Gość baggio10 Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2008 Witam kolegów na Forum jestem tu nowy i mam pytanko.Mam Passata z 97 roku 1.8 20V ADR i taki problem wsiadam do autka odpalam a autko gaśnie po 2-3 sekundach :(zauważyłem ze na liczniku wyskakuje autko.takie małe spostrzeżenie ze jak te autko miga to odpali samochód a jak przestaje migać to zgaśnie co to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djacek85 Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2008 Migające Autko to immobiliser. Może kod padł w Kluczyku. Próbowałeś kluczykiem zapasowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafit Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2008 To na pewno immobilajzer. To tak działa, że auto odpala na 2 sekundy i gaśnie. - Sprawdź kluczykiem zapasowym czy odpali - Podłącz auto pod VAG, może coś wyłapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość baggio10 Zgłoś #4 Napisano 28 Września 2008 nie próbowałem kluczykiem zapasowym bo na przykład 3 razy zgaśnie a za czwartym zapali i to jest dziwne że raz pali a raz nie chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cifu Zgłoś #5 Napisano 29 Września 2008 krótko mówiąc robisz tak: - zdejmujesz osłonę pomiędzy kierownicą a deską - szukasz nawiniętej na stacyjce cewki immo (takie kółko plastikowe ze zwojami drutu w środku) - czyścisz styki na kostce połączeniowej tejże cewki (psykasz wd40 lub coś podobnego) - składasz obudowę - zapalasz i jeździsz długo i szczęśliwie pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2008 (edytowane) Drodzy koledzy, czy również immobiliser jest winny kiedy dzieją się takie cuda: -w trakcie jazdy spadają wszystkie wskazówki na zegarach, a po chwili się podnoszą lub skaczą "góra-dół" -również w trakcie jazdy migają kontrolki, między innymi ta od alarmu ( autko z kluczykiem) A kiedy wróciłam do domu, to padło wszystko, wskazówka od szybkościomierza została na 160k/h (!!!) nie jechałam tyle, od obrotów jest na max. Auto odpala i natychmiast gaśnie. Nie mam nawet jak do mechanika dojechać. Ratunku !!!!!! Dodam jeszcze,że na obu kluczykach dzieje się tak samo. Edytowane 12 Października 2008 przez Iskra PRP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #7 Napisano 12 Października 2008 Najlepiej było by podłączyć pod VAG'a. Vag prawdę Ci powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP Zgłoś #8 Napisano 12 Października 2008 (edytowane) Tylko skąd ja mam VAG'a wytrzasnąć? U mnie w ogródku nie rośnie , a do mechanika nie dojadę, bo auta nie mogę odpalić! Przepraszam,że rzucam pod postem posta ale to w ramach ważnego info. Wiem już co autu dolega. Szlag mnie mało nie trafił kiedy mi spec powiedział ile mnie taka przyjemność będzie kosztowała. Zatem po kolei...do wymiany mam: -licznik -immobiliser -sterownik od licznika i immobiliser'a Średni koszt takiej zabawy - ok. 1.000zł ( ale i to nie jest pewne) Nie lubię już mojego passata. Sprzedam dziada! Edytowane 13 Października 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #9 Napisano 13 Października 2008 Iskra immobilizer jest zintegrowany w liczniku, a sterownik od immo i licznika, cóż to za cudo i gdzie się znajduje bo nie mam pojęcia A teraz dobra wiadomość dla ciebie nie wiem jaki masz numer licznika, ale używki do 1.9 TDI sprzed liftu stoją na allegro za 200-400 zł zależnie od tego czy masz FIS. np. bez FISu z numerem 3b0: http://allegro.pl/item456549532_licznik_passat_b5_1_9_tdi_3bo.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość deadcowpl Zgłoś #10 Napisano 13 Października 2008 W moim przypadku wystarczyło przetarcie kluczyka O_o. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP Zgłoś #11 Napisano 13 Października 2008 sadisadi - dzięki bardzo. Wiem ile mniej więcej kosztują te części. Immo - ok. 460zł. Licznik - ok. 200zł Ten cały sterownik - tez coś koło 200zł ( ale nie pytaj mnie gdzie to ustrojstwo się znajduje, bo pojęcia nie mam. Mechanik mi zapodał takie info po oględzinach,rzekomo to jest urządzenie do sterowania i integrowania pracy immo i licznika.) Do tego robocizna - też pewnie z 200zł... Wychodzi ponad 1.000zł. Młoda jestem ( względnie ) miałam już trzy samochody, ten jest czwarty ale jeszcze NIGDY nie miałam takiego wydatku związanego z naprawą auta. Szlag! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #12 Napisano 13 Października 2008 zmien mechanika W liczniku mogly powstać zimne luty, albo przy zlączu albo przy regulatorze napięcia. Jakies 30min roboty choc nie mozemy wykluczyc ze juz go jednak nie odratujemy... Przy kupnie innego musisz poznac PIN i zaprogramować kluczyk. W sumie napewno duzo duzo mniej niz 1000zl, rzeklbym ze jakby dobrze kupić licznik to nawet ponizej 500zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Remikon Zgłoś #13 Napisano 13 Października 2008 Witam! Poczytałem Wasze posty i myślę sobie, że może też mam problem z "immo". Nie zawsze silnik zapala za pierwszym razem i często gaśnie zaraz po odpaleniu (spadają obroty). W czasie jazdy to się nie zdarza. Poza tym, podobno mam za małe napięcie na aku i "wiecznie" pali mi się kontrolka "check". Czy to może być powód "trudnego" uruchamiania silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #14 Napisano 14 Października 2008 Remikon Skoro jak piszesz masz podobno za małe napięcie akumulatora , to dlaczego sobie nie zmierzysz napięcia podczas rozruchu silnika.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #15 Napisano 14 Października 2008 "wiecznie" pali mi się kontrolka "check". a ten temat akurat z akumulatorem nie ma nic wspólnego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forsius Zgłoś #16 Napisano 15 Października 2008 Ten cały sterownik - tez coś koło 200zł ( ale nie pytaj mnie gdzie to ustrojstwo się znajduje, bo pojęcia nie mam. Mechanik mi zapodał takie info po oględzinach,rzekomo to jest urządzenie do sterowania i integrowania pracy immo i licznika.)Do tego robocizna - też pewnie z 200zł... ! Zmień mechanika bo ten oszukuje - immo jest w zegarach - sterownik od immo jest w zegarach - immo komunikuje się tylko z kompem silnika no i oczywiscie z kluczykiem> najpierw należy sprawdzić pętlę przy stacyjce i kable pomiędzy pętlą a zegarami - jelsi nic to nie pomoże wtedy podmiana zegarów - zegary kupis zod 100 do 300zł jełśi bez FIS a z FISem od 300 wzwyz. Nowe zegary oczywiscie trzeba będzi e wpiać następeni po odczytaniu kodu immo dokodowac kluczyki - po dokodowaniu immo będiz edziałąło i niech ten mechanik nie p... że sterownik poszedł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Remikon Zgłoś #17 Napisano 15 Października 2008 ... nie zmierzę napięcia, bo nie mam czym. W warsztacie powiedzieli, że kontrolka "check" właśnie zapala się "bezsensownie" przez te niskie napięcie. Chodzi mi tylko o potwierdzenie, czy zbyt niskie napięcie na aku może powodować zapalanie kontrolki "check"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP Zgłoś #18 Napisano 17 Października 2008 O matko jedenasta! Toście mnie teraz załamali. Jadę zaraz do tego "fachowca"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #19 Napisano 17 Października 2008 proponuje odwiedzic dobrego elektryka-elektronika, ten kowal wciska jakis kit. przy tzw "chockach-klockach" nalezy sprawdzic przedewszystkim polaczenia elektryczne- kostki, styki, sciezki. dopiero pozniej wymienia sie czesci na nowe. a tak na chlopski rozum- jezeli raz dziala dobrze a raz nie to co jest tego przyczyna?? napewno wymiana na nowe nie jest rozwiazaniem bez uprzedniego zweryfikowania polaczen w instalacji elektrycznej!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #20 Napisano 18 Października 2008 mi tez sie cos takiego działo, to wtedy tym od regulacji kierownicy opuszczałem ja do góry do dołu i juz działao, bo to podobno kabelki od imobilaizera sie zruszaja i przez to niełaczy czasem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach