Skocz do zawartości

borland

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O borland

  • Urodziny 12.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mario
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowsze

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Ma ktoś ma spotkaniach VAGa?
  2. Co to za część - nie wiesz tu spytaj.

    Co to za część z tyłu silnika? Jest cała spocona, nawet widać do którego momentu. Czy do tej części są jeszcze uszczelki?
  3. To nie było wymieniane. Muszę podpowiedzieć mechanikowi, żeby sprawdził, bo sami na to nie wpadną. Dzięki!
  4. Ja też mam ten sam problem i już nie mam siły. U mnie odpala normalnie, ale na początku trzęsie się i nie ma mocy. Ogólnie na gazie chodzi lepiej niż na benzynie. Wymienione było już prawie wszystko- świece, pompa, regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz, przewody WN, sonda i przepustnica była czyszczona. Macie jakiś pomysł, co to jeszcze może być?
  5. rozrząd 1.8 20v adr

    Trochę odkopię temat. Czytałem wszystkie tematy związane z moim pytaniem, ale nic konkretnego nie ma. Mianowicie, szykuję się do wymiany rozrządu i chciałbym ważniejsze części przy tej okazji wymienić. I tutaj moje pytanie. Jakie dokładnie części trzeba lub wypada wymienić razem z rozrządem? Czy chodzi o takie: - rozrząd, czyli pasek, rolka napinająca, rolka odwracająca, napinacz - pasek wielorowkowy - pompa wody Czy napinacz paska rozrządu, to tłumik drgań? Są dwa rodzaje zestawów rozrządu, z tłumikiem jest większa cena. Trzeba go wymieniać? Pasek wielorowkowy jest od wspomagania, alernatora razem? I jeszcze trzeci jest pasek od klimy? Dzięki za pomoc.
  6. Gwizd podczas przyśpieszania.

    U mnie też słychać gwizd i nie wiem co to. Niedawno robiłem skrzynię i wymieniłem śrubki zabezpieczające w przednich kołach na normalne. Wcześniej wydaje mi się, że nic nie gwizdało. Turbiny nie mam, mechanik nic nie robił w układzie dolotowym, a gdy podjechałem do niego, to już się silnik nagrzał i nic nie było słychać. Słychać tylko powyżej 3 tys. obrotów do nagrzania się silnika. Podpowie ktoś na co zwrócić uwagę?
  7. Witajcie towarzysze, dołączę się do tematu, ponieważ u mnie też występują pewne objawy, które tutaj podajecie. Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Paska. Na początku wszystko było w porządku. Później ciężko odpalał, ale to samo ustało. Za to od niedawna zauważyłem, że występuje falowanie obrotów. Przy odpaleniu czasami wystrzeliwuje do 1500 obrotów i od razu wskazówka spada do 1100 i z czasem do 900. Czasami w trakcie krótkich postojów można zauważyć lekkie drgania. Wczoraj też sprawdzając czy są do końca zamknięte szyby pociągnąłem za dwa przyciski od szyb i drgania były wyraźne. Gdy czynność powtarzałem ciągle drgania występowały. Co to może być, należy się martwić? Dodam, że oprócz tego chodzi normalnie, nie jak traktor. Od czasu do czasu ciężko odpala nadal, trochę dłużej trzeba przytrzymać, tak się zbiera zbiera, aż odpali, albo za drugim razem.
×