Skocz do zawartości
bartolini1978

170 = 161 km ktoś mi ukradł koniki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie

Postanowiłem ten temat umieścić tutaj bo dotyczy bardziej serii niż softu.( Moderator nie tykać proszę :P)

Dzisiaj rano pojechałem moim Pasacikiem 170 na sofcika.

Zaczęliśmy hamować autko a tu nagle wynik i co ….

Wypluł 161 km i 380Nm.:633:

MOJE PYTANIE do Tunera gdzie moje koniki.:mad:

Paweł z Ecusoftu powiedział ze to nie pierwszy Passat 170 z taką bolączkom.

Problem jest w posranym sterowniku Simensa.

Po sofcie wypluł 184km i 448Nm:D

Podobno Passaty ze sterownikami Bosch mają ponad 170km w serii.Rynek

Niemiecki i innych państw bardziej cywilizowanych :592:

Teraz wiem czemu miałem Problemy z OctaII 140 km i dopiero powyżej 20…0 byłem lekko szybszy .

Tak więc Panie i Panowie za 170 na Hamownie i … nie wkur… się jak ja .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz PD czy CR? Pytam dla pewności bo w opisie masz pompki i rocznik 2008.

 

pozdr,

TC

Edytowane przez TC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pd ... Podobno CR są jeszcze bardziej tępe do sofciku

A zeby było śmieszne to ten filtr DPF po 26tk Miałem zatkany w 30%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój wypluł na hamowni 174KM i 385Nm więc nie narzekam.

A co do DPF:

Komputer zawsze podejmuje 3-krotna próbe wypalenia. Jesli po trzech próbach FAP nie zostanie zregenerowany wtedy zapala sie lampka z filterkiem i trzeba go wypalić. Procedura jest następująca. 3 bieg prędkośc 60-80km/h obroty 2000-3000 przez 5-10minut. Pomyślne zakończenie wypalania powoduje zgaszenie lampki kontrolnej. lampka gaśnie jeśli stopień nasycenia jest mniejszy niż 5%. Jeżzeli przebieg regeneracji zostanie przerwany....nic sie nie dzieje. Zostaje on ponownie wznowiony po osiągnięciu przez silnik odpowiednich warunków czyli ponowne urichomienie i osiągnięcie temperatury płunu chłodzącego minimum 75*. Oczywiście jesli zapali się lampka to sygnał ze 3-krotna próba regeneracji nie powiodła się i jest to sygnał dla nas że trzeba go wypalić. Jeśli mimo naszych prób filtr się nie chce wypalić a stopień jego nasycenia osiągnie 75% to system przechodzi w notlauf i nie da się tym samochodem jechać. Wtedy konieczne staje się wymuszenie wypalania na siłę. W tym celu jeśli ktoś ma VAG-a może to wykonać sam wprowadzając odpowiedni login do sterownika. Wprowadzenie loginu spowoduje odblokowanie silnika i uruchomi wymuszone procesy regeneracji. Po uruchomieniu wymuszonego procesu nalezy postępować zgodnie tak jak przy normalnym wypalaniu

Częstotliwośc regeneracji zalezy od wielu czynnikow takich jak technika jazdy, czy jedziemy w korkach czy na trasie i jakości paliwa.

pozdr,

TC

Edytowane przez TC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do DPF to ja bylem na takim wymuszonym wypalaniu w serwisie po tym jak samoistnie nie chcial sie wypalic i po kontrolce filtra zaczela mi sie palic od swiec zarfowych a pozniej od sterowania silnika.Narazie przez 20.000km filtr zapalil mi sie 2 razy.Przy pierwszym razie oczyscil sie samoistnie.Jedyne co przychodzi mi do glowy to jakosc paliwa w moim przypadku bo te 2 razy mialy miejsce po tym jak zatankowalem samochod na stacji Lukoil 2 razy na tej samej i zawsze po krotkim czasie zapalala sie kiontrolka od filtra.Od tamtego czasu nie tankuje sie juz tam i jakos problem zniknal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam paska 170 na CR z DSG, na hamowni wyszlo 173 KM i 360 Nm, hamowanie robilem po 9000 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator nie tykać proszę )

Ja tu nie tykać jak temat już poruszany ;)

LINK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

gdy zaczyna się wypalać DPF bez kontrolki to podnoszą się obroty na postoju do ok 1000 obr/min i włączają się elektrowentylatory tak poznasz że Filtr się dopala wtedy trzeba wyskoczyć na traskę i najlepiej na 4-biegu tak ok 2500obr/min i ok 20 min. ciągłoj jazdy. najważniejsze jest by obroty były stałe!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartolini konie Ci uciekly bo masz po...bane pompowtryski..mialem takie co ledwo 150KM pluly....

Robienie moda na niesprawnych pompkach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi kiedyś ucieklo w TDI mocy, to wyprózniłem katalizator...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam ten sam problem, byłem na Hamowni V-tech w Gdyni i wyszło, że mam niecałe 150 km i 330nm, a powinno być 170 km i 350 nm. Tuner powiedział, że w takim wypadku oczywiste, że nie zrobimy chipa, bo Autko nie jest sprawne. Umówiłem się w serwisie Vw. Według wskazań komputera wszystko było ok. Serwis zdecydował, że może być to wina, pompowtrysków, które zapychają się, co jakiś czas zanieczyszczonym paliwem i zasugerowano mi ich wyczyszczenie ultradźwiękami. Ponadto został też wymieniony zawór EGR, który mieścił się w normie błędu jednak na jej końcu, dlatego mógł lekko nie domykać, czy coś takiego.

 

Po tych zabiegach wsiadłem w Auto i popędziłem na Hamownie, nie czułem żadnej różnicy, no może troszkę "szybciej zaczynał ciągnąć" udało mi się go rozbujać do około 203 km/h. Czyli tak jak przed zabiegami. Na Hamowni poprawa ze 150km na 151.6km moment 330nm trochę ładniejsza krzywa momentu. Tuner powiedział, że z braku koni prędkość maksymalna spadła to Autko sprawne powinno około 220km/h spokojnie pojechać.

 

Przyspieszenie jest dobre od 0-120km/h, natomiast przy większych prędkościach potrzebne są koniki, których brak i samochód robi się "mułowaty" słabo przyśpiesza. Diagnoza Tunera taka, że to najprawdopodobniej pompowtryski. Udałem się, więc znowu do serwisu VW pokazałem wykres z Hamowni i tak naprawdę nie wiedzą, co dalej komputer pokazuje, że wszystko ok testowali też podczas jazdy wszystko ok ciśnienia, turbina i td.. Nie wiedzą, co to może być, wszystko skłania sie ku pompowtryskom, ale teraz nie wiadomo przecież, który no, bo chyba nie wszystkie. Nie wiem, co dalej robić wszystko chodzi elegancko tylko mocy trochę przy wyższych prędkościach brak.

 

 

Ps. A i jeszcze jedno spaliny z mojego Autka strasznie śmierdzą, taki gryzący dym.

 

Pomóżcie

 

Słuchajcie okazało się, że to nie wina Pompo wtrysków, ani żadnych innych czujników tylko czy zaworów i tp. Tylko wina sterownika silnika Simensa. Elektryk "Dominik" z Elbląga po Diagnozie zadzwonił do mnie i powiedział, że to wada fabryczna. Załamałem się, bo myślałem, że nie da sie już z tym nic zrobić, ale Dominik powiedział, że to zrobi -szczerze mówiąc nie bardzo chciało mi się wierzyć. Zrobił i w dodatku podkręcił mi paska do około 195 km i 450 nm. Powiem wam, że teraz to lata konkretnie

Edytowane przez Garek
Koniki w moim Pasku wróciły :) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Garek czekaja cie wydatki...komplet pompek do regeneracji albo zmiany.

Dobrze ze Lukasz odmowil roboty...moglo by sie to zle skonczyc

Jak ASO sobie nie chce poradzic zapraszam... czesto to robimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według wskazań komputera wszystko było ok. Serwis zdecydował, że może być to wina, pompowtrysków, które zapychają się, co jakiś czas zanieczyszczonym paliwem i zasugerowano mi ich wyczyszczenie ultradźwiękami.

Garek czy ASO robiło jakąkolwiek diagnozę z Vas-a przed i po wyczyszczeniu pompek ? , chodzi tutaj dokładnie jakie są wartości pomiaru w grupie wskazań 13 .

 

Garek czekaja cie wydatki...komplet pompek do regeneracji albo zmiany.

też śmierdzi mi tu padającymi pompkami , ale komplecik to by był najczarniejszy scenariusz .

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak kupowałem ten samochód to wykupiłem odrazu gwarancję w osobnej firmie na niego. Także te wszystkie zabiegi zrobiono mi wcześniej w ramach gwarancji. Zrobiłbym też pompowtryski na gwarancji tylko jak udowodnić, że są walnięte skoro wszystkie badania i podłączenia do komputera nic nie wykazują. Tzn. wykazują, że wszystko niby jest ok:) . Nawet gość z Aso nie ma jak udowodnić rzeczoznawcy jakby takiego przysłała firma ubezpieczeniowa, że pompki są walnięte. Jeżeli było by to możliwe to pewnie już bym miał wymienione albo zregenerowane.

Chociaż żeby któraś pompka padł to by było wiadomo, co było przyczyna utraty koni, gwarancja i po sprawie. A tak pozostaje mi jeździć - aż pompka padnie, bo wątpię żeby to były odrazu wszystkie.

A i jeszcze wiem, że jedna była wymieniana w serwisie z historii Autka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.auto-swiat.pl/1-test-dlugodystansowy-volkswagena-passata-20-tdi-czyli-nasz-wieczny-pacjent

 

Tu pisze, że często pada czujnik temperatury (T3) przy turbinie a serwis kosi na pompowtryskiwacze a objawy to właśnie spadek mocy itp.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry artykuł tylko piszą tam "Przyczyną problemów okazał się czujnik (T3). Dostarczenie ulepszonego nie było proste. Dlatego w testowanym aucie podczas pierwszej naprawy zainstalowano element z pierwszej serii. Niestety, także ten czujnik się zepsuł. W egzemplarzach oferowanych od 2007 roku problem został wyeliminowany."

 

Także to raczej odpada, ale sprawdzę i wydrukuję ten artykuł jak będe jechał do ASO, albo do innego mechanika, dziękuję.

 

Ps. Może jeszcze jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem jest w posranym sterowniku Simensa.
Może jeszcze jakieś pomysły?
to jest odpowiedz "sterownik" jego producent a nie uszkodzenie

mozesz tez zapytac uzytkownika Gulu i Miras bo znaja ten problem

Edytowane przez olekot13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HHHHmmmmmmm nie do końca wiem gdzie to napisać ale tu chyba będzie ok bo miałem podobny problem.

 

Mi też ktoś ukradł koniki!!!!!!!!!! A ściślej 8,5 konia z moich 170 !!!!! Ale zacznę od początku. Zakupiłem mojego paszczaka jakieś 2 miesiące temu i oczywiście po miesiącu od zakupu pojechałem na hamownie do dynasoftu Katowice, wyszło mało koników bo właśnie te 161,5 i 340Nm - zastanowiło mnie to, a tuner powiedział żebym ultra dźwiękiem wyczyścił pompowtryski bo zasyfione. Umówiłem się na wizytkę i czyszczenie pompowtrysków na środę za 2 tyg(z braku czasu tak późno) czyli 27.10 a tu niespodzianka bo na trasce Katowice - Kraków już 23.10 padł jeden pompowtrysk hehehehe więc czyścić nie zdążyłem.Ale chciałem nie o tym w sumie.

 

No więc jadę autostradą 160km/h bo już jestem za Balicami więc większy ruch i nagle kontrolki się zapaliły, gaz wciskam i nic myślę ohhhoooooooo popowtrysk więc zjechałem z autostrady na pobocze(akurat był zjazd). Stanąłem wyłączam, włączam i nic kręci ale nie zaskakuje wiec już prawie pewny, że pompowtrysk dzwonie na gwarancję mobilności (oczywiście zajęte i czekam 20 min na samo połączenie...)ale ku mojemu zdziwieniu miły głosik i co się stało gdzie pan jest itp..... ( niestety 15 po południu sobota więc trochę czekałem), ale przybywa laweta nawet dość szybko(2h czekałem :taksobie) i jadę do krakowa-modlniczka-salon vw. Tam papierki podpisałem kierowcy lawety, że auto dostarczone i zlecenie dla salonu też trza było wypełnić bo po 16 już było i salon zamknięty :dupablada

Za tel znowu i dzwonie żeby auto dostać zastępcze na tej gwarancji mobilności i znowu, że bez problemu będzie jak najszybciej zastępcze. Zdążyłem trochę ochłonąć bo z ochroniarzem siedziałem i oglądałem telewizorek przez 2h :) Ale przyjeżdża firma dali mi toyote verso 1.8 benzyna manual 2010 150 kM więc w sumie ok i w drogę. Jazda do domu do sosnowca.

 

Dziś rano 25.10 o 8 dzwonie do salonu z pytaniem jak tam moje autko, oni mówią, że popowtrysk pierwszy padł i że wymienią za 3500 zł więc ja pytam czy nie było akcji, czy nie można dobrej woli producenta itp.... oni, że nie obejmuje mnie ta dopłata i różne tam mieli powody jednak w końcu po paru przepychankach z salonem z mojego miasta udało się, dostałem dopłatę w wysokości 70% kosztu wymiany i do zapłaty zostało mi około 1 tyś więc naprawdę się ucieszyłem!!!!!!!!!!!!!Dodam tylko, że auto serwisowane co 15 tyś km od nowości, regularnie :dobrze

O 14 ODEBRAŁEM SAMOCHÓD Z SERWISU.

 

Powiem szczerze jestem zaskoczony :zeco:zeco:zeco (po tym co tu czytałem o serwisach), podejściem do mnie(klienta), szybkością oraz profesjonalizmem obsługi zarówno pakietu "gwarancja mobilności" jaki i obsługi salonu VW MODLNICZKA w Krakowie.

 

 

1. Szybko otrzymałem pomoc (laweta w 2h - jak na sobotę to szybko).

2. W miarę szybko otrzymałem zadowalające auto zastępcze.

3. Dostałem dobrą wolę producenta i w parę godzin mogłem odjechać samochodem (warto serwisować samochód nawet po gwarancji)

 

Mam nadzieje że koniki mi teraz wrócą i się o tym w przyszłym miesiącu będę chciał przekonać - na pewno przedstawię wyniki, a VW bardzo gratuluje tak szybkiej, sprawnej i profesjonalnej obsługi (salon w Krakowie-modlniczka naprawdę polecam!!!!!!!!!)

Edytowane przez CLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na relacje z hamowni :)

Panowie a jak sprawdzić jaki się ma sterownik Siemensa czy Boscha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak sprawdzić jaki się ma sterownik Siemensa czy Boscha?

W 170 nie było przypadkiem tylko Siemensa ? 140 miały to i to jak kojarzę ale mogę się mylić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności