michalpassat Zgłoś #61 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) Po przeszukaniu forum nie odnalazłem żadnych pomocnych informacji wiec postanowiłem załozyć posta. Otórz dziś w moim passacie 98 rok 1.9tdi afn został odłaczony akumulator i po jego ponownym podpięciu pojawił sie problem z odpaleniem silnika.Kontrolka od imobilaizera wylacza sie po chwili i gdy prubuje odpalic silnik kreci tylko rozrusznik.Może spotkał sie ktoś z taka sytuacją i jest mi w stanie pomóc? _scalone Edytowane 13 Czerwca 2009 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #62 Napisano 12 Czerwca 2009 Gdyby padł ci immo to auto by odpalało i w tej samej sekundzie gasło taki są objawy kiedy immo nie odczytuje kości w kluczyku. Może zbiegiem okoliczności padł ci rozrusznik i nie dobija do koła zamachowego sprzęgiełka (bendixu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #63 Napisano 12 Czerwca 2009 bendix mi też się tak wydaje... a to że odłączyłeś akumulator... przypadek Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #64 Napisano 13 Czerwca 2009 Ponawiam i może ktoś mi tym razem pomoże ,,, dodam , że jak przekrecam kluczyk to tak jakby odpalil i od razu gasnie po czym krece go i krece i nic.... w poprzednich postach ktoskomus napisal immo... ale jakby padl immo to czemu w wiekszosci przypakdow odpala bez problemu ai nawet jak nie chce odpalic to z odrobina cierpliwosci i troche krecenia i odpala.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #65 Napisano 13 Czerwca 2009 ale jakby padl immo to czemu w wiekszosci przypakdow odpala bez problemu ai nawet jak nie chce odpalic to z odrobina cierpliwosci i troche krecenia i odpala.. Jak nie pojawia się komunikat o immo, to pewnie się zapowietrza. A słychać pompę paliwa przed odpaleniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #66 Napisano 13 Czerwca 2009 (edytowane) No to zdecyduj się najpierw piszesz że kręci tylko rozrusznik czyli że rozrusznik nie obraca kołem zamachowym tak z tego wynika gdy prubuje odpalic silnik kreci tylko rozrusznik..a teraz piszesz że jednak odpala ale od razu gaśnie to w końcu jak jest? kręci sam rozrusznik czy razem z silnikiem? na jakim paliwie jeździsz? Ten temat założyłem jakiś czas temu poczytaj go zwłaszcza moje posty z 3 strony Edytowane 13 Czerwca 2009 przez wiolkor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #67 Napisano 14 Czerwca 2009 Pompe paliwową słychać... silnik przy odpalaniu kręci jak glupi ale widocznie czegos mu brakuje .... a jezeli zapowietrza sie auto to co mam sprawdzic? moze powinienem sprawdzic jeszcze kat wtrysku ? a i jeszcze jedno , gdyby sie zapowietrzal uklad paliwowy to wraz z odpaleniem pojawialby sie klebek dymu i zapach spalin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #68 Napisano 18 Czerwca 2009 opiszę jeszcze raz , od poczatku to moze ktos choc troche mnie nakieruje ,,,, w zime przy mrozach -20st palil super , nie bylo z nim problemu (kupilem w grudniu) a gdy tylko temp na dworze skoczyla na powyzej 5st (w pasku niby swiece przestaja grzac) to zaczely sie problemy z odpalaniem auta.... gdy zaczynam krecic samochod jakby lapie , odpala (slychc przez chwileczke normalny dziek silnika ) po czym auto gasnie i slychac tylko krecenie rozrusznikiem i zeby go odpalic musze go konkretnie dluuugo krecic non stop i silnik powoli powoli zaczyna lapac az wkoncu odpala i widac klebek dymu i jego zapach niemily ,,... .... dzieje sie to tylko po minimum kilku kilkunastu godzinach stania auta i to raz na jakis 'tydzien '... znaczy raz potrafi 2dni zrzedu zle odpalac a nie raz 2tyg pali dobrze,,,, wg mnie mogloby byc cos z przekaznikiem swiec albo cos takiego ale jak sprawdzic czy on jest dobry czy zepsuty ? i czy macie jakies inne pomysl;y co moze z nim byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #69 Napisano 18 Czerwca 2009 Ja mam podobny problem. Dziś rano przed wyjazdem do pracy odpalam silnik i po 2 sekundach gaśnie. i tak ze 3 razy aż się udało. Potem w ciągu paru godzin jeszcze pare razy ruszałem i nie było problemu. Następnie po paru godzinach chciałem pojechać do sklepu odpalam a tu nic brak reakcji. Rozrusznik kręci i nic sie nie dzieje. Myślałem że to może paliwa mało bo zaświeciła mi się rezerwa ale niestety po dolaniu efekt ciągle ten sam. Co może byćnie tak?? popma paliwa?? a może zapchany filtr paliwa ( jeśli on cośtakiego powoduje) Proszę o rady bo nie wiem co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #70 Napisano 21 Czerwca 2009 ja u siebie wymienilem filtr paliwa powietrza akumulator swiece i zadnego efektu,,, moze tak jak ktos na forum napisal ze uszczelka na pompie ,,, bo wydaje mnie sie choc pewien nie jestem ze dzieje sie to gdy samochod stoi pod gorke.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #71 Napisano 21 Czerwca 2009 moze tak jak ktos na forum napisal ze uszczelka na pompie A o której pompie myślisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #72 Napisano 21 Czerwca 2009 Nenio czy po odpaleniu są kłęby dymu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #73 Napisano 22 Czerwca 2009 Nie nie było widać śladów dymu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #74 Napisano 22 Czerwca 2009 Sprawdź czy się nie zapowietrza,na zasilanie pompy i wylot z pompy załorzyć przewody do "bańki " z paliwem i wtedy odpalić jak odpali to znowu zgaś i próbuj odpalić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #75 Napisano 22 Czerwca 2009 Jezeli jest problem z pompa ze zbiornika paliwa ,i uciekaniem paliwa w tyl , to proponuje zastosowany opracowana osobiscie metode ktora znalazla zastosowanie u mnie , na wyjsciu ze zbiornika sa przewody gumowe , ktore pozniej przechodza w metalowe rurki, kup sobie prosty zawor zwrotny w sklepie z czesciami samochodowymi + 2 sciski, przetnij wezyk gumowy na wyjsciu ze zbiornika w strone silnika ( dojscie z kanalu ) wepnij zaworek zwrotny , dokrec sciskami ,i w tedy bedziesz mial pewnosc ze paliwko nie cofa do zbiornika ,koszt kilka zlotych , Powodzenia .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #76 Napisano 24 Czerwca 2009 Problem rozwiazany. Chodziło o zapowietrzenie sie . NIe mam pojecia jak to sie stalo ale na szczescie samochod juz dziala i odpala elegancko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #77 Napisano 11 Sierpnia 2009 koledzy mam taki problem ze swoim benzyniakiem: Jak jeżdżę na krótkich odcinkach ten problem zdarza się sporadycznie. Otóż jak jest ciepły to po zgaszeniu długo nim kręcę i nic nie łapie. Czasem muszę pokręcić 10 sekund i załapie ale chodzi na bardzo niskich obrotach i wtedy po takim starcie ma bardzo opóźniony czas reakcji na dodanie gazu czasem nawet potrafi zgasnąć i to w nie najlepszym momencie. Ktoś mi już podpowiadał że może to być cewka zapłonowa i ja też tak się domyślałem, ale wole zapytać zanim coś popsuję. Gdzie ta cewka tam się znajduje? Czy to jest to ustrojstwo z którego wychodzą przewody wysokiego napięcia? Jeżeli tak to będzie ciężko tam się dostać :636: Z góry dziękuje za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #78 Napisano 4 Grudnia 2009 Witam. Mój problem jest troszeczkę inny niż u założyciela wątku, ale też związany z trudnościami rozruchu. Otóż po dłuższym postoju (np. noc) na zimnym silniku rozrusznik kręci, odpala normalnie ( już po 1,5sek ), ale zmienia się tempo kręcenia - nie zwalnia, jak w przypadku słabego aku, ale przyśpiesza i wraca do normalnego tempa ... i tak przyśpiesza ze 2razy podczas pierwszego odpalenia. Kolejne jest już bezproblemowe. Podpowiedzcie coś pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #79 Napisano 4 Grudnia 2009 Obstawiam rozrusznik, albo cos z przewodem masowym od alternatora albo masowym głownym. Klemy i ich kalbe tez mozesz sprawdzic czy nie ma nalotu na nich albo niezasiarczone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fazerro82 Zgłoś #80 Napisano 6 Grudnia 2009 U mnie problem z odpaleniem jest tego typy że jak auto dłużej postoi przez noc to trzeba nim pare razy zakrecić zeby odpalił po czym są nierówne obroty przez jakas chwile i oczywiście kopci na poczatku ( na ciepłym badz jak postoi pare godzin odpala na dotyk). Jakis czas temu przy okazji sprawdzilem go vagiem i wykazal mi bląd zaworu egr. Może to miec z tym faktem związek chyba że świece dodam że filtr paliwa został wymieniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach