passatboss
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O passatboss
- Urodziny 05.02.1983
Informacje osobiste
-
Imię
przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
passatboss obserwuje zawartość → 000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81) - prośba o analizę i Engine Workshop Fault + utrata mocy
-
Engine Workshop Fault + utrata mocy
passatboss odpowiedział vw_gda24 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tak ale działa na biegu jałowym, a tu też nie było napięcia. Sprawa okazuje się inna, mianowicie w BLS jest fragment ok. 50cm gdzie wiązka z około 30 przewodami idzie w takiej oryginalnej karbowanej rurze i te karby przecierają poszczególne przewody. 2 napięciowe mam przetarte praktycznie do zera, zaraz to robię i patrzę co się będzie działo, potem zamiast tej rury zrobię na izolację taką jak się robi w autach. wiązka po zdjęciu rury. Przetarty kabel zasilania EGR Winowajca całego zamieszania . -
Engine Workshop Fault + utrata mocy
passatboss odpowiedział vw_gda24 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ok, mam EGR na stole. Po podłączeniu napięcia z zew. na piny 2 i 6 EGR otwiera się normalnie, nic się nie blokuje i nie zacina. Pytanie jest takie jakie napięcie powinno być na Pinach bo chyba tu jest problem. Mianowicie po włączeniu zapłonu ale także po zapaleniu auta na pinach 2 i 6 czyli tych z grubymi kablami zasilającymi nie ma napięcia. Pozostałe 3 sygnałowe z kompa dają napięcie 4V z kawałkiem. Czyżby problem z wiązką? -
Engine Workshop Fault + utrata mocy
passatboss odpowiedział vw_gda24 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
a nie ten zawór N18 - ten podciśnieniowy z 3 wyjściami na przewody ? - - - - - aktualizacja - - - - - po dokładnym sprawdzeniu wychodzi że BLS ma sterowanie elektryczne EGR więc skłaniam się do demontażu i czyszczenia EGR i ewentualnej wymianie na nowy jak będzie potrzeba. -
Demontaż i czyszczenie EGR w 1.9 TDI BLS
passatboss odpowiedział deuz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego poradziłeś sobie z tym, bo mam ten sam problem z tym samym silnikiem ? -
Engine Workshop Fault + utrata mocy
passatboss odpowiedział vw_gda24 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Podepnę się pod temat. Mam silnik BLS i dzisiaj wyskoczył mi błąd P0403 EGR valve( N18) . Przypuszczam, że to zawór N18 się skończył. Czy może to być coś innego ? Sam EGR ? jak to sprawdzić ? -
Odkopię temat. Mam taki problem, że auto po zamknięciu z pilota już się nie otwiera. Mogę otworzyć tylko klapę bagażnika, tu nie ma żadnego problemu. Mogę też otworzyć auto od środka np. wchodząc przez bagażnik . Samochód zapala i jedzie bez problemu, po zamknięciu z pilota to samo. Czyli nie bateria w pilocie, raczej nie aku bo auto działa normalnie, no i zastanawia że klapę bagażnika mogę otworzyć . Ktoś ma pomysł. ? ps. Jak zostawię otwarte okno żeby się dostać do auta to po zamknięciu pilotem nie mogę otworzyć drzwi nawet wew. klamką i wciskając przycisk otwierania w drzwiach, dopiero jak wcisnę otwieranie klapy to mogę otworzyć drzwi od wew. co za cholera ?
-
000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81) - prośba o analizę
passatboss odpowiedział passatboss → na temat → Analizy logów
Już zrobione, było przetarcie ale pod akumulatorem. Trudne do znalezienia, odkopałem miernik i znalazłem i zlikwidowałem problem. Czujnik zostanie na zapas -
Dzięki za info. Przerwanie miałeś przy czujniku czy gdzieś w wiązce i trzeba było szukać ?
-
000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81) - prośba o analizę
passatboss odpowiedział passatboss → na temat → Analizy logów
Dodam, że wymieniłem właśnie czujnik na nowy ale bez żadnego efektu, błąd wraca zaraz po skasowaniu. Co to może być innego ? -
Mam też problem z tym czujnikiem, VAG pokazał błąd czujnika G81 więc kupiłem nowy za 67zł i wymieniłem go ale niestety nic to nie dało, błąd wraca zaraz po skasowaniu go. Co to może być, dodam że kabelki są całe nie poprzecierane ani nie pęknięte. Jak sprawdzić czy sygnał dochodzi do czujnika, podpiąć voltomierz do wtyczki ? Bo byłem pewien że zakończy się na wymianie czujnika a tu du..pa.
-
Silnik BLS 2007 rok. Przypuszczam, że mam padnięty czujnik albo przetarty kabel, chyba że się mylę. Objawów nie ma żadnych poza palącą się kontrolką check engine. Gdzie szukać tego czujnika w tym silniku? czyżby to ten : 038906081B ? z góry dzęki 1 Fault Found: 000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 194316 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:55:02 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Temperature: 28.8°C Temperature: 39.6°C Temperature: 38.7°C Readiness: 0 0 0 0 1
-
jeżdżę, to jest auto żony
-
Drogo jak cholera, do BMW E60 są po 150zł a tu po tyle.
-
Dzięki Który najlepszy i gdzie można kupić pewny kabel ?
-
panowie to jaki kabelek do B6 1,9 BLS ?, potrzebny do kasowania błędów, sczytywania błędów, live daty i inne proste sprawy. Ten się nada: http://allegro.pl/show_item.php?item=3742518344 albo ten http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html ?