Skocz do zawartości

balcer

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O balcer

  • Urodziny 20.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczucin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. podepnę się pod temat bo mam taki sam problem jak kolega wyżej, klima chodzi elegancko nagle przestaje działać, mam już drugi taki przypadek
  2. balcer

    jaki vag czyszczenie

    kolego Sipowitz, jeszcze jedno pytanko do ciebie, czy taki kabelek kkl bedzie sie nadawal do passata 99' silnik ajm, na pokladzie ma navi, tel, podgrzewane siedzenia? auto ojca, łapie tryb awaryjny... prosze o porade
  3. podepnę się pod temat bo nie chcę zaśmiecać forum wczoraj rano temp 26st włączam klime, jade do pracy wszystko ok, pod wieczór na blacie 34st włączam klime, nic słychać przekaźnik od sprzegła, włącza sie wentylator, klima chlodzi kilka sekund i upał z nawiewów dzis pojechałem do miasta, w pierwszą stronę klima nie chłodziła, w drugą stronę zgasiłem samochód na światłach zapalam i zaczyna chłodzić w trybie auto uśmiech taki:D. Dzis wieczorem wszystko jest ok, sprawdzałem przekaźnik 267 wydaje się być ok, czy jest taka możliwość ze np klima się nie włączy bo wiatrak klimy nie wchodzi na drugi bieg od początku? samodiagnoza kilmatronika 444 02 czyli brak błędów, co radzicie sprawdzić?? kiedys podczas wycieczki do włoch miałem przypadek że w połowie trasy zaśniedziały styki na 267 i klima sie nie włączyła po ponownym zapaleniu silnika, czekam na porady fachowców z forum:)
  4. balcer

    jaki vag czyszczenie

    przeczytalem caly wasz wątek, więc pytam czy ten kabel http://www.telwis.pl/product_info.php/cPath/21_30/products_id/60 wystarcza dla przeciętnego użytkownika do diagnostyki i ewentualnie robienia logów dynamicznych? wiem ze kolega z forum sprzedaje tez kabelki ale to dla mnie troszke za duzo a nie potrzebuje cudów... bedzie działał z vag-com 409.1??
  5. w zeszłym roku wymieniałem ten filterek przepływowy który znajduje się w krućcu pod maską i dobicie czynnika, ale zrobiłem sporo km z klimą, np trasa na poludnie wloch + to co po miejscu
  6. ok dzieki za odpowiedz, filtr pewnie wymienię, układ jest szczelny i nie ma błędów po samodiagnozie klimatronika, byćmoże już mało czynnika
  7. cześć, też mam maly problem z klimą, na początku chłodzi super, na 20st i chlodniutko lecz po przejechaniu 40-50km zaczyna jakby spadać wydajność, nawet po przełączeniu na LO nie mrozi jak trzeba, co poradzicie?
  8. mam zielone zegarki i dość efektownie wyglądaja tarcze indiglo, ma może ktoś fote jak wyglądają świecące na zielono?
  9. no ulica rzeczywiście jest wąska a w dodatku mają remont i straszne błotko sie tam zrobiło, ja już smigam bezproblemowo drugi tydzien )
  10. niestety nie mam na codzien dostępu do laptopa zeby się podpiąć więc ci nie pomogę. niutonki rzeczywiscie dają znać o sobie, aż chce sie jechać, a mułowaty AFN zmienił się nie do poznania aż się chce jeździć. Myślę ze zmiana stylu jazdy jest tylko chwilowa i potrwa max 2 tygodnie i wróci do normalności jeśli masz dylemat to ja ci mówię że warto jak masz dobry stan swojej bryki. Mój przebieg to licznikowe 225tys ale ch.. wie ile naprawde nie mam zadnej dokumentacji, pozdro
  11. powiem ci że wiele nic nie robiłem miałem fart że wszystko ok wcześniej wywalilem katalizator i zmienilem padniety przepływomierz reszta była nie ruszana, turbina również. Parę postow wyżej wrzuciłem link do wykresu. Powiem ci że wcale szału chip nie robi chyba że dajesz gaz w podłogę to jest banan na twarzy. Normalnie przy 2,5tys obrotów masz ok 10km więcej
  12. link do wykresiku http://picasaweb.google.pl/balickidaniel/Passat#5317819145289085810 niezbyt wyrazny ale co trzeba to widac
  13. jestem świeżo po zabiegu w katowicach, seria 111km i 262Nm a po wirusie mam 139km i 320Nm nie chce mi sie wrzucać wykresu chyba ze ktoś bedzie chciał, co myslicie o rezultacie?
  14. 1. Radar - AVF - (już po zabiegu) (Katowice) 2. TRENT - AVB-umówiony na 23.03.2009 (Wrocław) 3. Laki - B6 TDI 2.0 140KM BKP - koniec lutego (Wrocław) 4. Emate - ATJ - marzec (Katowice) umówiony na 24.03.2009r. 5. cih - AWX - marzec (Katowice) umówiony na 23.03.2009r. 6. siecki - B6 2.0 TFSI 200KM - marzec (Wrocław) 7. Balcer- B5 AFN marzec (Katowice) umówiony na 25.03.2009r 8. Peczus- B5 AJM - (już po zabiegu) - Wroclaw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności