Skocz do zawartości

opetnick

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O opetnick

  • Urodziny 01.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    bolek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    nocniki

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Wszystko jasne. Dziękuję i pozdrawiam!
  2. Dzięki Jurek. Czyli mogę wymienic tylko dwumasę i łożysko?
  3. Witam! Mam do wymiany dwumasę i łożysko w passacie 1.9TDI 115 km ATJ 2000r. Kupiłem dwumasę LUK, nie jestem jednak pewien czy mogę wymienic samą dwumasę czy muszę również wymienic sprzęgło (oczywiście komplet LUK)? Jakiej firmy są oryginalne koła i sprzęgła? Dziękuję!
  4. Samym silnikeim, to inny dzwiek, nie piszczacy. Przypomina jakby szybkie terkotanie w tempie obrotów silnika.
  5. Jeszcze jeden objaw. Podczas jazdy jak hamuję silnikiem silnik wydaje głosnyi terkoczący dzwięk, jakby metal trący o metal. Spotkaliscie się z czyms takim?
  6. Dzięki VWTEDE Spodziewałem się nieco bardziej optymistycznej wersji... Ale nie naprawiałeś tego, czyli nie musi to byc dwumasa? Pozdrawiam ze Spalding!
  7. Witam! Panowie, mam problem jak w temacie. Stuki pojawiają sie gdy wrzucam na luz, co 2-3 sekundy pojedynczy stuk, czuję też lekkie puknięcie na pedale sprzęgła. Gdy na luzie dodam gazu stuki ustępują i nie pojawiają się gdy powoli odejmuję gaz. Gdy szybko zdejmę nogę z gazu, w czasie opadania obrotów słyszę szybkie 3-4 stuki i znowu pojedyncze co 2-3 sekundy. Silnik to 2000r 1.9 TDI 115 Dziękuję za każdą sugestię.
  8. Wymienilem poduszke pod skrzynia i jest duzo lepiej, ale nie idealnie. Teraz czuje drgania jak na piatym biegu wcisne mocno pedal gazu od 1600 obrotow silnik naprawde powaznie drzy, przy jednostajnej jezdzie tego nie czuc. Jakies sugestie panowie? To raczej nie oslona filtra powietrza eko1974, ale dziekuje. Pozdrawiam!
  9. Bylem dzis na kanale i wydaje sie, ze to poduszka pod skrzynia. I teraz pytanie: czy taka sama jest poduszka do wersji ze skrzynia automatyczna i manualna? Pozdrawaim
  10. Witam! Wrocilem ze Szkocji gdzie w gorach zrobilem ponad tysiac kilometrow, powazny sprawdzian dla sprzegla i skrzyni. Auto spisalo sie dzielnie, tylko te wibracje... Dziekuje panowie. Lota - w czasie jazdy na sprzegle nie czuje zadnych drgan. Chevy - na jalowym w tym samym zakresie nie ma wibracj, przynajmniej nie wyczuwalne. Camelmk sam naprawiles? Czy poduszke moge wymienic na parkingu czy potrzebuje warsztatu? Jak powazna jest ta naprawa? Angielskim mechanikom nie ufam, moga sie przyspawac do maski i passat straci wiele z wygladu. Pozdrawiam
  11. Dziekuje lota Biegi wszystkie wchodza bez problemu, cicho i sprawnie. Jutro sprawdze bicie na sprzegle, mam jednak jeszcze pare pytan. Jesli to jest kolo dwumasowe to czy moge jezdzic? Jak poznam ze to juz najwyzszy czas na zmiane? Na swieta jade do kraju i tam najchetniej bym to naprawil. Czy ktos wie jak po angielsku to kolo sie nazywa? Pozdrawaim
  12. Odrobie lekcje, obiecuje a tymczasem jakies sugestie? Dziekuje
  13. Nie wiem skad to 110 sie wzielo. Jest to oczywiscie 115 koni. Czy to az taka duza roznica? Pozdrawiam
  14. Dzieki za szybkie odpowiedzi Nie wiem Marian, czy to jest to samo. U mnie nie buczy, wyraznie drzy jakby za szybko bieg byl wrzucony i silnik mial problem z wejsciem na obroty. A moze to pompowtryskiwacze? Sprawdzales w swoim? Pozdrawiam
  15. Witam Niedawno dolaczylem do klubu passata z moim 2000 1.9TDI 110k niebieskim cudenkiem. Generalnie auto pierwsza klasa, niepokoi mnie jednak dziwne zachowanie silnika przy okolo 2000 obrotow na 4 i 5 biegu. Wpada w dziwne wibracje szczegolnie gdy mocniej nacisne gaz. Wibracje zanikaja przy 2200 - 2300 obr. Przebieg ok 100 000km, auto z Anglii z dokumentacja. Spotkaliscie sie z czyms podobnym? Dzieki za kazda pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności