Skocz do zawartości
daras

ex dynosoft wrocław/ Ecuproject Wrocław

Rekomendowane odpowiedzi

no dzisiaj jeszcze zobacze jak w innym pasku dziala sprzegło no ale podjerzewam ze tez sie dopisze na dniach dam znac:) a jaki jest koszt przy takiej ilosci osob?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i hamownia w DYNOSOFCIE ochrzczona przeze mnie, :P pozdrowienia dla MIrassa i Gulu... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miale bardzo niemila niespodzianke na hamowni w dynosofcie poszed sie walic dwumas ,to trzeba miec pecha i mirass musial mi zrobic troche slabszy sofcik ale i tak jestem zadowolony .pozdrowienia dla chlopakow z dynosoft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

a ja miałem krzywy napinacz paska micro,i na hamowni pasek się zerwał i pozawijał sie o co możliwe, skończyło się holowaniem do domu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Radar - AVF - (już po zabiegu) (Katowice)

2. TRENT - AVB-dotosuje sie moze byc marzec (Wrocław)

3. Laki - B6 TDI 2.0 140KM BKP - koniec lutego (Wrocław)

4. Emate - ATJ - marzec (Katowice) umówiony na 24.03.2009r.

5. cih - AWX - marzec (Katowice) umówiony na 23.03.2009r.

6. siecki - B6 2.0 TFSI 200KM - marzec (Wrocław)

7. Balcer- B5 AFN marzec (Katowice)

8. Peczus- B5 AJM - (już po zabiegu) - Wroclaw

Reszta z grupy Katowice proszę dzwonić do Wojtka i się umawiać

Edytowane przez cih

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ja już sie umówiłem na 24 marca w Tychach na Wąskiej 35 z Panem Wojtkiem na 13...ktoś jest jeszcze chętny na ten dzień? od samego rana jest wolne, niech ktoś się jeszcze wpisze, to zrobi sie przy okazji mini spot ;)

 

MOCY PRZYBYYYYWAJ!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TA dał bym się pociąć że by przyjechać :[ ehh a tak to lipa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bobasek73

Witam ponownie

Tak jak wspominałem wcześniej jestem chętny na "wiruska" w Katowicach.

Ze względu na przebieg 265 tyś. kontrolnie wjechałem na hamownie i przedstawiam wyniki poniżej.

Może koledzy z "DYNOSOFTU" spojrzą na wykresik i wypowiedzą się czy warto coś z tym silnikiem jeszcze zrobić :):)

Jedyny problem jaki pojawia się z autem to szarpanie przy ruszaniu przy dłuższej jeździe w korkach - pewnie padnie kiedyś dwumasa, i czy to nie będzie problemem na hamowni w świetle postów zamieszczonych powyżej.

 

No i jeszcze martwi mnie to 98KM zamiast 101 KM - czy może to być związane z złym ustawieniem synchronizacji wałka po wymianie rozrządu ???

 

5211f2ab9c18b69fm.jpg

 

 

54459d630772d4e7m.jpg

Edytowane przez bobasek73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc koledzy,

wlasnie wrocilem z golenia u pana Wojtka ;) wrazenia po modzie bardzo pozytywne, czuc ze autko jest duzo zywsze i chce jechac. wykres poniżej, wiec nie wahajcie sie tylko śmigac chipowac;p, byle tylko nic sie nie posypalo teraz :D pozdro

 

dscf6362.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie wrocilem z golenia u pana Wojtka wrazenia po modzie bardzo pozytywne, czuc ze autko jest duzo zywsze i chce jechac. wykres poniżej, wiec nie wahajcie sie tylko śmigac chipowac;p, byle tylko nic sie nie posypalo teraz pozdro

A skad sie wzielo 330Nm w serii w AWT??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega radar chipował 1.9TDI-PD 131KM (AVF), w opisie ma 1.8T 150KM (AWT)

 

Jak na AVF seria wyszła bardzo mocna 147 KM i prawie 330 Nm :) ile masz najechane na tym silniku ?

 

Radar hamownie w Tychach odwiedziłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega radar chipował 1.9TDI-PD 131KM (AVF), w opisie ma 1.8T 150KM (AWT)

 

Jak na AVF seria wyszła bardzo mocna 147 KM i prawie 330 Nm ile masz najechane na tym silniku ?

 

Radar hamownie w Tychach odwiedziłeś ?

 

No właśnie, chipowałem diesla :)

Tak byłem na hamowni w Tychach, 200tys na liczniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie, chipowałem diesla

Dopisz to info pod wykresem :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czesc koledzy,

wlasnie wrocilem z golenia u pana Wojtka wrazenia po modzie bardzo pozytywne, czuc ze autko jest duzo zywsze i chce jechac. wykres poniżej, wiec nie wahajcie sie tylko śmigac chipowac;p, byle tylko nic sie nie posypalo teraz pozdro

 

Kolego widze ze miales strasznie mocna serie, 147 koni? Masz bardzo zdrowa jednostke napedowa, jeszcze w sumie takiego wykresu serii nie widzialem, nic tylko zazdroscic:)

 

Pytanie do Dyno, Ile samo hamowanie kosztuje? Prosze na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

żadna tajemnica

 

150zł (netto) w Katowicach stoi już hamownia obciążeniowa, we Wrocławiu dostępna będzie od poniedziałku. Dodatkowo we wro będzie możliwość zmierzenia AFR-u na rolkach

 

 

btw: osoby do grupowego chiptuningu do wrocławskiego oddziału proszone są o umawianie się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Radar - AVF - (już po zabiegu) (Katowice)

2. TRENT - AVB-umówiony na 23.03.2009 (Wrocław)

3. Laki - B6 TDI 2.0 140KM BKP - koniec lutego (Wrocław)

4. Emate - ATJ - marzec (Katowice) umówiony na 24.03.2009r.

5. cih - AWX - marzec (Katowice) umówiony na 23.03.2009r.

6. siecki - B6 2.0 TFSI 200KM - marzec (Wrocław)

7. Balcer- B5 AFN marzec (Katowice)

8. Peczus- B5 AJM - (już po zabiegu) - Wroclaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Radar - AVF - (już po zabiegu) (Katowice)

2. TRENT - AVB-umówiony na 23.03.2009 (Wrocław)

3. Laki - B6 TDI 2.0 140KM BKP - koniec lutego (Wrocław)

4. Emate - ATJ - marzec (Katowice) umówiony na 24.03.2009r.

5. cih - AWX - marzec (Katowice) umówiony na 23.03.2009r.

6. siecki - B6 2.0 TFSI 200KM - marzec (Wrocław)

7. Balcer- B5 AFN marzec (Katowice) umówiony na 25.03.2009r

8. Peczus- B5 AJM - (już po zabiegu) - Wroclaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym się pisał ale dopiero na kwiecień zaraz po świętach

jakie koszty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja data moda stoi pod znakiem zapytania, prawdopodobnie mam turbinę do czyszczenia, wymiana n75 nie pomogła i nadal mam problem z błędem 17965 związanym z przeładowującą turbiną i notlaufem, czekam teraz na info od Pana Wojtka, czy robimy czy najpierw zrobic auto i dopiero robic moda....ech...zawsze cos...zawsze q*wa coś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria wyszła dość mocna 152 KM i 329 Nm

po programie

wyszło 173 KM i 388 Nm

 

Polecam Pana Wojtka zdecydowanie bardzo miła fachowa obsługa auto o wiele płynniej przyspiesza i z większą chęcią wchodzi na obroty polecam zdecydowanie.

 

[/url]50c934a1e54e4fbcm.jpg

Edytowane przez cih

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności