nowy0105 Zgłoś #181 Napisano 28 Czerwca 2013 koledzy niedawno wymieniałem rozrzad auto chodzi znacznie gorzej punkt GMP na wale korbowym to pozycja 0 czy czy ten drugi znak I, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko Zgłoś #182 Napisano 1 Kwietnia 2014 Witam, Zamierzam wymienić rozrząd wraz z pompą wody i mam pytanie, który zestaw będzie waszym zdaniem lepszy(chodzi o trwałość itp.)? http://allegro.pl/rozrzad-audi-a4-a6-a8-vw-passat-skoda-superb-1-8t-i4102113082.html http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-a6-c5-passat-b5-fl-1-8t-150km-i4105379012.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #183 Napisano 1 Kwietnia 2014 który zestaw będzie waszym zdaniem lepszy(chodzi o trwałość itp.)? Bierz ten z pierwszego linku, bo ten drugi ma pompę wody Kraft (totalny szajs). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko Zgłoś #184 Napisano 2 Kwietnia 2014 Ok, dzięki za pomoc Dzwoniłem do warsztatu by zamówili ten zestaw i też przyznali, że pompa firmy Kraft do najlepszych nie należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam84 Zgłoś #185 Napisano 5 Kwietnia 2014 W nowszych wersjach (bez Wizka )da sie to zrobic bez sciagania przodu zarówno w Tdi jak i w benzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #186 Napisano 6 Kwietnia 2014 Ciekawi mnie opinia osób które wkładały nowy typ rozrządu do silnika aeb, czy pasek rozrządu idzie wam równo po kole czy coś lekko jest nie tak bo u mnie z 2 mm pasek wystaje za kolo, a prowadzi go tak rolka napinająca, bliżej silnika się nie da jedynie to może jeszcze zejść z koła z 2mm. Czemu tak to wygląda? [/img] Cos nie tak z napinaczem hydraulicznym lub szpilka trzymajaca rolke napinajaca lekko zgieta. Powinno isc po srodku kola walka rozrzadu. Zapewne tez pasek ucieka ci na rolse napinajacej i zagina sie do srodka, uwazaj bo mozesz miec niespodzianke. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #187 Napisano 19 Czerwca 2014 Witam,moze posiada ktos fotorelacje z wymiany rozrzadu 1.8t? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #188 Napisano 19 Czerwca 2014 http://forum.vw-passat.pl/threads/136538-Wymiana-rozrz%C4%85du-1-8-T-AWT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #189 Napisano 20 Czerwca 2014 Wielkie dzieki,mysle ze wielkiej roznicy nie ma pomiedzy AWT a AEB.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #190 Napisano 20 Czerwca 2014 Wielkiej nie ma. Pompa wody nie jest na pasku rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silentone2013 Zgłoś #191 Napisano 29 Czerwca 2014 Witam serdecznie. Jestem nowy na forum tak że proszę o wyrozumiałość podpinam się tutaj bo silnik jak rozumiem ten sam. Dziś zarejestrowałem swojego pierwszego passata. Wersja amerykańska 1,8t 170 KM 4Motion w automacie. Frajda z jazdy nieziemska! ale nie o tym miałem pisać. Musze jak nakazuje zdrowy rozsądek rozrząd zrobić. I tutaj od razu pytanie? pod jaki typ kupować części? bo nie mogę znaleźć nic pod AWM a szpecem nie jestem. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #192 Napisano 29 Czerwca 2014 Jak nic nie znajdujesz do AWM to sugeruj się silnikami 1.8T w Passacie po FL 00-05r. Różnica w rozrządach była znaczna pomiędzy silnikami przed FL, a po FL. A, że po FL było aż 2 silniki 1.8T AWT i AWM to rachuba prosta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silentone2013 Zgłoś #193 Napisano 29 Czerwca 2014 Dzięki za szybką odpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #194 Napisano 26 Września 2014 Witam mam pytanie ponieważ u mnie w aucie ubywa płynu chłodniczego. Na 1700km ubyło w zbiorniku od miejsca w którym zbiornik jest łączony do poziomu minimum czyli jakies 8mm na poziomie. Poprzedni właściciel wymieniał pompe wody w tamtym roku ale ja po zakupie auta w styczniu robiłem rozrząd i też wymieniłem pompe ponieważ mimo wymiany przez poprzedniego właściciela pompa rownież ciekła...Pytam o pompe ponieważ nie widać u mnie zadnych wyciekow a jednak plynu ubywa, ale czy mozliwe jest żeby 3 pompa tez ciekla? Bo podejrzewam ,ze popsuc sie moze tylko sama z siebie a nie z jakis innych czynnikow. Wymieniałem tez przewody od instalacji gazowej z plynem chlodniczym ale to tez nic nie dalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #195 Napisano 26 Września 2014 A na pewno nie masz jakiś wycieków?? Po trasie spradz jak ostygnie czy gdzieś nie ubywa pojawia się płyn, bo bardzo często po nagrzeniou na oringach się uszczelnia a dopiero jak stygnie to się pojawiają plamy i wycieki. PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borland Zgłoś #196 Napisano 19 Maja 2016 Trochę odkopię temat. Czytałem wszystkie tematy związane z moim pytaniem, ale nic konkretnego nie ma. Mianowicie, szykuję się do wymiany rozrządu i chciałbym ważniejsze części przy tej okazji wymienić. I tutaj moje pytanie. Jakie dokładnie części trzeba lub wypada wymienić razem z rozrządem? Czy chodzi o takie: - rozrząd, czyli pasek, rolka napinająca, rolka odwracająca, napinacz - pasek wielorowkowy - pompa wody Czy napinacz paska rozrządu, to tłumik drgań? Są dwa rodzaje zestawów rozrządu, z tłumikiem jest większa cena. Trzeba go wymieniać? Pasek wielorowkowy jest od wspomagania, alernatora razem? I jeszcze trzeci jest pasek od klimy? Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #197 Napisano 19 Maja 2016 Nasi klienci zawsze wymieniają tłumik drgań, w niektórych zestawach on nie jest uwzględniony ale jak robić komplet to tak jak to wychodziło z fabryki. W oryginale ten tłumik drgań to ntn japan. Pozdrówki marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlosnik321 Zgłoś #198 Napisano 1 Czerwca 2016 Witam. Czeka mnie wymiana pompy wody i mam pytanie czy jest możliwość wymiany pompy wody bez rozpinania rozrządu? Szukałem jakiegos tutka wymiany pompy i nic nie znalazłem a z tego co inni pisza silnik 1.8 adr jest troche inny niz pozostale 1.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #199 Napisano 1 Czerwca 2016 Nie ma takiej możliwości. W ADR-rze jedna ze srub mocujacych pompę wody, jest śruba wspolna dla rolki rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlosnik321 Zgłoś #200 Napisano 1 Czerwca 2016 A znajde jakiegoś tutka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach