Skocz do zawartości
Krzychu74

Co myślicie o tych reflektorach.

Rekomendowane odpowiedzi

fajne te lampy dawida gdzie je kupiles i za ile

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jaki jest sens wycinania sobie oswietlenia pobocza???

Ja jednak wole lapme normalna z zalamaniem do gory i do tego mocniejsze swiatlo z xenonu 50wat (4800lumensow).

Co do artykulu(podobno wycinek z ksiazki), byl on zamieszczony na otmoto i brzmial niby sensownie.

Patryk ty to zawiziety mudzachedin xenonu jestes normalnie...hehehe...(zart)

A tak po za tym to skoro xenon wg. pw. zasad swieci na taka sama odleglosc to jaki sens jego montowania? Chyba tylko zeby bylo jasniej co i tak w konsekfencji oslepia ;) bo i normalna halogenowka oslepia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocniejsze swiatlo z xenonu 50wat (4800lumensow)

 

Oj kolega to chyba fizykę w szkole opuszczał ;) Skąd ty bierzesz takie wartości? Z marketingowego bełkotu, wypisanego na aukcjach allegro?

No chyba, że masz kartę z pomiaru homologacyjnego jaki przechodził ten żarnik/żarówka.

 

Podejście do tematu masz takie jak większość jeżdżących na zestawach hid w reflektorach refleksyjnych - czyli ja mam widzieć innych mam w d... :) Twoim tokiem myślenia nie widzę przeszkód, by podjechać do serwisu na najbliższym lotnisku, kupić 75 watowe przetwornice i zamontować to do reflektorów drogowych. Z pewnością znaki będę widział na 2 kilometry, a na tych najbliższych śnieg będzie się topić od światła. Rzecz jasna każdy nadjeżdżający z przeciwka straci wzrok, no ale co tam? Ja widzę wszystko ;)

 

To co następne, radar? Zestaw rakiet balistycznych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj kolega to chyba fizykę w szkole opuszczał ;) Skąd ty bierzesz takie wartości? Z marketingowego bełkotu, wypisanego na aukcjach allegro?

No chyba, że masz kartę z pomiaru homologacyjnego jaki przechodził ten żarnik/żarówka.

 

Podejście do tematu masz takie jak większość jeżdżących na zestawach hid w reflektorach refleksyjnych - czyli ja mam widzieć innych mam w d... :) Twoim tokiem myślenia nie widzę przeszkód, by podjechać do serwisu na najbliższym lotnisku, kupić 75 watowe przetwornice i zamontować to do reflektorów drogowych. Z pewnością znaki będę widział na 2 kilometry, a na tych najbliższych śnieg będzie się topić od światła. Rzecz jasna każdy nadjeżdżający z przeciwka straci wzrok, no ale co tam? Ja widzę wszystko ;)

 

To co następne, radar? Zestaw rakiet balistycznych?

szczerze to mnie rozgryzles, nie dbam o innychh ale o siebie bo 90% innych nie dba o mnie a 10% wisny nie czyni...

 

---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:10 ----------

 

nie wiem o co ci chodzi z lotniskiem i rakietami, ale nie wnikam w twoje sny...

Nie jestem zwolennikiem hidy w reflektorach zwyklych, w soczewkach owszem!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i jaki jest sens wycinania sobie oswietlenia pobocza?

 

Nie tylko pobocza. Podczas wyprzedzania robisz w lusterkach wyprzedzanego pojazdu totalną biel. Oślepia to jak nie wiem co.

 

Podczas jazdy na prawym łuku oślepiasz wszystkich. I tych przed Tobą i tych jadących z naprzeciwka.

 

A tak po za tym to skoro xenon wg. pw. zasad swieci na taka sama odleglosc to jaki sens jego montowania?

 

Na odległość - owszem. Ale szerokość świecenia to już inna bajka. I jakość oświetlania tego, co xenon oświetla. Żarówka to wynalazek XIX wieku. Podczas gdy mamy już XXI wiek i technologia troszkę się posunęła do przodu. Ponadto same zużycie energii 70 wat xenon w stosunku do 110 wat żarówek przemawia za tym pierwszym. Choćby i dlatego jest sens stosowania xenonu. I nie martw się - nie pozbywasz się oświetlenia pobocza gdy masz oryginalne światła z homologacją D:

 

mijania.jpg

 

Chyba tylko zeby bylo jasniej co i tak w konsekfencji oslepia bo i normalna halogenowka oslepia.

 

Oślepia jak jest brudny klosz (po to są spryski, by brudu nie było). Bo co najśmieszniejsze, to światła się brudzą 2x bardziej, niż szyba. A prawidłowo zaprojektowany i ustawiony xenon nie oślepia. Jego strumień światła pada poniżej szyby kierowcy jadącego z naprzeciwka. A także podczas wyprzedzania świeci poniżej lusterek. A ilość światła rozproszonego jest zerowa. Za to w halogenach po prawej stronie hulaj dusza piekła nie ma. światło rozprasza się jak chce.

 

PS. Z Johnem nie radzę Ci dyskutować. Według mnie chłopak jest jednym z lepszych ekspertów odnośnie xenona na tym forum. I od niego możesz się dużo nauczyć. Sam jego posty pochłaniam z ogromną przyjemnością - więc w stosunku do niego - więcej pokory.

Edytowane przez Charakterek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerywając kolegom dyskusję, wtrącę swoje 3 grosze nt soczewek DEPO H7+H7 ( z opcją na xenon). Założyłem te lampki z kierunkami na wiosnę. Do tej pory żadnego problemu, nie parują.

 

Trzeba się tylko przyzwyczaić, że w zwykłych kloszach światło jest bardziej rozproszone, a w tych soczewach sięga do pewnego poziomu, a potem ciemność jak nożem uciął. Bardzo ładnie to wyjaśniał w tym wątku jeden kolega. Po prostu jeśli mamy znaki na bramownicy to dostrzeżemy je ciut później niż ktoś na kloszach ( bo soczewka ma skoncentrowany snop światła), ale za to wyraźniej ( właśnie przez te skoncentrowanie).

 

Polecam każdemu te lampki, wszystko pasuje, wtyczki, silniczki z ori lamp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też zmieniłem lampki z oryginalnych h7+h4 na depo h7+h7 i zaopatrzyłem je w 4 żarówki Osram night breyker + i musze powiedzieć że jestem bardzo zadowolony. Zero problemu z montarzem, ustawieniem, spasowaniem oraz parowaniem. Efekt też ładny polecam.

01092010(001).jpg

01092010.jpg

02092010.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie tylko pobocza. Podczas wyprzedzania robisz w lusterkach wyprzedzanego pojazdu totalną biel. Oślepia to jak nie wiem co.

 

Podczas jazdy na prawym łuku oślepiasz wszystkich. I tych przed Tobą i tych jadących z naprzeciwka.

 

 

 

Na odległość - owszem. Ale szerokość świecenia to już inna bajka. I jakość oświetlania tego, co xenon oświetla. Żarówka to wynalazek XIX wieku. Podczas gdy mamy już XXI wiek i technologia troszkę się posunęła do przodu. Ponadto same zużycie energii 70 wat xenon w stosunku do 110 wat żarówek przemawia za tym pierwszym. Choćby i dlatego jest sens stosowania xenonu. I nie martw się - nie pozbywasz się oświetlenia pobocza gdy masz oryginalne światła z homologacją D:

 

mijania.jpg

 

 

 

Oślepia jak jest brudny klosz (po to są spryski, by brudu nie było). Bo co najśmieszniejsze, to światła się brudzą 2x bardziej, niż szyba. A prawidłowo zaprojektowany i ustawiony xenon nie oślepia. Jego strumień światła pada poniżej szyby kierowcy jadącego z naprzeciwka. A także podczas wyprzedzania świeci poniżej lusterek. A ilość światła rozproszonego jest zerowa. Za to w halogenach po prawej stronie hulaj dusza piekła nie ma. światło rozprasza się jak chce.

 

PS. Z Johnem nie radzę Ci dyskutować. Według mnie chłopak jest jednym z lepszych ekspertów odnośnie xenona na tym forum. I od niego możesz się dużo nauczyć. Sam jego posty pochłaniam z ogromną przyjemnością - więc w stosunku do niego - więcej pokory.

dobra,poddaje sie takie argumenty do mnie przemawiaja;) jak bysmy wszyscy tak zrozumiale tlumaczyli to zapewnie nie jednego spiecia na forum by sie uniknelo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przerywając kolegom dyskusję, wtrącę swoje 3 grosze nt soczewek DEPO H7+H7 ( z opcją na xenon). Założyłem te lampki z kierunkami na wiosnę. Do tej pory żadnego problemu, nie parują.

 

żeby w soczewkę H7 wsadzić palnik xenon, trzeba chyba użyć przejściówki?

 

I mam pytanie do kumatych - czy przesłona w soczewce D2S jest taka sama jak w soczewce pod np. H7?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I mam pytanie do kumatych - czy przesłona w soczewce D2S jest taka sama jak w soczewce pod np. H7?

 

W niektórych przypadkach tak. Producent aby zaoszczędzić robi jeden uniwersalny reflektor, który można uzbroić w ksenon i halogen, bez jakiś większych przeróbek. Zwykle zmienia się tylko gniazdo, i tylne zaślepki oraz wtyczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
eby w soczewkę H7 wsadzić palnik xenon, trzeba chyba użyć przejściówki?

 

I mam pytanie do kumatych - czy przesłona w soczewce D2S jest taka sama jak w soczewce pod np. H7?

 

Akurat w tych lampkach, które ja mam jest dźwigienka, która zmienia ustawienie przesłony jeśli chcemy wsadzać xenon ( dlatego lampa ma homologacje E HCR i DC o ile dobrze pamietam). Czy trzeba by było coś rzeźbić z palnikiem , wtyczkami i przetwornicą pod xenony to nie wiem bo mnie to nie dotyczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy moglibyście mi pomóc w wyborze tylnich lamp do srebrnego passata sedana B5 ??? Jakie wybrac ??? Na co zwrócic uwagę ??? Myślałem o jakiś ledowych :) Mile widziane jakieś linki :) Pozdro i z góry dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy czy moglibyście mi pomóc w wyborze tylnich lamp do srebrnego passata sedana B5 ??? Jakie wybrac ??? Na co zwrócic uwagę ??? Myślałem o jakiś ledowych :) Mile widziane jakieś linki :) Pozdro i z góry dzięki :)

 

nie rób wiochy zostaw ori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie rób krzywdy passatowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak uważam najlepsze na tył są orginalne :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne ladne lampy tuningowe widzialem w kolorze bialo czerwonym 1/2 na 1/2 koloru jak popularne do golfa, dla nie obeznanego oka wyglada to jak ori ale nadaje smaku bez poeliny, reszta to jak koledzy mowia, nie beszczesc tego co juz zostalo zrobione dobrze!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dołożę swoje parę groszy w temacie oświetlenia nie jestem przeciwnikiem pakowania w lampy różnych wynalazków ale wręcz wrogiem, jeżeli to coś nie jest fabrycznie przystosowane lub nie ma stosowanej homologacji i nie przejdzie badania technicznego powinno być eliminowane z naszych dróg. Jeżdżę już ładnych parę dziesiątków latek i nie spotkałem się by mnie lub innego kierowcę zatrzymał stróż prawa za wadliwe oświetlenie ale za prędkość a jakże. A to co się wyrabia od parunastu lat z oświetleniem to woła o pomstę do nieba. Pakują co niektórzy do swoich autek co się da i jak się da to co że z Anglii ważne że tanio do zwykłych lamp xenony to co że nie pasują ale jaki efekt wszyscy ustępują taki wypas. Uważam że złe oświetlenie jest tak samo a może nawet bardziej wypadkogenne niż nadmierna prędkość Bo jeżeli teraz np. przy padającym śniegu zwolni to nikt nie skoryguje złego oświetlenia Policja nie powinna zabierać dowodu pojazdu ale reflektory lub jak to w hamerykańskich filmach rozbijać je może częsty koszt wymiany lamp przyniósł by jakiś namacalny efekt. Więc niż zaczniecie modyfikować Wasze pojazdy pomyślcie też jak to będzie pasiło innym użytkownikom dróg nie tylko Wam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Dołączę się do wątku. Właśnie mam zamiar wymienić swoje lampy z kompletu h4+h7 na soczewkę depo h7+h7. I jakoś nie mam zamiaru ładować się w xenon. Jednak będę ubolewał nad halogenami. Wiem że nie ma soczewki na h7 w połączeniu z żarówką h4. Da się jakoś przerobić mocowanie żarówki h7 na h4? Jak się nie da to będę musiał się pogodzić ze strata halogenów :/

 

Pozdrawiam

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już to chyba Ci pisałem , nie pamietam. mocowanie pewnie da się przerobić , ale po co się bawić ? kup sobie od skody fabii halogeny pasują idealnie w kratki dolne . 100 zł kosztuja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności