Gość GrzegorzL79 Zgłoś #41 Napisano 28 Lutego 2009 Problemem jest vacupompa. Zaworki zwrotne rozwiązały problem od czasu ich założenia nie mam problemu z odpalaniem a temperatury były różne. Na razie nie wymieniam tej pompy, wszystko działa. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertss-r2 Zgłoś #42 Napisano 28 Lutego 2009 Gdy padnie choć jedna świeca to po odpaleniu wyświetlacz po kilku sekundach pokarze tryb podgrzewania i tak za każdym razem nigdy nie wolno wymieniać świec pojedynczo zawsze cały komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolus1983 Zgłoś #43 Napisano 28 Lutego 2009 W moim Jumperze 2.0hdi w zimie wymieniałem baterie,bo po sprawdzeniu pod obciążeniem pokazywało tylko 9V.Elektryk powiedział mi,że poniżej 10V auto z elektroniką ciężko pali.Po wymianie wszystko jest ok,zapala odrazu.A co do twojego paska to polecam mechaników na ul,Żorskiej w Poznaniu.Specjalizują się we Vw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mb1 Zgłoś #44 Napisano 1 Marca 2009 a czy podczas odpalania zimnego silnika, np. po nocy zakopcił z rury wydechowej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #45 Napisano 7 Marca 2009 Witam serdecznie wszystkich po dość długiej przerwie w tym temacie. Moje problemy z odpalaniem chyba dobiegły końca od 3 tygodni jest jak nowy. Problem rozwiązał się w sumie przez przypadek sam. Po wielu perypetiach u różnych mechaników po odwiedzeniu kilku ASO i Bosch auto trafiło w końcu po znajomości do elektronika (maniaka) w dosłownym tego słowa znaczeniu. Auto stało u niego 5 dni (postawiłem go wieczorem aby od rana go już zimnego miał) i co on do niego podchodził to auto odpalało na dotyk. Facet nie wiedział co ma zrobić problem nie występuje nie można postawić diagnozy. Po odebraniu auta zastanawiałem się cóż to za autonaprawa samo się zrobiło, i po długich namysłach doszliśmy z kolegą do wniosku że winne było paliwo. Otóż od samego początku lałem do niego Verwę albo Vipowera bo myślałem że do pompowtrysków należy lać paliwo "uszlachetnione", lecz w drodze do elektronika miałem rezerwę i zostałem zmuszony zatankować paliwo na jakiejś prywatnej stacji ale ze sprawdzonym paliwem i nalałem zwykłej ropy. Od tego momentu auto pali na dotyk a pompowtryski nie lubią CHEMII czyli Verwy Vipowerów i tym podobnych sztucznie "wzbogacanych" paliw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #46 Napisano 7 Marca 2009 witam a czy kolego nie bylo nic nie kombinowane z zaplonem. znam przypadki ze po wymianie rozrzadu w okresie cieplym autko odpalalo ok ale kiedy zimne dni byly autko nie chcialo odpalic badz tez byly problemy i dopiero ustawienie zaplonu wyeliminowalo ten problem.sprawdz pod kompem zaplon moze problem tu tkwi!! pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #47 Napisano 9 Marca 2009 Tego nie brałem pod uwagę. Ale rozrząd był robiony w październiku 2007r. a problemy dość częste pojawiły się chyba w październiku 2008 r. czyli po roku od wymiany Reasumując wszystkie moje posty, problem z odpalaniem jak na razie się rozwiązał po zmianie paliwa. Mam nadzieję że to było to a komputer żadnych błędów nie pokazywał nigdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość riddickM5 Zgłoś #48 Napisano 9 Marca 2009 Ja mam również podobny problem. Gdy podchodzę do auta rano to ciężko odpala. Musi zakręcić 4 razy i po odpaleniu jakieś 2 sekundy silnik ma nierówne obroty i uspokaja się. Pozniej za kazdym razem pali na dotyk. Dzieje sie to tylko wtedy gdy auto długo stoi i niewazne czy sa to 2 stopnie na dworze czy 12 stopni w garazu. W czym moze byc problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #49 Napisano 9 Marca 2009 witam panowie ja ze swoim ajm tez miałem problem z odpalaniem po nocy ale teraz zrobiło się cieplej i pali od kopa po prostu ręce opadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #50 Napisano 10 Marca 2009 Panowie dowiedziałem się od tego elektronika że porannym odpalaniem z małymi problemami i chwilową nie równą pracą nie ma się co przejmować bo te auta mają wadę fabryczną z kompem i ponoć większość tak odpala przy moim był zdziwiony że tak ładnie odpala ale i ja rano przy odpalaniu kręcę ze 2 sekundy ale mój chodzi potem równo więc nie ma się co przejmować i tak tego nie wyeliminujecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #51 Napisano 10 Marca 2009 (edytowane) USZKODZONA pompa paliwa (dwu pompa) !! Mialem TAKI problem, paliwo po nocy cofa sie, trzeba krecic "troszke" aby napompowac ON do kanalow w glowicy i do PD. Sama pompe trzeba wyczesac gdzies po warsztatach...ciezki temat. ALE mozna ja sama wymienic, bez vacum pompy. Pompa paliwa trzyma sie na 3 srubach (torxy), przykrecona do vacum pompy. Trzeba odczepic TYLKO 1 wezyk paliwa i te 3 torxy (pomijajac fakt wyjecia plastikowej rury kanalu ssacego, zaslaniajacej dostep). Edytowane 10 Marca 2009 przez zuse ...przemyslenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dzikikocik Zgłoś #52 Napisano 14 Marca 2009 cały czas było wszystko ok ,dzisiaj podjechałem i po kilku godzinach chciałem przeparkowac ,samochód nie chce odpalic ( rezerwa nie swieci ale moze jakis problem z czujnikiem komputer pokazuje 70 km do tankowania ) po przekreceniu kluczyka mruga Climatronic same Osemki ,po chwili jest ok ale ustawia sie na wylączony czyli nie dmucha,musze dodac na plusiku,ale auto i tak nie chce odpalic,nigdy nie bylo problemu z odpalaniem ,czy mozliwe ze ma za mało paliwa ,jutro dotankuje z Kanistra.a jak dluzej krece to na komputerze zapala sie STOP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magg23 Zgłoś #53 Napisano 14 Marca 2009 (edytowane) Oczywiście pierwsze zatankuj paliwo możesz mieć już słaby akumulator, naładuj go albo spróbuj zapalić na dwa kablami. Edytowane 14 Marca 2009 przez magg23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dzikikocik Zgłoś #54 Napisano 15 Marca 2009 (edytowane) znów pali od dotkniecia , faktycznie paliwa miał za mało dzisiaj dotankowałem i chodzi jak żyleta.....najprawdopodobniej zawiesił sie plywak......ale klimatyzacja i tak po uruchomieniu mruga przez chwile ,to chyba zbieg okolicznosci ,cos sie z nia dzieje ,grzeje dobrze a czy chlodzi to sprawdze jak sie ociepli, nabijana była w kwietniu zeszlego roku ,moze trzeba uzupelnic?????? jak pewnego dnia bylo 13 stopni to działała bylo odczuwalne ze powietrez leci mroźne. Edytowane 15 Marca 2009 przez dzikikocik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik111 Zgłoś #55 Napisano 18 Marca 2009 no to ja tez witam po długiej przerwie niestety pasek dalej jak palił tak pali problemy z paleniem na ciepłym silniku fachowcy w okolicy wymiękają nie wiedzą co sie dzieje układ paliwowy sprawdzony wsio ok instalacja rozrusznik tez sprawdzone na chwilę obecną jeszcze jestem skłonny uwieżyc w takie cudo http://moto.allegro.pl/item575175510_ciezko_zapala_twoj_tdi_naprawa_komputerow.html warto czy nie warto ktos ma w tym temacie większe doświadczenie?? bo juz człowieka szlak moze trafić a takim autem z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #56 Napisano 20 Marca 2009 witam panowie ja ze swoim ajm tez miałem problem z odpalaniem po nocy ale teraz zrobiło się cieplej i pali od kopa po prostu ręce opadają sprawdzic zaplon!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mb1 Zgłoś #57 Napisano 20 Marca 2009 no to ja tez witam po długiej przerwie niestety pasek dalej jak palił tak pali problemy z paleniem na ciepłym silniku fachowcy w okolicy wymiękają nie wiedzą co sie dzieje układ paliwowy sprawdzony wsio ok instalacja rozrusznik tez sprawdzone na chwilę obecną jeszcze jestem skłonny uwieżyc w takie cudo http://moto.allegro.pl/item575175510...omputerow.html warto czy nie warto ktos ma w tym temacie większe doświadczenie?? bo juz człowieka szlak moze trafić a takim autem z góry dziękuję za odpowiedź Rozmawiałem z mechanikiem i mówił że takie problemy mogą występować przy źle ustawionym rozrządzie. sprawdzic zaplon!!! Diesel ma zapłon samoczynny, sprecyzuj o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik111 Zgłoś #58 Napisano 27 Marca 2009 czy ja wiem rozrząd był sprawdzany jest ok ale ten kolo cos chyba cukruje jak juz sie umówilem ze przyjade pół polski tak nagle tel nie odbiera wiec sie wstrzymuje narazie z tą aukcją a ta menda dalej nie pali na ciepłym i dodam ze zrobiłe ostatnio kabelki przy czujniku paliwa był jeden przetarty i tydzien był spokój a dzis znóf nagarzny do ok 80st postoi 30min i nie pali a dokładniej obja jakby sie paliwo kończyło zatrzęsie silnikiem i gasnie bez czarnego dymu z rury no nic to póki co sie męcze dalej z tym fantem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #59 Napisano 7 Czerwca 2009 witam! ja mam podobny problem , a doklaniej to po nocce lub kilku nocach samochod bardzo bardzo ciezko pali , niedieky musze go krecic i kilka minut zeby mi odpalil , jak go krece to zachowuje sie tak jakby paliwa nie dostawal ale na bank dostaje bo gdy juz odpali to(dopiero) zaczyna kopcic... przez lusterko wsteczne widac dym przez 2-3sekundy i czuc jak smierdzi .. dzieje mi sie tak raz na kilka odpalan ,,, wymienilem swiece , aku , filtry . na cofanie sie paliwa nie stawialbym , poniewaz paliwo dostaje a co do zlego ustawienia rozrzadu to dlaczego nie dzieje mnie sie tak za kazdym razem a jak juz dzieje to na zimnym silniku ,,,,,, problemy przyszly wraz z ociepleniem , czyli jak juz swiece przestaly grzac a auto kupilem na zime i w mrozach 20st odpalalem bez zadnego problemu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilw85 Zgłoś #60 Napisano 11 Czerwca 2009 Wiatm mam problem z odpaleniem passata b5 1.8T LPG. Na początku nie odpalił na benzynie wiec przełaczyłem go i odpaliłem na gazie. TERAZ NIE ODPALA WOGÓLE. Wszystko stało sie w ciagu 2 godzin. Sprawdziłem bezpieczniki, pompa działa. Podejrzewam że to coś wspólnego z przełącznikiem benz/gaz, Możliwe że wcześniej nie przełanczał na benzyne dlatego odpaliłem go na gazie, ale terza nie przełancza wogole nawet na gaz? Miał ktoś taki przypadek? ****!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach