cifu
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cifu
- Urodziny 27.08.1974
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nowy Sacz
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
-
cifu obserwuje zawartość → wymiana rozrządu a wskazania spalania, VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów, Autko gaśnie po 2-3 sekundach i oraz 1 inny
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
cifu odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Jeżeli można prosić: WAUZZZ8E67A030445 -
Ja niby na temat, ale trochę inaczej ... Oprócz, opisywanego w innym poście, zachowania MFA, jest w moim VW druga usterka z którą nie mogę sobie poradzić. Czasami (podkreślam - nie za każdym razem) na nierozgrzanym silniku, podczas spokojnej jazdy, w zakresie 1800-2200 obr, niezależnie od włączonego biegu, czuć lekkie wibracje. Po chwili jazdy (bądź postoju) z takimi obrotami zapala się kontrolka i przestaje działać ESP. Przy utrzymywaniu tych obrotów na biegu jałowym dzieje się to samo! Na zimnym silniku drgania są odczuwalnie większe - może to złudzenie bo zimny PD pracuje strasznie "twardo". ESP nie wyłącza się przy w/w obrotach na rozgrzanym silniku, ale wibracje pozostają. VAG pokazuje wszystkie wartości mierzone na biegu jałowym i pod obciążeniem w normie (w/g danych dla AVF) poza jednym wyjątkiem: Grupa 18 (status popowtryskiwacza 1-4): - pole 1 - 0 - pole 2 - 47 - powinno być 0 - pole 3 - 0 - pole 4 - 47 - powinno być 0. Wszystkie filtry i olej wymieniane co 15 kkm. Wymieniona przepływka - dalej to samo. Wymieniony rozrząd (komplet, + paski i kółka alternatora) - bez zmian. Auto zapala i jeździ bez żadnych (oprócz w/w) problemów, spalanie ma w normie (6-7l trasa, 7-8l miasto). Wymiana sprzęgła i koła dwumasowego na razie nie wchodzi w gre - nie mam czasu i kasy na takie zabawy. Ż podobnego powodu nie wymienię też pompowtryskiwaczy. No chyba że wcześniej wymienię wszystko inne (tfu!) i nie pomoże ... Ma ktoś wiedzę tajemną na podany temat i zechce się podzielić ???
-
To teraz ja dołoże swoje przeżycia .... Mój MFA od dłuższego czasu pokazuje tak: - bieg jałowy, silnik rozgrzany, bez klimy - 1,1-1,2 l/h (z klimą 1,5-1,7) - średnie spalanie z długiej trasy w/g MFA - 9,1 l/100km - w/g wlanego paliwa 5,9 l/100km (liczyć umiem) Rok temu wskazania były poprawne. Potem była zima i nie zwróciłem uwagi kiedy MFA zwariowało. Teraz, po wymianie przepływki, rozrządu, pasków, olejów, filtrów itp., nic się nie zmieniło. Mam wrażenie że błąd jest coraz większy. Kąt synchronizacji (VAG, blok 4, poz. 4 ) u mnie jest 1,1 stopnia ale na razie nie zmieniam na 0 bo tak było i przed wymianą rozrządu i wtedy MFA pokazywało dobrze. Jakieś sugestie???
-
krótko mówiąc robisz tak: - zdejmujesz osłonę pomiędzy kierownicą a deską - szukasz nawiniętej na stacyjce cewki immo (takie kółko plastikowe ze zwojami drutu w środku) - czyścisz styki na kostce połączeniowej tejże cewki (psykasz wd40 lub coś podobnego) - składasz obudowę - zapalasz i jeździsz długo i szczęśliwie pozdr.
-
Zostaw świece żarowe w spokoju, no chyba że jest problem z odpaleniem zimnego silnika... W nowszych autach TDI z grupy VW mruganie kontrolki świec żarowych w czasie jazdy może oznaczać uszkodzenie automatu świateł stopu. Usterka może być sporadyczna, tzn. raz na ileś tam wciśnięć pedału hamulca automat nie zadziała, albo stop nie świeci nigdy (łatwo to sprawdzić). Temat chyba opisywany na forum, sam zresztą w praktyce miałem do czynienia z taką usterką w fabii i passacie, stąd moja rada. Pozdrawiam
-
Jak jeszcze nie rozwiązałeś problemu to spróbuj przeczyścić styki wtyczki od cewki immo przy stacyjce (czarny plastikowy okrąg na stacyjce z wtyczką na 2 przewody). Niestety musisz rozebrać w tym celu obudowę stacyjki i przełączników na kierownicy (a nie jest to takie proste). U mnie w dwóch różnych autach pomogło. Powodzenia. PS. Zakładam ze masz drugi kluczyk i już próbowałeś (pewnie efekt taki sam)?