Skocz do zawartości

hero1406

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hero1406

  • Urodziny 04.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Ejdzran
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sz-n

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Kupiłem nowy licznik koledzy. mam piny. Czy vagcomem 3.112 zrobie adaptacje? mam interface vagcom za 40zl z vakiena ---------- Post added at 23:53 ---------- Previous post was at 23:43 ---------- Moze jest ktos w okolicach szczecina kto zadaptuje mi nowy zegar?
  2. zimno się zrobiło i passat przestał szarpać. paranoja
  3. hero1406

    Basic settings AVF

    tez z tym problemem walczłem
  4. sprawdź ścieżki na płytce . diody podłączone są w szeregu. wiec mała przerwa może powodować, ze duza część nie świeci
  5. hero1406

    Wibracje w tdi

    Sprawdź poduszki. Poproś kogoś o pomoc. patrz na poduchę pod skrzynią . druga osoba przy zaciągniętym ręcznym niech próbuje ruszyć przód/tył. Cały silinik zacznie się podnosić i zobaczycz czy poduche masz zerwaną. nie powinna wychylać sie więcej niz 1,5-2cm
  6. Dobry poradnik. prawdopodobnie tez bede wymieniał przegub
  7. Jestem pełen podziwu i szacunku. czekam na etap koncowy
  8. Lato: 5-6L na trasie 100-130km/h. zima niemiło mnie zaskoczył moj pasior. ok 9L mi łyka.
  9. macie może schemat wtyczki do tego licznika? sprawdził bym czy na wtyczce jest zasilanie. Może stabilizator szlag trafił.
  10. Pomocy. Próbuje zdiagnozować vagiem licznik. Ale nie udaje się wejsć do instruments (17) Engine wchodzi. błędy zczytuje . Airbag tez moge kosowac błędy. Moze K-linie podłaczam gdzie indziej?
  11. Otóż tak. Zaczęło się niewinnie raz na jakiś czas licznik mrugał. Tzn. podświetlenie zegarów znikało , fis gasł. Do przedwczoraj . Licznik całkowicie zamilkł. Temp. Paliwo . obroty. prędkośc. nie działa nic wskazówki leżą. komputer pokładowy nic nie przelicza. Totalna cisza . podświetlenie zegarów nieraz szeleje i mruga, ale to chwile potem dalej świeci tak samo z fis. Zegar wziąłem na stół. Praktycznie przylutowałem w nim wszystko chciałem wyeliminować zimne luty. Poczynając od portów wtyczek przez eepromy, kończąc na opornikach. wtyczki popsikałem preparatem do styków. Impulsator ? na vagu jest pokazywana prędkość.
  12. Moim zdaniem to docisk sprzęgła lub tarcza nie równo sie rozgrzewa i źle łapie. juz sam nie wiem. a passek ciągle szerpie. teraz praktycznie w upalne dni z 1-nki nie ruszam
  13. @peter2906, wymieniłeś? jak wrażenia? wszystko wróciło do normy? ile $$ kosztowała wymiana?
  14. Czekamy na relacje z wymiany. U mnie identycznie to samo. Zauważyłem, ze jak silnik jest na maxa rozgrzany jade w korku po mieście z klimą , potem zjeżdżam na parking i mam zaparkować to wraz z skrętem kół szarpie bardziej. Naszła mnie myśl. Jeśli na rozgrzanym silniku mam objawy szarpania, to moze to zależeć np. od właściwości Hydrolu który pod wpływem temp. jest mnie wydajny. Nie wiem jak to jest w moim passacie, jaki układ hydrauliczyny odpowiada np. do napędzenia klimy, układu wspomagania, DOCISKU sprzęgła?!. Jeżeli to ten sam układ to moze pompa hydrauliczna sie nie daje rady, Hydrol do wymany? Proszę o sugestię.
  15. hero1406

    Alpine CDA-9812RR

    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3432150 radio mi grało z s-10 , dimension glow, power bass es6c na przodzie. Miodzio!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności