radek5277 Zgłoś #141 Napisano 5 Listopada 2009 zaślepiłem dzisiaj wężyk od EGRA---nie zapeszam ale nie szarpie-- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cichy12 Zgłoś #142 Napisano 17 Listopada 2009 witam posiadaam paska z 2002 roku 130 koni wymieniłem całosc koło dwumasowe plus komplet sprzęgła i cały czas podszarpuje każdy mówi że ten typ tak ma przebieg na tym zrobiłem około 20 tys przy dodaniu więcej gazu raczej ustępuje i dzieje się to nie zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek5277 Zgłoś #143 Napisano 17 Listopada 2009 (edytowane) mamy kolego wielki problem-----i nikt go nie jest w stanie rozwiązać..mi jak na razie po odłączeniu EGR--ustał......kombinuj dowiaduj się może razem coś wymyślimy---co trzeba wymienić Edytowane 17 Listopada 2009 przez radek5277 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmmark Zgłoś #144 Napisano 20 Listopada 2009 Witam wszystkich, którzy mają problemy z szarpaniem na jedynce i wstecznym po dłuższych staniach w korkach itd. Ja wymieniłem tylko płyn hamulcowy w układzie hamulców ale też w sprzęgle na taki http://www.allegro.pl/item811833687_oryginalny_plyn_hamulcowy_skoda_vw_audi_seat.html i jak ręką odjął - żadnego szarpania Polecam wszystkim taką wymianę ponieważ płyn nie jest drogi w stosunku do wymiany sprzęgła ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #145 Napisano 20 Listopada 2009 Ja wymieniłem tylko płyn hamulcowy w układzie hamulców ale też w sprzęgle Ale on ( ten w sprzęgle ) podczas wymiany, wymienia się jednocześnie z tym od hamulca , bo to jeden układ jest .... TAK czy NIE ..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #146 Napisano 20 Listopada 2009 Ale on ( ten w sprzęgle ) podczas wymiany, wymienia się jednocześnie z tym od hamulca , bo to jeden układ jest .... TAK czy NIE ..? Pozwolę się wtrącić. Płyn ten jest również w wysprzęgliku i wymienia się poprzez odpowietrzanie właśnie tego wysprzęglika. TAK, jest to ten sam układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hero1406 Zgłoś #147 Napisano 9 Grudnia 2009 zimno się zrobiło i passat przestał szarpać. paranoja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #148 Napisano 9 Grudnia 2009 Żadna paranoja, o wysprzęgliku i płynie pisano już wiele... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #149 Napisano 11 Grudnia 2009 Co jak co, ale tego wysprzęglika to ja nie jestem w stanie znaleźć , a co dopiero odpowietrzyć go !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #150 Napisano 11 Grudnia 2009 Odkręcasz lewe przednie koło, następnie odkręcasz plastikowe nadkole i tam na skrzyni jest wysprzęglik. Odpowietrza się poprzez podłączenie przewodem elastycznym do lewego zacisku hamulca i deptać hamulec aż przestaną pojawiać się bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marbels Zgłoś #151 Napisano 1 Lutego 2010 Odkręcasz lewe przednie koło, następnie odkręcasz plastikowe nadkole i tam na skrzyni jest wysprzęglik. Odpowietrza się poprzez podłączenie przewodem elastycznym do lewego zacisku hamulca i deptać hamulec aż przestaną pojawiać się bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym. Może jaśniej!!! bo nic z tego nie rozumiem!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #152 Napisano 1 Lutego 2010 Może jaśniej!!! bo nic z tego nie rozumiem!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #153 Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) Jeśli chodzi o szarpanie to nie wiem czy to może być to ale u mnie w 2.5 TDI V6 było podobnie szczególnie na niskich biegach tj 1-3 i lekko na 4 takie szarpnięcia po przejściu - bez różnicy czy z niższego na wyższy czy odwrotnie. Jakiś miesiąc temu wymieniłem wałki+popychacze+dźwigienki+podkładki czyli cały komplet od tamtej pory nie widzę żadnych szarpnięć - wałki nie były wymieniane oczywiście z powodu tych szarpnięć ale ale miałem bardzo głośną pracę silnika poza tym zamiast 150KM to na starych wałkach miałem 113. To taka informacja tylko bo nie wiem jak wiele szarpanie może mieć wspólnego z wałkami czy popychaczami. Pozdrawiam Edytowane 16 Lutego 2010 przez dzidek1988xx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
122dawidek122 Zgłoś #154 Napisano 18 Lutego 2010 moze poduszki do wymiany???!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #155 Napisano 18 Lutego 2010 Od poduszek to motor może wpadać w duże wibracje i może całym autem telepać ale nie szarpać przy zmianie biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
T-Rex Zgłoś #156 Napisano 19 Lutego 2010 Nie czytalem wszystkich postow ale czy ktos wspomnial o poloskach? W vw/audi potrafia rozne wibracje powodowac...(diesel/benzyna,manual/auto) nawet jesli samochod stoi w miejscu.Jezeli poduszki od silnika i skrzyni sa ok(czasami nielatwo powiedziec jezeli nie sa nowiutkie), problem pojawia sie tylko czasem to sprawdzilbym wlasnie poloski-zwlaszcza przeguby wewnetrzne.Moze nawet bardziej te poloske z prawej strony(dluzsza).Niestety jak nie widac od razu ze cos jest nie tak z przegubem-np. jaki kolwiek luz poprzeczny, to moze byc nielatwo stwierdzic ze jest problemem.Mozna by sie pokusic o podkladki pod poduszki (do sprawdzenie czy cokolwiek sie znieni)ale jesli wibracja czy szarpanie jest sporadyczne to nie podejrzewalbym o to poduszek...sprzeglo raczej tez nie, wlasnie dlatego ze dzieje sie to tylko czasami. Tak sobie tylko glosno mysle.Pisalem gdzies w innym poscie cos podobnego bo widzialem wiele ciekawych problemow powodowanych wlasnie przez poloski...i chyba tylko w vw/audi , jakos nie pamietam zeby jakakolwiek inna marka miala z nimi problemy... ps .przepraszam za brak polskich znakow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #157 Napisano 19 Lutego 2010 Poduszki za szarpanie podczas zmian międzybiegowych raczej nie odpowiadaja. Nie jestem mechanikiem ale w moim aucie na VAG-u pokazuje błąd właśnie owych poduszek - autko lekko wibruje ale jak już wcześniej wspomniałem po wymianie wałków, popychaczy i reszty nie mam problemów z szarpaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #158 Napisano 19 Lutego 2010 Nie jestem mechanikiem ale w moim aucie na VAG-u pokazuje błąd właśnie owych poduszek - autko lekko wibruje ale jak już wcześniej wspomniałem po wymianie wałków, popychaczy i reszty nie mam problemów z szarpaniem. Poduszek silnika/skrzyni? To jakoby widzisz na VAGu? Co najwyżej to poduszki airbag możesz zobaczyć, a konkretnie rodzaj ich uszkodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #159 Napisano 19 Lutego 2010 Sipowitz - wiem co widziałem - znaczy nie wiem czy to VAG - taki komputerek bezprzewodowy DELPHI i na teście silnika wyskoczył właśnie owy błąd poduszek silnika - jak zapytałem mechanika co to jest to powiedział, że jest mały problem z mocowaniem (przemieszczeniem) poduszek amortyzujących wibracje silnika ale to nie jest nic strasznego i nie trzeba tego na gwałt robić. Ps. Kompa podpinałem, żeby skasować błąd przepływki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #160 Napisano 19 Lutego 2010 Sipowitz - wiem co widziałem - znaczy nie wiem czy to VAG - taki komputerek bezprzewodowy DELPHI i na teście silnika wyskoczył właśnie owy błąd poduszek silnika - jak zapytałem mechanika co to jest to powiedział, że jest mały problem z mocowaniem (przemieszczeniem) poduszek amortyzujących wibracje silnika ale to nie jest nic strasznego i nie trzeba tego na gwałt robić. Ps. Kompa podpinałem, żeby skasować błąd przepływki Hehe to Ty masz elektryczne poduszki silnika ?? ze VAG je widzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach