Ziewal Zgłoś #681 Napisano 26 Kwietnia 2010 ja mam soczewke i HID 6000K fakt że lampy mają homologację i mam spryski ale uwierz mi że one praktycznie nic nie dają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekpolesie Zgłoś #682 Napisano 28 Kwietnia 2010 Kolego troszke przesadzasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #683 Napisano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) ja mam soczewke i HID 6000K fakt że lampy mają homologację i mam spryski ale uwierz mi że one praktycznie nic nie dają Dobrze, ale skoro są wymagane, to znaczy, że są potrzebne... Jeszcze do tej Twojej homologacji i sprysku brakuje poziomowania. No chyba, że masz Kolego troszke przesadzasz. Ja, czy Ziewal ? przypominam, że temat dotyczy opinii na temat reflektorów a nie wkładania w nie HID'ów. Jest już dużo o tym na forum, jedni twierdzą, że to w niczym nie przeszkadza, inni zaś, że to głupota. Moje zdanie już znacie. Starczy OT Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez Groszek_6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpe Zgłoś #684 Napisano 29 Kwietnia 2010 Zamiast pakować pieniądze w soczewki DEPO + zestaw HID to o wiele lepiej zakupić uzywany xenon Helli z Allegro razem z osprzętem. Soczewki DEPO to szajs, już to przerabiałem i skończyło się na używanych xenach Helli i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #685 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) Zamiast pakować pieniądze w soczewki DEPO + zestaw HID to o wiele lepiej zakupić uzywany xenon Helli z Allegro razem z osprzętem.Soczewki DEPO to szajs, już to przerabiałem i skończyło się na używanych xenach Helli i jestem bardzo zadowolony. Tak,masz rację-ale przeważnie wygrywają niestety koszty.Powiedzmy sobie szczerze-Ori Hella + osprzęt to i tak paręset złotych.Ja nie narzekam,bo Passata już kupiłem z ori xenonem,ale dla niektórych to spory wydatek,oczywiście doliczyć trzeba koszty montażu.Ale-zdecydowanie jestem przeciwnikiem rozwiązań typu HID,o czym już nie raz pisałem...Pzdr. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpe Zgłoś #686 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) Ori Hella + osprzęt to i tak paręset złotych Soczewki DEPO to wydatek około 400-450 zł / komplet + zestaw HID jakieś 200-250 zł (nie mówię tu o najtańszej chininie) to daje razem 600-700 zł. Za tą kasę można kupić ori xenon Helli oczywiście używkę. Wiem bo widziałem już kilka razy na Allegro a poza tym sam kupiłem całość za 650 zł jak się poszuka to się znajdzie. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez rafalpe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #687 Napisano 29 Kwietnia 2010 Soczewki DEPO to wydatek około 400-450 zł / komplet + zestaw HID jakieś 200-250 zł (nie mówię tu o najtańszej chininie) to daje razem 600-700 zł. Za tą kasę można kupić ori xenon Helli oczywiście używkę. Wiem bo widziałem już kilka razy na Allegro a poza tym sam kupiłem za 650 zł jak się poszuka to się znajdzie. Nie twierdzę że nie Ale zauważ że przeważnie ceny samych lamp (kompletnych) używek to około 800PLN,o reszcie nie wspomnę.Ale bardzo mnie cieszy Twoje ukierunkowanie w tym temacie,jedna z niewielu osób która to rozumie-ma być komplet i tyle...Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #688 Napisano 29 Kwietnia 2010 Soczewki DEPO to wydatek około 400-450 zł / komplet + zestaw HID jakieś 200-250 zł (nie mówię tu o najtańszej chininie) to daje razem 600-700 zł. Za tą kasę można kupić ori xenon Helli oczywiście używkę. Wiem bo widziałem już kilka razy na Allegro a poza tym sam kupiłem całość za 650 zł jak się poszuka to się znajdzie. No tak, ale pochwalisz się robotą na forum, to od razu ci zasugerują, że przydały by się spryskiwacze, zderzak + malowanie, a co bardziej święci podpowiedzą, że układ poziomowania musi być i basta bo prawo trzeba szanować i dochodzą czujniki, sterownik, wiązki, montaż itd. Jak by chciał auto doposażyć jak dobre wychowanie nakazuje i fabryka kazała, to kupka pieniędzy się powiększa. Sam komplet reflektorów poniekąd gwarantuje nam, że mamy solidne reflektory, ale znaleźć taki komplet z żarnikami w dobrej kondycji jest ciężko, przecież naprawdę rzadko zdarza się by ktoś komplet ksenonów np. z rocznymi żarnikami - oddawał za pół darmo (600 zł) - owszem okazje się zdarzają, lecz w 99% ta okazja niesie za sobą konsekwencje jak np. żarniki się już powoli kończą a to jest 200 - 300 zł, to samo tyczy się odbłyśnika, który po tylu latach często wymaga odświeżenia (100 zł). Do tego dochodzi aspekt zachwytu – jeśli ktoś posiadał reflektory h7 i zamontuje sobie ksenon, jest pod tak wielkim wrażeniem, że może nie zdawać sobie sytuacji, że ten ksenon, teoretycznie powinien świecić jeszcze lepiej (wymiana żarników + metalizacja) Tak więc, owszem można znaleźć tanio komplet reflektorów, ale naprawdę rzadko zdarza się by taki zestaw był w naprawdę dobrej kondycji. Komplet reflektorów z osprzętem to moim zdaniem połowa sukcesu, a wcale nie jestem zdania, że regulacja automatyczna jest obowiązkowa, bo dobrze działający spryskiwacz w zimie jest dla nas, a nie po to by nie oślepiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpe Zgłoś #689 Napisano 30 Kwietnia 2010 No tak, ale pochwalisz się robotą na forum, to od razu ci zasugerują, że przydały by się spryskiwacze, zderzak + malowanie, a co bardziej święci podpowiedzą, że układ poziomowania musi być i basta bo prawo trzeba szanować i dochodzą czujniki, sterownik, wiązki, montaż itd. Jak by chciał auto doposażyć jak dobre wychowanie nakazuje i fabryka kazała, to kupka pieniędzy się powiększa. Kolego koszt założenia spryskiwaczy, samopoziomowania, malowania zderzaka w przypadku ori lamp jest taki sam jak w przypadku Depo + HID więc ten koszt się znosi. Mówimy tu jedynie o lampach z osprzętem czyli Hella + cały osprzęt oraz Depo + HID. Co do odbłyśnika mój jest w bardzo dobrej kondycji i nie wymaga żadnego odświeżania. Jedyne co zrobiłem to wypolerowałem klosze i efekt jest naprawdę bardzo dobry. Nadal upieram się, że zamiast kupować badziewiaste soczewy Depo i HIDa to o wiele lepiej cierpliwie poszukać ori zestawu xenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #690 Napisano 2 Maja 2010 witam koledzy mozecie podrzucic jakis link do lamp przednich najlepiej ori hella bo jestem zmuszony wymienic z gory dzieki pozdrawiam oczywiscie do mojego paska tak jak w opisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #691 Napisano 2 Maja 2010 http://moto.allegro.pl/item1010428801_passat_b5_gp_lifting_reflektor_oryginal_hella.html http://moto.allegro.pl/item1012007864_vw_passat_b5_fl_b6_prawa_hella_h7_h7_europa.html http://moto.allegro.pl/item1011603125_vw_passat_b5_fl_00_05r_lampy_przod_l_p_hella.html to tak na poczekaniu co udało mi się znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #692 Napisano 21 Maja 2010 czy trzeba zdejmowac zderzak przy wymianie lamp przednich????? pasat tak jak w opisie z gory dzieki za jaka kolwiek podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #693 Napisano 21 Maja 2010 czy trzeba zdejmowac zderzak przy wymianie lamp przednich????? pasat tak jak w opisie z gory dzieki za jaka kolwiek podpowiedz Tak, trzeba zdejmować, bo za zderzakiem jest wzmocnienie, które blokuje demontaż reflektorów-nie zdemontujesz tego wzmocnienia, to nie wyciągniesz świateł... nie zdemontujesz zderzak, to nie zdemontujesz tego wzmocnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #694 Napisano 22 Maja 2010 (edytowane) Krawcol82, a właśnie ze to nie prawda bo nie trzeba sciągac przedniego zderzaka do wymiany lamp przednich wystarczy tylko odkręcic wszystkie górne śruby które mocują zderzak i trzeba delikatnie odchylic częsć zderzaka między lampami czyli tą część gdzie jest mocowany grill i delikatnie wyjmować lampy żeby nic nie uszkodzić a wiem to z własnego doświadczenia bo ostatnio tak właśnie wymieniałem lampy w swoim pasiu B5(3B) Edytowane 22 Maja 2010 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #695 Napisano 22 Maja 2010 Krawcol82, a właśnie ze to nie prawda bo nie trzeba sciągac przedniego zderzaka do wymiany lamp przednich wystarczy tylko odkręcic wszystkie górne śruby które mocują zderzak i trzeba delikatnie odchylic częsć zderzaka między lampami czyli tą część gdzie jest mocowany grill i delikatnie wyjmować lampy żeby nic nie uszkodzić a wiem to z własnego doświadczenia bo ostatnio tak właśnie wymieniałem lampy w swoim pasiu B5(3B) Doczytałeś dokładnie o jakiego passata chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #696 Napisano 22 Maja 2010 riccardoa, nie doczytałem ale po linkach do aukcji co sa wyzej sie domysliłem że chodzi o passata B5(3BG) po lifcie i tylko wiem że w passacie B5(3B)da się w ten sposób lampy wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #697 Napisano 22 Maja 2010 riccardoa, nie doczytałem ale po linkach do aukcji co sa wyzej sie domysliłem że chodzi o passata B5(3BG) po lifcie i tylko wiem że w passacie B5(3B)da się w ten sposób lampy wymienić Ale w 3BG już niestety nie,tam nawet do wymiany żarówki trzeba demontować zderzak:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #698 Napisano 22 Maja 2010 no nic dzieki koledzy w poniedzialek zabieram sie za wymianke nowe lampy juz czekaja oczywiscie ori hella pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nyczu Zgłoś #699 Napisano 22 Maja 2010 Ale w 3BG już niestety nie,tam nawet do wymiany żarówki trzeba demontować zderzak Oj z tymi żarówkami to chyba trochę przesada, ja u siebie wymieniałem bez ściągania zderzaka jedyne co musiałem demontować to kanał dolotowy powietrza do silnika przy reflektorze od strony pasażera. Chyba że chodzi o Xenony to z tego co czytałem to wtedy owszem trzeba zrzucać zderzak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek24833 Zgłoś #700 Napisano 23 Maja 2010 witam koledzy wlasnie wymieniam lampy przednie problem polega na tym ze nie moge ich dobrze spasowac z jednej strony jest wieksza szczelina miedzy blotnikiem a lampa probowalem juz wszystkiego i nie mam sily moze wy wiecie co mozna zrobic ;ampy ori pzdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach