John Zgłoś #681 Napisano 29 Kwietnia 2010 Soczewki DEPO to wydatek około 400-450 zł / komplet + zestaw HID jakieś 200-250 zł (nie mówię tu o najtańszej chininie) to daje razem 600-700 zł. Za tą kasę można kupić ori xenon Helli oczywiście używkę. Wiem bo widziałem już kilka razy na Allegro a poza tym sam kupiłem całość za 650 zł jak się poszuka to się znajdzie. No tak, ale pochwalisz się robotą na forum, to od razu ci zasugerują, że przydały by się spryskiwacze, zderzak + malowanie, a co bardziej święci podpowiedzą, że układ poziomowania musi być i basta bo prawo trzeba szanować i dochodzą czujniki, sterownik, wiązki, montaż itd. Jak by chciał auto doposażyć jak dobre wychowanie nakazuje i fabryka kazała, to kupka pieniędzy się powiększa. Sam komplet reflektorów poniekąd gwarantuje nam, że mamy solidne reflektory, ale znaleźć taki komplet z żarnikami w dobrej kondycji jest ciężko, przecież naprawdę rzadko zdarza się by ktoś komplet ksenonów np. z rocznymi żarnikami - oddawał za pół darmo (600 zł) - owszem okazje się zdarzają, lecz w 99% ta okazja niesie za sobą konsekwencje jak np. żarniki się już powoli kończą a to jest 200 - 300 zł, to samo tyczy się odbłyśnika, który po tylu latach często wymaga odświeżenia (100 zł). Do tego dochodzi aspekt zachwytu – jeśli ktoś posiadał reflektory h7 i zamontuje sobie ksenon, jest pod tak wielkim wrażeniem, że może nie zdawać sobie sytuacji, że ten ksenon, teoretycznie powinien świecić jeszcze lepiej (wymiana żarników + metalizacja) Tak więc, owszem można znaleźć tanio komplet reflektorów, ale naprawdę rzadko zdarza się by taki zestaw był w naprawdę dobrej kondycji. Komplet reflektorów z osprzętem to moim zdaniem połowa sukcesu, a wcale nie jestem zdania, że regulacja automatyczna jest obowiązkowa, bo dobrze działający spryskiwacz w zimie jest dla nas, a nie po to by nie oślepiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpe Zgłoś #682 Napisano 30 Kwietnia 2010 No tak, ale pochwalisz się robotą na forum, to od razu ci zasugerują, że przydały by się spryskiwacze, zderzak + malowanie, a co bardziej święci podpowiedzą, że układ poziomowania musi być i basta bo prawo trzeba szanować i dochodzą czujniki, sterownik, wiązki, montaż itd. Jak by chciał auto doposażyć jak dobre wychowanie nakazuje i fabryka kazała, to kupka pieniędzy się powiększa. Kolego koszt założenia spryskiwaczy, samopoziomowania, malowania zderzaka w przypadku ori lamp jest taki sam jak w przypadku Depo + HID więc ten koszt się znosi. Mówimy tu jedynie o lampach z osprzętem czyli Hella + cały osprzęt oraz Depo + HID. Co do odbłyśnika mój jest w bardzo dobrej kondycji i nie wymaga żadnego odświeżania. Jedyne co zrobiłem to wypolerowałem klosze i efekt jest naprawdę bardzo dobry. Nadal upieram się, że zamiast kupować badziewiaste soczewy Depo i HIDa to o wiele lepiej cierpliwie poszukać ori zestawu xenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #683 Napisano 2 Maja 2010 witam koledzy mozecie podrzucic jakis link do lamp przednich najlepiej ori hella bo jestem zmuszony wymienic z gory dzieki pozdrawiam oczywiscie do mojego paska tak jak w opisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #684 Napisano 2 Maja 2010 http://moto.allegro.pl/item1010428801_passat_b5_gp_lifting_reflektor_oryginal_hella.html http://moto.allegro.pl/item1012007864_vw_passat_b5_fl_b6_prawa_hella_h7_h7_europa.html http://moto.allegro.pl/item1011603125_vw_passat_b5_fl_00_05r_lampy_przod_l_p_hella.html to tak na poczekaniu co udało mi się znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #685 Napisano 21 Maja 2010 czy trzeba zdejmowac zderzak przy wymianie lamp przednich????? pasat tak jak w opisie z gory dzieki za jaka kolwiek podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #686 Napisano 21 Maja 2010 czy trzeba zdejmowac zderzak przy wymianie lamp przednich????? pasat tak jak w opisie z gory dzieki za jaka kolwiek podpowiedz Tak, trzeba zdejmować, bo za zderzakiem jest wzmocnienie, które blokuje demontaż reflektorów-nie zdemontujesz tego wzmocnienia, to nie wyciągniesz świateł... nie zdemontujesz zderzak, to nie zdemontujesz tego wzmocnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #687 Napisano 22 Maja 2010 (edytowane) Krawcol82, a właśnie ze to nie prawda bo nie trzeba sciągac przedniego zderzaka do wymiany lamp przednich wystarczy tylko odkręcic wszystkie górne śruby które mocują zderzak i trzeba delikatnie odchylic częsć zderzaka między lampami czyli tą część gdzie jest mocowany grill i delikatnie wyjmować lampy żeby nic nie uszkodzić a wiem to z własnego doświadczenia bo ostatnio tak właśnie wymieniałem lampy w swoim pasiu B5(3B) Edytowane 22 Maja 2010 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #688 Napisano 22 Maja 2010 Krawcol82, a właśnie ze to nie prawda bo nie trzeba sciągac przedniego zderzaka do wymiany lamp przednich wystarczy tylko odkręcic wszystkie górne śruby które mocują zderzak i trzeba delikatnie odchylic częsć zderzaka między lampami czyli tą część gdzie jest mocowany grill i delikatnie wyjmować lampy żeby nic nie uszkodzić a wiem to z własnego doświadczenia bo ostatnio tak właśnie wymieniałem lampy w swoim pasiu B5(3B) Doczytałeś dokładnie o jakiego passata chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #689 Napisano 22 Maja 2010 riccardoa, nie doczytałem ale po linkach do aukcji co sa wyzej sie domysliłem że chodzi o passata B5(3BG) po lifcie i tylko wiem że w passacie B5(3B)da się w ten sposób lampy wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #690 Napisano 22 Maja 2010 riccardoa, nie doczytałem ale po linkach do aukcji co sa wyzej sie domysliłem że chodzi o passata B5(3BG) po lifcie i tylko wiem że w passacie B5(3B)da się w ten sposób lampy wymienić Ale w 3BG już niestety nie,tam nawet do wymiany żarówki trzeba demontować zderzak:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #691 Napisano 22 Maja 2010 no nic dzieki koledzy w poniedzialek zabieram sie za wymianke nowe lampy juz czekaja oczywiscie ori hella pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nyczu Zgłoś #692 Napisano 22 Maja 2010 Ale w 3BG już niestety nie,tam nawet do wymiany żarówki trzeba demontować zderzak Oj z tymi żarówkami to chyba trochę przesada, ja u siebie wymieniałem bez ściągania zderzaka jedyne co musiałem demontować to kanał dolotowy powietrza do silnika przy reflektorze od strony pasażera. Chyba że chodzi o Xenony to z tego co czytałem to wtedy owszem trzeba zrzucać zderzak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #693 Napisano 23 Maja 2010 witam koledzy wlasnie wymieniam lampy przednie problem polega na tym ze nie moge ich dobrze spasowac z jednej strony jest wieksza szczelina miedzy blotnikiem a lampa probowalem juz wszystkiego i nie mam sily moze wy wiecie co mozna zrobic ;ampy ori pzdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpe Zgłoś #694 Napisano 27 Maja 2010 witam koledzy wlasnie wymieniam lampy przednie problem polega na tym ze nie moge ich dobrze spasowac z jednej strony jest wieksza szczelina miedzy blotnikiem a lampa probowalem juz wszystkiego i nie mam sily moze wy wiecie co mozna zrobic ;ampy ori pzdrawiam Wydaje mi się, że problem leży bardziej po stronie zderzaka a nie lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpe Zgłoś #695 Napisano 29 Maja 2010 Wydaje mi się, że problem leży bardziej po stronie zderzaka a nie lamp. Ale chętnie posłucham też opinii innych forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roback Zgłoś #696 Napisano 16 Czerwca 2010 witam Podepnę się pod temat. W moim passacie mam uszkodzoną regulację ręczną w lampach i pomyślałem nad wymianą. Z powodu ograniczonych środków finansowych chciałem poszukać używek na szrocie. Ale dziś na allegro wpadły mi w oko takie oto lampy: http://moto.allegro.pl/item1045998568_lampa_reflektor_passat_b5_b_5_komplet_jakosc_q.html http://moto.allegro.pl/item1073823505_vw_passat_b5_96_00_lampy_reflektory_migacze_h4h7.html czy warto takie nabyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew7890 Zgłoś #697 Napisano 25 Czerwca 2010 witamPodepnę się pod temat. W moim passacie mam uszkodzoną regulację ręczną w lampach i pomyślałem nad wymianą. Z powodu ograniczonych środków finansowych chciałem poszukać używek na szrocie. Ale dziś na allegro wpadły mi w oko takie oto lampy: http://moto.allegro.pl/item104599856..._jakosc_q.html http://moto.allegro.pl/item107382350...acze_h4h7.html czy warto takie nabyć? równiez podpinam się do pytanie poniewać chciałem kupić tez tansze. Oplaca się ?? a jesli tak top w jakiej wersji bo sa h4h7 i h1h7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mover2002 Zgłoś #698 Napisano 27 Czerwca 2010 andrew7890 twoje linki nie dzialaja ja chcę kupi te lampy http://allegro.pl/item1064568687_reflektor_kierunkowskaz_p_l_vw_passat_b5_96_00.html ale nie wiem czy mam kupić w wersji z h1 czy h4 skąd wiedzieć których szukać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #699 Napisano 27 Czerwca 2010 a co za różnica? Jedyne co przychodzi mi do głowy, to różnica we wtyczkach w reflektorach, ale to przecież bez znaczenia, bo reflektor ma główne podłączenie takie samo jak każdy inny w każdym innym passacie (wyłączając ksenony). Problem leży gdzie indziej - DEPO to generalnie niezła firma na rynku oświetlenia do wozów wszelkich marek, niestety mają straszny rozrzut jakościowy - możesz kupić parę reflektorów i jeden będzie idealny, a drugi będzie np. nie do wyregulowania, albo nie będzie trzymał wymiarów / pasował w mocowania i do reszty nadwozia. Lepiej za tę kasę poszukać używanych oryginalnych VW - Hella czy Bosch w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roback Zgłoś #700 Napisano 27 Czerwca 2010 problem z używanymi jest taki, że nie ma się pewności czy manualna regulacja jest sprawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach