servee79 Zgłoś #21 Napisano 2 Listopada 2010 tak mi powiedział ten serwisant, że oni już ani z BOSCH ani z SIMENSEM nie mają umowy tylko z tymi, tego czy ta firma nie jestem pewny bo oni opony powinni robić heheehe więc nie wiem czy to na pewno continental Dowiedziałeś się jakiej firmy ten pompowtrysk jest? Ile zapłaciłeś za niego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #22 Napisano 2 Listopada 2010 Nie wiem dalej jakiej firmy bo szczerze mówiąc nie pytałem w serwisie . Co do kosztu to tu wszystko opisałem mniej więcej, post 18:) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42409 pozdro :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arcadio Zgłoś #23 Napisano 2 Marca 2011 witajcie... Mam taki problem po wymianie, a właściwie regeneracji 3 pompowtryskiwacza, w przedziale obrotów ok 1900-2100 podczas przyspieszania samochód szarpie. dzieje się to na każdym biegu i im wyższy bieg tym szarpanie staje się większe ale tylko w tym przedziale obrotów. Po odczytaniu wartości wtryskiwaczy wychodzi coś takiego: na zimnym silniku 1: - 200, -300 mmg/cykl 2: - 700 mmg/cykl 3: 700 do 800 mmg/cykl 4: -70 lub 70 mmg/cykl na rozgrzanym silniku 1: - 700 mmg/cykl 2: - 200, -300 mmg/cykl 3: 1,2 mg/cykl 4: - 125 mmg/cykl Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dymian Zgłoś #24 Napisano 30 Kwietnia 2011 Witam Mam pytanko w moim passku wyskoczył następujacy bład 17677 P1269 4wtrysk i 17669 P1261 to jest pierwszy wtrysk.Czy to prawda że pierwszy wtrysk wspólpracuje z czwartym i jeśli jeden coś szwankuje to odbija sie to na drugim?prosil bym o jakies podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOGDANOWICZ Zgłoś #25 Napisano 11 Czerwca 2011 Witam mam paska b6 140km - czy można dalej jechać z uszkodzonym z 1 pompowtryskiem , jak to zrobić , bo słyszałem że można jechać - pozdrawiam wszystkich passków b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #26 Napisano 11 Czerwca 2011 Witam mam paska b6 140km - czy można dalej jechać z uszkodzonym z 1 pompowtryskiem , jak to zrobić , bo słyszałem że można jechać - pozdrawiam wszystkich passków b6 Jest masa info na temat pompowtrysków w Passacie B6 tylko wystarczy użyć opcji szukaj i będziesz miał odpowiedz na swoje pytanie - oczywiście bogatszy o wiedzę zaczerpniętą z życia forum - Siemens - BKP - 03G130073D takie hasła wpisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pas Zgłoś #27 Napisano 15 Czerwca 2011 witajcie...Mam taki problem po wymianie, a właściwie regeneracji 3 pompowtryskiwacza, w przedziale obrotów ok 1900-2100 podczas przyspieszania samochód szarpie. dzieje się to na każdym biegu i im wyższy bieg tym szarpanie staje się większe ale tylko w tym przedziale obrotów. Przyłączam się do pytania, ponieważ mam taki sam problem i prosił bym o jakieś rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #28 Napisano 21 Czerwca 2011 (edytowane) Witam mam paska b6 140km - czy można dalej jechać z uszkodzonym z 1 pompowtryskiem , jak to zrobić , bo słyszałem że można jechać - pozdrawiam wszystkich passków b6 Witam! Po blisko rocznej przerwie padł kolejny pompowtrysk:-( Podobnie jak rok wcześniej - auto załadowane w trasę, trzy rowery na dachu, pełen bagażnik i 5 osób na pokładzie (w tym 2 dzieci). Silnik sobie zgasł i tyle. Całe szczęście, że miałem na tyle dużą prędkość, że dojechałem do małej miejscowości i wjechałem na parking przy sklepie. I co teraz? Dzwonić po assistance i czekać ok. 1,5h, co z bagażem i pasażerami? Zależało mi na czasie, dlatego ta opcja odpadła. Bardzo ważne dla mnie było, aby dojechać do miejsca przeznaczenia jeszcze w tym samym dniu (ok. 230km a godzina była już 18:00). Zadzwoniłem po brata - aby mnie ściągnął z powrotem do Poznania (ok. 40km). Ale czy Golf IV 1,6SR da radę z takim klocem na lince? Pomijam już przepisy... Tak czy siak czekam na brata... Po 30 min kiedy to dzieciaki już zaczęły się wiercić, że się nudzą, a żona zadaje denerwujące pytania stwierdziłem, że trzeba coś robić! Kilka kluczy w ręce, zdjąłem pokrywe zaworów i zacząłem jeden za drugim odłączać PD. Przy czwartej sztuce silnik odpalił! Wibracje spore, ale działa! Skręciłem wszystko do kupy i w drogę powrotną do domu na 3 garkach. Obroty max 2tyś, wyraźne wibracje podczas przyśpieszania. Przy utrzymywanych obrotach nawet nieźle. Dużo pomogło wyłączenie sprężarki klimy. I tak z prędkością 60-90 km/h dojechałem do domu. Graty przeładowałem na drugiego paska i w drogę. Wczoraj znowu odkręciłem pokrywę zaworów, podłączyłem wtyczkę PD, wszystko pięknie skręciłem, skasowałem różne błędy i wezwałem lawetę. O 17 auto było już w serwisie VW. Diagnoza - padł PD. Moja mina wskazywała zaskoczenie:-) Dzisiaj o 8:00 (rano) serwis dzwoni aby odebrać auto. Oczywiście PD, wiązka, uszczelka wymienione za free. SUPER!!! Bałem się, że poduszki pod silnikiem/skrzynią dostały w tyłek, nie wspominając o dwumasie. Ale na chwilę obecną nie widze różnicy. Dla mnie najważniejsze było to, że przeklęty PD nie pokrzyżował moich planów weekend'owych i że wszystko zakończyło się ok:-) Moje spostrzeżenia: 1) auto 99% swojego przebiegu (obecnie 166Tkm) zrobiło na paliwie ze stacji Shell - ale już wiemy, że to nie paliwo wpływa na uszkodzenie PD... 2) parametry moich PD były bardzo dobre, korekty dawek max. +/-0,25 3) pomimo dobrych parametrów PD dodawałem regularnie środki czyszczące i konserwujące m.in. Liqui Moly itd. Pomimo powyższego - kolejny PD padł... Chcę podkreśli świadomość ryzyka, na jakie się zdecydowałem. Mogłem uszkodzić silnik, producent właśnie dlatego przewidział unieruchomienie jednostki gdy padnie jeden PD aby uniemożliwić powstawanie dalszych strat. Dlatego proszę, aby nie pisać komentarzy krytykujących to co zrobiłem. Istotne jest to, że można na trasie dojechać na 3 cylindrach, można też jeden PD wozić na wszelki wypadek i da się go wymienić samemu. Dla mnie nie ma nic gorszego, jak unieruchomione auto z rodziną i bagażami na pokładzie... Edytowane 21 Czerwca 2011 przez Fedwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #29 Napisano 21 Czerwca 2011 pogratulowac odwagi (jazda na trzech garach),i sprytu:mlask,czego to polak nie wymysli ....w chwilach desperacji..jeszcze raz pogratulowac:dobrze:kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #30 Napisano 22 Czerwca 2011 czego to polak nie wymysli ....w chwilach desperacji.. Zgadza się:dobrze Podobno to taka nasza cecha narodowa - w stanie zagrożenia jesteśmy zdolni do czynów, których nigdy byśmy nie zdobili "na chłodno":fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #31 Napisano 22 Czerwca 2011 Fedwomałe pytanko, a może orientujesz się jaki olej masz zalany? Wiem ze syntetyk pewnie, ale może norme lepkosciowa kojazysz? 504.00 507.00 czy cos w tym stylu? Różne rzeczy po trasie sie dzieja i trzeba sobie radzic. Dobrze ze jeszcze niedaleko od domu. Ja na dojazdowce przejechalem 300km, bo nigdzie kur.. takiego kola nie mieli i to zima:/ No ale trzeba sobie radzic:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #32 Napisano 22 Czerwca 2011 Olej to Castrol 5W30, norma 507.00 choć nie mam DPF'a. Pomimo przebiegu ok. 166Tkm, oleju nie musze dolewać (przeglądy robię co max. 15Tkm). W służbowym pasku z tego samego roku i takim samym silnikiem olej dolewam, i to sporo (ok. 1 litr na 3Tkm) choć przebieg to niecałe 110Tkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #33 Napisano 22 Czerwca 2011 Co do pompowtrysków. Ostatnio jade po trasie w okolicach piotrkowa trybunalskiego z predkoscia ponad 200km/h nagle błąd i silnik zgasł. Scholowałem do zimnego w piotrkowie. Diagnoza szokująca - pompowtrysk. Jednak bardzo miły kierownik VW napisał zapytanie o bezpłatna wymiane i przyznali mi 100% rekompensate. Nowy pompowtrysk założony i nie zapłaciłem nic. Także nie zawsze jest tak strasznie i drogo. Mimo tego że moj pasek ma juz 170 tkm na budziku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #34 Napisano 22 Czerwca 2011 Co do pompowtrysków. Ostatnio jade po trasie w okolicach piotrkowa trybunalskiego z predkoscia ponad 200km/h nagle błąd i silnik zgasł. Scholowałem do zimnego w piotrkowie. Diagnoza szokująca - pompowtrysk. Jednak bardzo miły kierownik VW napisał zapytanie o bezpłatna wymiane i przyznali mi 100% rekompensate. Nowy pompowtrysk założony i nie zapłaciłem nic. Także nie zawsze jest tak strasznie i drogo. Mimo tego że moj pasek ma juz 170 tkm na budziku. A jak wyglada Twoja ksiazka serwisowa? Serwis robiony w VW czy gdzies prywatnie? Chodzi mi o to czy wymieniaja za darmo tylko wtedy gdy serwisujesz u nich auto czy tak po prostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #35 Napisano 23 Czerwca 2011 (edytowane) Panowie, ja za wymianę pompowtrysku, wiązki zasilającej, uszczelki i za robociznę nic nie zapłaciłem. Przecież jest akcja darmowej wymiany PD (od 1 maja 2011 - tak mi powiedzieli w servisie, choć koledzy na forum mówili już o wcześniejszych wymianach w kwietniu). Nie wiem jakich silników to dotyczy, z pewnością mojego 2.0 TDI 140KM dotyczy, czy także 170KM - tego nie wiem. W sevisie VW chcieli zobaczyć książkę serwisową, widzieli też wpisy w systemie servisowym VW (auto kupione i servisowane w VW w Polsce). Choć podobno to nie jest wymogiem... Zdziwieni mocno byli przebiegiem - w książce ok. 160Tkm a na zegarach ok. 36Tkm. Nieufnie zadali mi pytanie co jest przyczyną tej rozbieżności. Powiedziałem, ze wymiana zegarów na nowe, "białe". Więcej pytań nie było. Wymienili co trzeba i tyle. Wczoraj wieczorem zauważyłem ciekawą rzecz, mianowicie, wcześniej napięcie podawane na PD wynosiło 148-152V, a teraz po wymianie PD i wiązki 122-132V. Ciekawe, czy coś zmienili w oprogramowaniu, czy to wpływ samej wiązki??? Mam nadzieję, że to pozytywnie wpłynie na pozostałe dwa, nie wymieniane jeszcze PD. Czy ktoś z forumowiczów miał awarię pompowtrysku po wymianie wiązki? VW by jej nie wymieniał, gdyby nie było takiej potrzeby, w dodatku za free. Edytowane 23 Czerwca 2011 przez Fedwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #36 Napisano 23 Czerwca 2011 Oczywiście, że po wymianie wiązki kolejny wtrysk jeśli nie był wymieniany może walnąć. Nie wiem z czego ona jest wykonana, ale obejrzyj ją sobie po demontażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #37 Napisano 29 Czerwca 2011 Podobna sytuacja do opisanej przez Fedwo - rodzina na pokładzie, manele zapakowane - 165 km za nami, 300 przed nami - szczere pole, Boże Ciało, godzina 9:00 - pyk, Engine Workshop i tyle. Koniec jazdy. Nerwówka, szukanie pomocy... Jest! Szef z dobrze wyposazonego warsztatu - podjeżdżamy do auta, a on... odpala. Podejrzewałem że coś się sypie, bo od jakiegoś czasu czułem bardzo delikatne telepanie auta na biegu jałowym... No nic - test VAGa i wychodzi błąd 04160 P1040. Mechanik poradził wolną jazdę, bo nie wydawały się to wtryski (raczej zapaćkane paliwo).. No i dojeżdżam do celu. Wieczorem jednak to czego się spodziewałem - auto już nie odpala. Sobota rano - laweta, transport do "najblizszego" warsztatu - tam diagnoza: pompowtrysk i 2400 PLN minimum. A, ze słyszałem tez o akcji ASO, zamówiłem kolejną lawetę i auto pojechało do Piaseczna gdzie wymienili mi pompowtryskiwacz lewego cylindra za zupełną darmochę... Efekt niestety nie do końca osiągnąłem bo autem nadal troche telepie. I tego sie obawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #38 Napisano 29 Czerwca 2011 Panowie, ja za wymianę pompowtrysku, wiązki zasilającej, uszczelki i za robociznę nic nie zapłaciłem. Przecież jest akcja darmowej wymiany PD (od 1 maja 2011 - tak mi powiedzieli w servisie, choć koledzy na forum mówili już o wcześniejszych wymianach w kwietniu). Nie wiem jakich silników to dotyczy, z pewnością mojego 2.0 TDI 140KM dotyczy, czy także 170KM - tego nie wiem. wymiana pompowtrysków gratis , dotyczy również silników 170 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #39 Napisano 30 Czerwca 2011 akcje serwisowe VW dotyczą tylko aut z UE bo mają cała historie w kompach te za oceanu juz nie bo nie mają ich w bazie Przykład ja kupiłem auto w niemczech tam cały czas było serwisowane do samego konca 26pazdziernika miało przegląd a 5 litopada juz było u mnie w marcu pojechałem na akcje serwisową do naszego ASO powymieniali co trzeba za friko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldiki Zgłoś #40 Napisano 30 Czerwca 2011 Hmm ciekawe czy w moim z 2007R kupione z Niemiec by powymieniali. Mam też z 2005 roku ale tam silnik BMP więc zdaje się inne pompki są, nie piezo i tych chyba akcja nie dotyczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach