fonckii Zgłoś #21 Napisano 11 Lipca 2013 (edytowane) Też miałem ten problem, upalone kable wtyczki czujnika. Najpierw bawiłem się w naprawę wtyku, coś tam się udało, ale z ciekawości podjechałem do elektryka, i kupiłem wtyczkę do czujnika zużycia hamulców za 10zł. Zdjąłem rurę gumową od IC(dwie opaski metalowe), rurę plastikową poluzowałem tylko na jednej śrubce (10), dostęp wtedy łatwiejszy. Polutowałem i gra! Passat b5 atj 115km 2000r Edytowane 11 Lipca 2013 przez fonckii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drissu Zgłoś #22 Napisano 14 Lipca 2013 zdejmujesz wtyczkę rozbierasz ją wyjmujesz piny z niej i podłączasz do przewodów obojętnie jak podłączysz chyba aczkolwiek nie jestem pewien w końcu tak jest że obojętnie ? czy to jest bardzo istotne ? orientuje się ktoś czy to jest istotne w tego typu czujnikach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #23 Napisano 14 Lipca 2013 Przy 2-pinowych czujnikach temperatury jest to bez znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
allvaro Zgłoś #24 Napisano 24 Lipca 2013 czy po wymianie czujnika paliwa w 1.9 tdi afn trzeba dokonać jakieś korekty kompem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #25 Napisano 24 Lipca 2013 Jeżeli czujnik jest sprawny to nie wymaga żadnej regulacji/adaptacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
big_jasiu Zgłoś #26 Napisano 24 Lipca 2013 czy po wymianie czujnika paliwa w 1.9 tdi afn trzeba dokonać jakieś korekty kompem ewentualnie wykasować błąd z kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozi31 Zgłoś #27 Napisano 14 Grudnia 2013 Witam , panowie mama takie pytanie. Tak jak na początku tego postu i u mnie wyskoczył błąd 17571 - czujnik temperatury paliwa (G81) p1163 - 35-10 - przerwa\zwarcie z plusem - sporadyczny moje pytanie jest takie ,który to jest czujnik, 038 906 081B , czy 028 906 040C też czujnik temp. paliwa tylko że chyba pompy wtryskowej. Czy wahania temp. mogą mieć wpływ na podnoszenie mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #28 Napisano 16 Grudnia 2013 Panowie tak czytam i czytam i w końcu usmiech na twarzy od jakiegos czasu moj passat na pol baku paliwa robil 200km i rezerwa, bardzo duze spalanie pojechalem do mechanika podlaczyl go pod kompa i okazalo sie ze temp. paliwa 130 stopni. jak myslicie zmniejszy sie moje spalanie jak wymienie czujnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #29 Napisano 16 Grudnia 2013 raczej nie spodziewaj się spektakularnych efektów. To nie benzyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatboss Zgłoś #30 Napisano 17 Grudnia 2013 Mam też problem z tym czujnikiem, VAG pokazał błąd czujnika G81 więc kupiłem nowy za 67zł i wymieniłem go ale niestety nic to nie dało, błąd wraca zaraz po skasowaniu go. Co to może być, dodam że kabelki są całe nie poprzecierane ani nie pęknięte. Jak sprawdzić czy sygnał dochodzi do czujnika, podpiąć voltomierz do wtyczki ? Bo byłem pewien że zakończy się na wymianie czujnika a tu du..pa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozi31 Zgłoś #31 Napisano 17 Grudnia 2013 U mnie był przerwany kabelek. Przedłużenie i polutowanie pomogło, błąd wykasowany już nie powraca, nie trzeba było inwestować w czujnik. Jak przedłużałem kabelki to sprawdzałem przejście właśnie woltomierzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatboss Zgłoś #32 Napisano 17 Grudnia 2013 Dzięki za info. Przerwanie miałeś przy czujniku czy gdzieś w wiązce i trzeba było szukać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozi31 Zgłoś #33 Napisano 18 Grudnia 2013 Dzięki za info. Przerwanie miałeś przy czujniku czy gdzieś w wiązce i trzeba było szukać ? Przy samym czujniku, była lipa z lutowaniem, no ale jakoś poszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #34 Napisano 27 Października 2014 Koledzy jakie są objawy uszkodzonego czujnika paliwa. Mam problemy z rannym odpaleniem auta. Pompa vacum wymieniona na bosch. Vag pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa 17571, czy to może mieć jaki kolwiek związek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #35 Napisano 27 Października 2014 Koledzy jakie są objawy uszkodzonego czujnika paliwa. Mam problemy z rannym odpaleniem auta. Pompa vacum wymieniona na bosch. Vag pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa 17571, czy to może mieć jaki kolwiek związek Co prawda mam inny silnik bo 110 i czujnik ten jest w pompie paliwa, ale objaw był taki że falowały cyklicznie wolne obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #36 Napisano 27 Października 2014 U mnie z kolei coś nie halo z czujnikami poziomu paliwa, na rezerwie do tankuję 10 litrów i pokazuje kreskę poniżej 1/2 baku. Przejadę po mieście 50-60 km i znów rezerwa świeci. Po podłączeniu kompa pokazuje 8 litrów i 110 ohm . Od czego zacząć sprawdzanie ? A może coś muszę przekodować , licznik 920 822A 1/2 fis, a moduł z końcówką 799AH . Czekam na podpowiedzi. Pasio z podpisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hulek84 Zgłoś #37 Napisano 31 Października 2014 Witam, Czy objawem uszkodzonego czujnika temperatury paliwa może być utrata mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #38 Napisano 31 Października 2014 U mnie z kolei coś nie halo z czujnikami poziomu paliwa, na rezerwie do tankuję 10 litrów i pokazuje kreskę poniżej 1/2 baku. Przejadę po mieście 50-60 km i znów rezerwa świeci. Po podłączeniu kompa pokazuje 8 litrów i 110 ohm . Od czego zacząć sprawdzanie ? A może coś muszę przekodować , licznik 920 822A 1/2 fis, a moduł z końcówką 799AH . Czekam na podpowiedzi. Pasio z podpisu. Raczej obstawiałbym na uszkodzenie potencjometru czujnika paliwa tego pod kanapą za siedzeniem kierowcy, służy on do mierzenia paliwa poniżej połowy. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam,Czy objawem uszkodzonego czujnika temperatury paliwa może być utrata mocy? Raczej nie. U mnie był inny objaw opisany post wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hulek84 Zgłoś #39 Napisano 31 Października 2014 (edytowane) czy to jest ów czujnik temperatury paliwa? Jeśli tak to już ktoś musiał przy nim grzebać i jeden z kabli jest oderwany Czy idzie w jakiś sposób to polutować czy lepiej kupić nowy? Edytowane 31 Października 2014 przez hulek84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #40 Napisano 31 Października 2014 Tak to jest czujnik temp. paliwa. Jak kabel jest oderwany przy samej wtyczce to kup samą wtyczkę. Bo czujniki to bez wtyczek sprzedają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach