Skocz do zawartości

pucius12

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pucius12

  • Urodziny 14.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WPR / Piastów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam. Po wykręceniu wentylatora, delikatnym oczyszczeniu i smarowaniu wd-40 wentylator pochodził parę dni. Jednak jego praca była daleka od oczekiwanej. Obroty wariowały, a załączał się po mocnym kopnięciu w "plastiki" lub manualnym popchnięciu samego wiatraka przez wlot powietrza od strony filtra. Po powrocie z sylwestra wentylator padł całkiem. Elektryk jak go zobaczył Powiedział tylko żebym go wyrzucił i kupił nowy. Poszukiwania zacząłem od ASO Vw/Audi i znajomego. Cena 1500 (tysiąc pięćset) pln. Skończyło się na tym, że kupiłem używany od Bory/Golfa za 150 pln. Jedynie wtyczki się różniły ale sprzedawca dorobił przejściówkę za friko. Jednocześnie mogę polecić skład używanych części do grupy VW w Warszawie przy ulicy Połczyńskiej jadąc w kierunku warszawy zaraz za estakadą autostrady s8. Tel. (22) 796-06-16 i 721-19-85
  2. Dzięki Tomku. Patrząc na tą instrukcje i szacowany czas to nie będę mógł tego zrobić w pracy. A pod blokiem już mi się nie uśmiecha rozkręcać passka.
  3. To pewnie się to tego dobiorę. Jak już pozbędę się problemu to opisze co i jak. Wielkie dzięki za podpowiedzi i doradztwo.
  4. Czyli jak zdejmę schowek to mam już bezpośrednie dojście do wentylatora? czy jeszcze coś będzie trzeba zdjąć by się dobrać to tego?
  5. Wracamy do tematu. tomascor: żadnego smrodku nie poczułem Dziś zajrzałem trochę głębiej w temat braku nawiewu, bo znów dmuchawa stała jak widły w g...... Wyciągnąłem filtr i i od tej strony mam dostęp do wiatraka. Słaby bo słaby ale jednak. Trąciłem śrubokrętem wiatrak i zaskoczył. Jednak to nie koniec objawów. Zauważyłem, że nawiew jest bardzo słaby. Na 4 "biegu" wieje jak nie przymierzając na 1 "biegu". Podczas jazdy zdarza się, że mocno przyspieszy, lecz po chwili zwalnia. Czy możliwe, że padł rezystor od sterowania prędkością nawiewu? A i czy ktoś z kolegów ma jakiś sposób na dostanie się do wentylatora od strony kabiny? Domyślam się, że konieczny będzie demontaż schowka pasażera a dalej to nie wiem.
  6. Dzięki. Nie jestem taki, żeby nie zobaczyć co i jak. Pierwsze co to właśnie patrzyłem w bezpieczniki. Wszystkie po kolei sprawdziłem. Te od ogrzewania a przy okazji resztę. Po tym jak podłączyłem prostownik bo padł mi akumulator, w odstępie 30 min wszystko wróciło do normy. Jest nawiew, ciepłe powietrze. Dzięki za podpowiedzi i oby passek nie "puszczał focha" w przyszłości. Pozdrawiam Piotrek
  7. Problem jest większy. Wentylator nie pracuje ale też nie leci ciepłe powietrze. Nawet przy wyłączonym nawiewie czuje się ciepło przy kratkach. A u mnie nic.
  8. Witam. Jak że mam passka bez klimy a w wyszukiwarce znalazłem kilka porad odnośnie problemów ale tylko z klimą to postanowiłem założyć nowy wątek. Dziś rano padło mi ogrzewanie. Nie ma nawiewu i grzania. Stało się to przy rozruchu po nocy. Przy włączaniu zapłonu wszystko było oki. Jednak żeby ułatwić rozruch wszystko wyłączyłem. Po uruchomieniu silnika nawiew już się nie załączył się. Pokrętła regulacji temperatury, siły nawiewu i kierunku nawiewu "chodzą" normalnie, jednak nic nie działa. Jedynie przycisk od obiegu powietrza otwartegi lub zamkniętego działa bo słychać jak działa silniczek. Po przejechaniu 25 kilometrów i pełnym nagrzaniu się silnika nic się nie zmieniło. Ktoś może się orientuje co może być przyczyną takiego "focha" ze strony passka? I czy ktoś ma jakiś sposób na przywrócenie ogrzewania? Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam Piotrek
  9. Witam! Też miałem cieknącą pompę. Nie wiem dokładnie skąd wydostawało się paliwo z resztą i tak trzeba było to zrobić. Chcąc nie chcąc dałem pompę na wymianę uszczelek. Wszystkich uszczelek bo jak już wyciągają pompę to robią wszystkie uszczelki. Spece powiedzieli, że jak złożyli silnik w fabryce to nikt tam nie zaglądał i uszczelka na jakiś tam okres wytrzymałości i miała prawo puścić po jakimś czasie. Sumując: wymiana uszczelek "na stole" 500 pln (w tym uszczelki 50 pln) i noc w warsztacie. Nic się z tym nie dzieje już ponad rok.
  10. Koncern VW na rynek azjatycki produkuje dłuższego passata. Nie tylko VW, inni również. Na przykład Audi robi dłuższą A4. Taka specyfika rynku. VW wpadł na pomysł, żeby wprowadzić to na rynek europejski pod postacią Skody Superb. I tak o to wygląda cała filozofia ze Skodą Superb.
  11. Witam. Możesz mieć momenty pracy silniczka poprzestawiane. Na forum czytałem (i tak zrobiłem), że po wymianie podnośników szyb, przednich co prawda, zaleca się zamknięcie i otwarcie szyb z kluczyka (lub z pilota), żeby zostały zapamiętane momenty wyłączenia się silniczka. Czy to zadziała w Twoim przypadku? Nie wiem. Ale nic nie "grzebiesz" więc możesz spróbować. Na pewno nie zaszkodzi.
  12. pucius12

    Regulacja szyby

    Witam !!! Też wymieniałem podnośniki. Obie przednie strony kupowałem ori w aso całą blachę z szynami i bębnem. Działają już ponad 2 lata bez żadnych problemów. Gdzieś czytałem, że pierwsze podniesienie i opuszczenie powinno się zrobić za pomocą automatycznego domykania z kluczyka lub pilota. Wszystko po to żeby ten że silniczek zapamiętał "punkty" końcowe.
  13. Witam!!! Nie wiem jak do Twojego passka ale do b5 belki zakupiłem za ok. 100 pln. Poszukaj w norauto, feuwert (jakkolwiek się to pisze) i tym podobnych sklepach/serwisach.
  14. Widzę, że humor pozostał Ci rodem z gimnazjum.
  15. Witam! Tak na oko to ori halogen z audi a4 (ok 1998 r) lub a6 (przed 2000 r) powinien pasować. Jednak patrząc tylko po zdjęciach trudno powiedzieć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności