Skocz do zawartości

rudy1988

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rudy1988

  • Urodziny 21.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jerzmanowa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Takze rozebralem dzis sprezarke. W kompresorze wszystko gra, zjechany mam tylko wałek ktory napedza tarcze elektromagnesu ale zapewne go dostane na szrocie , badz u kogos kto zajmuje sioe klimatyzacjami,,? .. i oczywiscie mam do wymiany lozysko w kompresorze, ale mam rozumiec ze to to male lozysko, nie te igielitowe, one nie powinno sie zajechac,,,? prosze o odpowiedz
  2. A dlaczego koniecznie nowa? 1000-1200,, jest to troche,, a co ze zregenerowaniem, naprawieniem swojej?
  3. Witam, mam podobny problem, kilka dni temu odkrecila mi sie tarcza sprzegla elekromagnetycznego, frez w tej tarczy jest kompletnie wyrobiony, jakby go w ogole nie bylo , a frez na gwincie tez napewno jest wyrobiony tylko nie wiem czy zupelnie czy tylko w jakims stopniu. na ten moment przykrecilem spowrotem ta tarcze ale wiadomo klima sie nie zalacza, macie doswiadczenie, co z kopmresorem? nadaje sie do naprawy, regeneracji czy juz tylko do wymiany? wiem ze mialem lozysko wewnetrzne do wymiany, ponmiewaz po zalaczeniu klimatyzacji na AUTO , bylo slychac glosniejsza prace kompresora. prosze o pomoc
  4. ?? Nikt nie pomoże? specjalnie nie otwierałem nowego wątku, by nikt się nie doczepił... Nikt nie miał podobnej sytuacji??
  5. Mija 2 lata i ponownie problem. Ostatnio na zimnym silniku do lekkiego nagrzania, powyzej 2000 obr lekko szarpal cos silnik, jakby brakowalo mu paliwa. Było tak kilka razy, aż którymś razem zaraz po szarpnięciu pojawił się błąd na liczniki- zapalila się kontrolka zółta, taka jak wyłącza się ESP i samochód autamatycznie chodzi na 3 gary.. Od tego czasu mam tak, ze po chwili po odpaleniu (jakas minuta, dwie) zapala się kontrolka i automatycznie samochod chodzi na 3gary. Probowałem podłączyc VAGa ale brak połączenia ze steronikiem silnika. Bezpieczniki sa dobre. Co może byc? Sterownik calkiem siadł? Dodam, że to co prędzej było zepsute to zrobiłem i dalej działa. Proszę o pomoc
  6. także preparat do czyszczenia wtryskow nic nie pomogl.. na te chwile wystarczylo wymienic uszczelnienia 4 pompowtryskiwacza, ale te uszczelki pewnie dlugo nie wytrzymaja bo zrobil sie juz lekki wrzer i potrzebne beda wieksze uszczelniacz, dzieki za zaangazowanie
  7. ale w tym watku nie chodzilo o mixol, tylko o moje pompki:) a tak na powaznie, to ma ktos cos ciekawego jeszcze do powiedzenia? wczoraj zalalem preparatem LiquiMoly a jutro bede wymienial uszczelnienia 4 pompowtrysku a przy okazji sprawdze jeszcze raz wtyczki i ich dogiecie.. a i zapomnialbym,, VAG pokazuje blad 16688-cylinder4- rozpoznano wypadanie zapłonów- P0304- 35-10 - sporadyczny...
  8. dzieki bodino, choc mam nadzieje, ze nie bede mial tak jak Ty. dodam, ze samochod praktycznie nic nie stracil na mocy. roznice widac tylko po spalaniu na jalowym, i leciutkim trzesieniu silnika na luzie oraz po podlaczeniu do VAGa...
  9. wtyczki sprawdzalem dobrze wpiete, przewody wygladaja na cale, zdrowe. no moze to dogiecie, gdzies juz o tym dzisiaj czytalem na forum,,, a mozna lac takie specyfiki do czyszczenia do pompek? jak tak to jakie np?
  10. Od kilku miesięcy mam problem z AVFem,,, poniewaz pali na 3 gary, wzrasta spalanie i lekko trzęsie,,, po mocniejszym gazowaniu samochod 'zaskakuje' i pali normalnie na 4 cylindry |( nie raz od odpalenia potrafi dobrze chodzic)... mam VAGa i jak samochod chodzi dobrze to wszystkie wtryski pokazuje w normie a jak nie to pierwszy, drugi i trzeci wtrysk sa w normie a czwarta pompka jest poza zakresem, jakby w ogole nie probowal palic na ten gar,, dzis zauwazylem ze nawet na trzecim garze tez zaczyna cos sie dziac... co moze byc? ja obstawialem za cewka - poniewaz dzieje sie to nie regularnie, ale slyszalem ze to raczej pompka siadla.. licze na pomoc
  11. mam zepsuty zaworek zwrotny w pompie,,, czyli pompa jest juz do wyrzucenia, nic z niej nie bedzie?
  12. pomoże ktoś ? czy wstawienie nowego zaworka zwrotnego tuż przy pompie vacum zastapi zepsuty zaworek w pompiei pompa bedzie dzialala sprawnie?
  13. Dzięki Jarkow. W tym zaworku jest jakas kulka( cos na zasadzie zaworka zwrotnego), czyli słuzy ona do ''wybierania'' paliwa, ciepłe bierze , zimne przepuszcza, dobrze rozumiem?
  14. nikt nie wie czy to ma cos wspolnego z cofajacym sie paliwem?
  15. a czy wstawienie zaworka zwrotnego zaraz przy pompie( przy tym w pompie) pomoże? potrzebna jest wymiana całej pompy jezeli zaorek zwrotny ktory jest na stale umieszczony w pompie jest zepsuty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności