Skocz do zawartości

disarm

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O disarm

  • Urodziny 18.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zakopane

Samochód

  • Silnik
    B6 1.6 FSI 115KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam, Panowie - nie chcę zrobić krzywdy mojemu VW - a jak dostać się do TYLNEGO głośnika w drzwiach? Dziś po prostu przestał grać - chcę sprawdzić czy to nie wina podłączenia kabelków. Znalzałem jedną śrubkę na spodzie drzwi, którą już odkręciłem - ale pokrywa drzwi nadal dość mocno trzyma. Co teraz? Dzięki za odp.
  2. Dzięki za odp, No właśnie pobór mocy mam sprawdzony 3 mce temu przez profesjonalistę ( było wszystko odpinane po koleii i sprawdzane - łącznie ze swiatełkiem w bagazniku i schowku - wtedy okazało się , że miałem źle podpięta kamerę cofania - kabel zasilający był podpięty na stałe do prądu , elektrym zmienił mi go na odpalenie, podłączył pod zapalniczkę) Od tego czasu mam 100% dobrze z podobrem prądu na wyłączonym autem. Aż do dzisiaj rano Chyba czas na nowy akumlator....
  3. Próbowałem do skutku (około 20 razy) i w końcu się otworzył. Okazało się , że miałeś rację - akumlator padł w 30 godzin Nie mam pojęcia co się stało - tym bardziej , że miałem problemy z poborem prądu i u dobrego spcjalisty namierzyliśmy błąd (kamera cofania ) i od tego czasu pobór prądu na postoju w moim pasku był bliski zeru Mieszkam w Zakopanem - tutaj mrozy są mocne - aku przetrwał pięknie całą zimę - choć przyznaję , że przed rozwiązaniem probblemu kilka krotnie mi się rozładował na maksa - musiałem go ładować po 48h na niskim prądzie Macie jakieś pomysły co się stało z aku? Świateł nie miałem włącoznych - radio (RNS510) wyłącza się samo z kluczykiem....... Mógł po prostu paść sam akulmator? (się zamortyzował?) ładuję go teraz (ile trzeba żeby sprawdzić czy działa 1h , 2h?) i zobaczę co się stanie. Pozdrawiam Szymek
  4. Też nie działa - napisałem , że "próbowałem otworzyć samochód kluczykiem - również brak reakcji " Nie mam pojęcia co robić
  5. Witajcie, Schodzę dziś do auta (B6 2006r) i nie mogę otworzyć auta Nic nie działa: - sprawdzałem dwa komplety kluczyków - samochód nie reaguje na pilota, - próbowałem otworzyć samochód kluczykiem - również brak reakcji - w środku widzę że kontrola alarmu przy drzwiach miga - więc chyba z prądem ok. - w nocy były burze - czy to może mieć wpływ? Bardzo proszę o pomoc co robić - sprawa pilna - jeżeli ktoś odpisze będę wdzięczy (albo puści sygnał na tel 504-042-141 - oddzwonię) Dziś Święto - wszystko pozamykane a ja muszę jechać.... Wczoraj było wszystko ok Jak otworzyć auto? Pozdrawiam Szymek
  6. Wszystko fajnie, tylko trzeba to wszystko umieć Człowiek w ASO powiedział mi , że przy grzebaniu koło koła można bardzo łatwo uszkodzić obudowę silniczka - zawsze pęka w tym samym miejscu Dlatego , że nie uważam się za takiego speca - nic tam nie ruszam i jeżdże w nadzieji , ze mi znowu nie wyświetli tych wszystkich uszkodzeń na tablicy...
  7. Proszę o poradę, Jak teraz używać hamulca? Pytam, ponieważ mówi się, że jak pada jeden silniczek - lubi paść niedługo kolejny Nie mam ochoty wydawać po raz kolejny 1600 PLN I teraz mam dwa wyjścia: albo używać hamulca normalnie i dzięki temu będąc w ciągłym używaniu zapobiegam jego zastaniu części mechanicznych. Lub nie używać go wcale - wtedy się na pewno nie zepsuje ( do tej pory praktycznie nie używałem hamulca - robiłem to raz na miesiąc, dwa...) Jak to jest u was? W ASO powiedzieli , żeby go wręcz używać na siłę - wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo , że się zepsuje. pozdrawiam
  8. Cześć, Mi się wczoraj przytrafiło dokładnie to samo. Próbowałem wszystkich metod opisanych na forum - zaczynając od przycisku + restart elektryczny. Nic nie pomogło. Po podpięciu w ASO diagnoza spadła na mnie jak wyrok - niesprawny lewy silnik Wymieniony w ASO - całkowity koszt 1600 (silnik 1390 + 200 robota) Na używki proponuję nie wymieniać - bo nigdy nie wiesz kiedy Ci padnie (takiej dziś na allegro nie znalazłem) Zamienników tej części podobno nie ma... Cena ze strony http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ wynosi 1320. Podobno padł mi bo go mało używałem, inny fachowiec powiedział, że miałem pecha i tyle ( po oględzinach - wdarła się malutka korozja i przez nią silniczek został zalany wodą...) Pan w ASO zalecić często używać hamulca, choć uważam , że to takie chybił - trafił....
  9. disarm

    Peiying PY9930 w B6

    Przed zakupem RNS miałem u siebie jeden z tych chińskich wynalazków za 3.000 PLN. Na szczęście sprzęt był wadliwy (wymieniałem dwa razy). Skończyło się na RNS i w życiu nie zamieniłbym go na nic innego co można wsadzić do B6 z tego typu sprzętu. To niemiecki solidny wyrób - wolę sobie dopłacić 1000 za BT, 1000 za kamerkę cofania, 1000 za czujniki parkowania i rozbudowywać go w miarę swoich możliwości finansowych. W chińskim badziewiu było wszystko na dzień dobry , łącznie z cyfrową TV - i co z tego , jeżeli wykonanie, ergonomia były tak bardzo chińskie? Wyliczanie czasu dojazdu, aktualność dróg w RNS - żadnych zastrzeżeń. W Polsce byłem z nią na trasie łączącej Zakopane-Kraków-Katowice-Wrocław-Poznań-Łódź-Częstochowa i w tym zakresie miałem 100% zgodności dróg. Za granicą dwa wyjazdy do Włoch przez Słowację, Czechy, Austrię, - to samo. Oczywiście kązdy ma swoje zdanie - powyżej jest moje pozdrawiam
  10. A wystarczy przed zakupem czegoś takiego wstukac w google "vw navi - porady" - wyskoczy nasza strona i w ciągu 10 minut mozna przeczytać to warto a czego jnie warto kupić. Jeżeli nie rozpakowałeś towaru, nie ma na nim śladu użytkowania - masz prawa zwrócić towar - ja tak kiedyś zrobiłem i otrzymałem zwrot kasy bez problemu. pozdrawiam
  11. Kurcze - nie znałem tej repliki, ale na pierwszy rzut oka widać, że to coś innego. Oryginalny RNS ma tylko jedno wejście na kartę z przodu panela no i zupełnie inaczej ponazywane przyciski z boku ekranu. W oryginalnym RNS trzeba dokupić oddzielnie bluetooth (jeżeli nie ma ) za jakieś 1200 - a czy to ci się uda podłączyć - tego nie wiem..... pozdrawiam
  12. To był dokładnie ten model u dokładnie tego sprzedawcy: http://allegro.pl/2010-gold-7-vw-b6-gps-dvd-divx-jak-rns-510-i1310820554.htm Za "moich" czasów (jakoś w lipcu) kosztowała chyba 2600 Sprzęt oddałem - bo normalny sprzedawca, a poza tym mam takie prawo To na pewno nie była wina feralnego egzemplarza - został on wymieniony na drugi model - ten sam efekt - nie świeciło podświetlenie przycisków. W między czasie - po kilku dniowym użytkowaniu zupełnie mi się nie spodobał (acha - zapomniałem - po wyłączeniu stacji - przez całą noc świeciło mi się podświetlenie "stand by" - za cholerę nie chciało zgasnąć. Sprzedający zdaje sobie chyba sprawę z tego co sprzedaje - wymieniał mi bez problemów (a następnie przyjął zwrot towaru) - musiałem tylko dokupić mu pocięty kabel. Co takiego jest w tych chinolach , że się nad nimi w ogóle zastanawiacie? W tym moim modelu - jak już coś było to kompletnie nieprzydatne (cyfrowa telewizja), albo nieudolnie zrobione (bluetooth - nie rozpoznawał telefonu, nie reagował na PIN) , a jak już coś było potrzebne (np. ustawienie balansu kolumn, bas/wysokie dźwięki - było zrobione źle i nie dało się dobrze ustawić). W RNS jeżeli coś jest to jest (dla mnie) zrobione z klasą, jakością i perfekcją (niemiecką) A bluetooth wolę sobie dokupić za ten 1000 za jakiś czas. RNS który kupiłem w pewnym miejscu (montowałem go w ASO - potwierdzili mi , że to fabryczny model) - miał od ręki zdjętą blokadę DVD, polskie menu, oprogramowanie pod VIN mojego paska, najnowsze mapy.) Mam dodatkowo kamerkę cofania - brakuje mu w zasadnie jedynie bluetooth (zamontuję w przyszłym roku) i czujniki czuwania (może znowu w kolejnym roku, jak będę miał niepotrzebne 1200) Pozdrawiam
  13. Kupiłem mniej więcej coś takiego http://car-hifi.com.pl/allegro/radia%20car-hifi/VWGE/vw.jpg To taki sprzęt typu : "super gold edition limited" - miał wszystko : navi, DVD, cyfrową TV itd, itd.... Do momentu instalacji wszystko wyglądało ok. Wcześniej skontaktowałem się z 2 już użytkownikami tego czegoś (kupione na allegro). Powiedzieli mi, że wygląd i chińskie bajery do sprawa indywidualnej oceny - a od strony sprzętu większa wada to fatalnie odbierające sygnał radio. Skusiłem się, kupiłem, zainstalowałem w profesjonalnym miejscu . Efekt to brak świecenia tych bocznych przycisków na panelu - próbowane w 3 modelach VW - z takim samym skutkiem. Radio praktycznie nie odbierało sygnału. Same radio to klasyczna chińszczyzna , czyli dużo bajerów, opcji, migających światełek na wyświetlaczu - ale wszystko praktycznie bez zastosowania. Fatalna wgrana mapa, wyświetlacz nie reagował zbyt dokładnie na mojego palca, jakość wyświetlanego obrazu z DVD i jakość pikseli w wyświetlaczu - dla mnie nie do zaakceptowania. dodatkowo nie działająca z tym sprzętem kamera cofania (miałem ją zainstalowaną wcześniej pod nowy sprzęt) Kiedy kilka tygodni później miałem zamontowanego RNS nie zdawałem sobie sprawy, że to aż tak wielka różnica. RNS ma sobie dużo z Niemca - czyli to co mi się podoba w VW - ograniczenie bajerów do niezbędnego minimum - ale jak już coś jest to na wysokim poziomie i w wysokiej jakości. RNS ma świetną mapę, która mnie jeszcze nie zawiodła - przejechałem trochę Polski i Europy. Kamerka cofania fajnie się sprawuje, obsługa dotykowego ekranu jest rewelacyjna. Czuję, że sprzęt jest porządnie wykonany i pozostanie w moim VW chyba już do końca Pozdrawiam
  14. Ja swego czasu również zastanawiałem się nad zamiennikiem do RNS - ba nawet kupiłem i zainstalowałem jedno takie chińskie cudo w swoim VW. 24 godz później było zapakowane w przesyłce zwrotnej do sprzedającego..... Dziś mam RNS i nie zamieniłbym go na żaden tego typu chiński sprzęt. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności