaniem na obrotach to moze wcale nie takie glupie ale czy to bardziej nie zaszkodzi silnikowi? zrobisz jak uwazasz ja testowałem na swoim i pomogło ,i silnikowi nic nie dolegało i nie dolega z tego powodu. zreszta tdi nie lubia małych obrotow, mało obrotuw = brudna turbina , a dzieje sie tak na krutkich odcinkach i dziadkowej jezdzie, tak jezdziłem teraz jezdze innym stylem jazdy,oczywiscie jak silnik sie zagrzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteksend Zgłoś #128 Napisano 15 Marca 2011 daj mu ostro na trzecim biegu tak 90km/h przez 60sek ja tak zrobilem problem miną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #129 Napisano 15 Marca 2011 daj mu ostro na trzecim biegu tak 90km/h przez 60sek ja tak zrobilem problem miną czytajac to co kolega tam pisał ,to on na 3 raczej do 90 nie dociagnie, bo muła wyłapie,sam tak miałem ,standard w afn po zimie, i jezdzie nie przekraczającej 2500 obrotow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bennyx Zgłoś #130 Napisano 15 Marca 2011 zrób logi i tam wszystko będzie widać co jest ja miałem to samo -wymieniłem wężyki podciśnienia i te od n18 i n75 -sprawdziłem wszystkie węże te grube od turbo były ok -wyczyściłem egr i turbinę teraz ma z głowy:) fura hula jak ta lala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinez98 Zgłoś #131 Napisano 15 Marca 2011 ja powiem tak. Od poczatku jak kupilem w styczniu mulil powyzej 3000 obr na 3-4 biegu. Notlaufa nie bylo tylko slabl. Wyczyscilem przeplywomierz: rewelka, idzie jak burza, ale sporadycznie byl notlauf po paru dniach. Mysle sobie "zaczely sie jaja", ale mialem niedogrzany silnik, wymienilem termostat - teraz cacy. Idzie jak burza do 5tys jakby bylo trzeba ;] Teraz cos ode mnie: - na postoju turbina nie doladowuje, sadze wydmuchasz najwyzej z katalizatora troche i wydechu. - najlepiej kupic kabelek za 50zl, puscic mu na 10 minit Basic Settings 011 wtedy sztanga popracuje, a wtedy jazda i but. Jak na 3 biegu nie da rady to na 2 go potrzymac na wyzszych 3-4 tysiace. Oczywiscie bez przesady, szkoda silnika. Jak jest zapieprzona turbina to nic nie pomoze, ale jak nie jest jeszcze bardzo zle, to moze sie cos ruszyc. Jazda dynamiczna zalecana! nie koniecznie duze predkosci, ale operowac pedalem gazu. Jak wciska w siedzenie znaczy sztanga pracuje prawda? czyli kierownice tez sie poruszaja. Ja mialem szczescie, bo okazuje sie, ze termostat ma wiekszy wplyw na moc nic by sie moglo wydawac (wg vag max 75 stopni). i jeszcze jedno: EGR i dolot mam ok, bo rozebralem EGR, ale byl czysty. Oczywiscie byla sadza i olej, ale przeswit jest dobry, dolot tez wiec bez przesady - nigdy dolot i EGR nie bedzie w dieslu jak wypolerowany wygladal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #132 Napisano 15 Marca 2011 ja powiem tak. Od poczatku jak kupilem w styczniu mulil powyzej 3000 obr na 3-4 biegu. Notlaufa nie bylo tylko slabl.Wyczyscilem przeplywomierz: rewelka, idzie jak burza, ale sporadycznie byl notlauf po paru dniach. Mysle sobie "zaczely sie jaja", ale mialem niedogrzany silnik, wymienilem termostat - teraz cacy. Idzie jak burza do 5tys jakby bylo trzeba ;] Teraz cos ode mnie: - na postoju turbina nie doladowuje, sadze wydmuchasz najwyzej z katalizatora troche i wydechu. - najlepiej kupic kabelek za 50zl, puscic mu na 10 minit Basic Settings 011 wtedy sztanga popracuje, a wtedy jazda i but. Jak na 3 biegu nie da rady to na 2 go potrzymac na wyzszych 3-4 tysiace. Oczywiscie bez przesady, szkoda silnika. Jak jest zapieprzona turbina to nic nie pomoze, ale jak nie jest jeszcze bardzo zle, to moze sie cos ruszyc. Jazda dynamiczna zalecana! nie koniecznie duze predkosci, ale operowac pedalem gazu. Jak wciska w siedzenie znaczy sztanga pracuje prawda? czyli kierownice tez sie poruszaja. Ja mialem szczescie, bo okazuje sie, ze termostat ma wiekszy wplyw na moc nic by sie moglo wydawac (wg vag max 75 stopni). i jeszcze jedno: EGR i dolot mam ok, bo rozebralem EGR, ale byl czysty. Oczywiscie byla sadza i olej, ale przeswit jest dobry, dolot tez wiec bez przesady - nigdy dolot i EGR nie bedzie w dieslu jak wypolerowany wygladal. jak samochod ten co w opisie ,to mam pytanie, w ajm jest zmienna geometria? jak nie to to jest podobno ruznica, co do pracy turbiny, afn ma zmienna geometrie i gozej to znosi ,nie moje zdanie ,tak słyszałem jak by nie było ,jazda na dziadka takie skutki daje,brudzace sie turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinez98 Zgłoś #133 Napisano 16 Marca 2011 AJM jest PD czyli nowszy niz AFN. Oczywiscie ma geometrie. Ktos tak jezdzil - nie moja wina, narazie jest spoko, moze sie wydmucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #134 Napisano 19 Marca 2011 (edytowane) Cytat: a na trasie jak lecisz 180 to ile masz na obrotomierzu, na długiej prostej tak mozna nawet 30 min lecieć,tyle ze na postoju nie ma oporów,ma lżej.i trybu awaryjnego nie łapie,ewentualnie kopcia sadzy pusci ,tyle mojemu nic nie było. dzięki passat zaczyna sie budzić ze snu zimowego jest poprawa na rozgrzanym silniku jak jest 90 stopni na kazdym biegu daje go do 3000 obrotów nawet do 3300 jedynie na 5 biegu przy juz 125 Km/h łapie jeszcze tryb awaryjny. Ale wymienie filter powietrza i powinno być juz ok. Sprawdze tez logi dynamiczne czy błędy są Edytowane 19 Marca 2011 przez RS7 źle skopiowany post z wypowiedzi marwitko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #135 Napisano 19 Marca 2011 Róbcie jak uważacie ale 5 min na postoju żyłować silnik to rada niezbyt mądra (podczas jazdy ok ale nie na postoju) a skoro nie dociągnie go na 3 biegu to niech spróbuje na 2 ale nie 5 minut to nie piąty bieg.Po drugie to są skutki przełączania biegów w zakresie 2200 - 2800 obr.Jeśli mało jeździsz w trasę i nie masz możliwości go przegonić (mam na myśli 5 bieg i okoł 3300 obr. - jak za szybko to chociaż 4 bieg 3500) to przynajmniej nie zamulaj w mieście tylko pociągnij go na tym biegu (przecież to sama frajda). Ja też kilka lat temu czyściłem turbo właśnie przez taki styl jazdy, no chyba że to akurat wina zaworka to wtedy inna kwestia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #136 Napisano 19 Marca 2011 Róbcie jak uważacie ale 5 min na postoju żyłować silnik to rada niezbyt mądra (podczas jazdy ok ale nie na postoju) a skoro nie dociągnie go na 3 biegu to niech spróbuje na 2 ale nie 5 minut to nie piąty bieg.Po drugie to są skutki przełączania biegów w zakresie 2200 - 2800 obr.Jeśli mało jeździsz w trasę i nie masz możliwości go przegonić (mam na myśli 5 bieg i okoł 3300 obr. - jak za szybko to chociaż 4 bieg 3500) to przynajmniej nie zamulaj w mieście tylko pociągnij go na tym biegu (przecież to sama frajda). Ja też kilka lat temu czyściłem turbo właśnie przez taki styl jazdy, no chyba że to akurat wina zaworka to wtedy inna kwestia. mysle ze masz racje ,ale ja swoim na 2 nawet 2000obr,nie mogłem przekroczyć, a po tym 4000obr dochodził na 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal0007 Zgłoś #137 Napisano 19 Marca 2011 Cześć. jestem nowym użytkownikiem no ale do tematu. Mam problem z moim paskiem silnik 2.0 115 km typ 2e podczas dodawania gazu dławi sie ,a gdy spuszczam nogę z pedała gazu autko przyszpiesza. Czy ktoś może mi pomoc w tym przypadku i gdzie szukać przyczyny. Powiem że wymieniłem świece, aparat zap, przewody, filtry, i wymieniłem przepływke. pozdro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #138 Napisano 19 Marca 2011 w innym dziale i w dolocie lub podciśnieniu szukaj lewego powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal0007 Zgłoś #139 Napisano 19 Marca 2011 Czyli mam rozumieć że gdzieś miedzy przepustnica a przepływką łapie lewego powietrza ok dzięki rozbiore i sprawdze pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #140 Napisano 29 Marca 2011 Koledzy i jak to jest ż tym notlaufem na 4 biegi? Łapie notlaufa na 4 biegu obroty 3k , na trzecim biegu kręce do 4,5 obr i idzie jak strzała a na 4 dziura?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach