Skocz do zawartości

Silentone2013

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Silentone2013

  • Urodziny 11.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko - Biała

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM) 4x4
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

443 wyświetleń profilu
  1. Witam ponownie. Pokrętło udało mi się zdjąć. Korzystając z rady kolegi marcin_pesel nagrzałem panel, jednak bez wyciągania tylko po długiej przejażdżce na pełnym ogrzewaniu pokrętło zeszło bez problemu wszystko znów pięknie świeci a żaróweczka kosztowała 40 centów U mnie nic się nie kruszy. Jest tylko strasznie lepkie. Najdziwniejsze że lepki jest tylko element wokół pokręteł nawiewów i plastik między zegarami a kierownicą... Lepi się kurz do tego i to mnie drażni... Dzięki jeszcze raz za pomoc z pokrętłem. Pozdrawiam.
  2. Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu nie działa mi podświetlenie pokręteł nawiewów. Zdjąłem dziś jeden z plastików (zaślepek?) tak jak widać na zdjęciu. Żarówek żadnych nie widać. Tak jak czytałem w artykule, ustawiłem na "2" i próbowałem wyjąć. Bez szans... Dodam że siły sporej używam. Próbowałem również podważać lekko ale plastik już ucierpiał trochę a nie poddał się. Jest na to jeszcze jakiś inny "myk"? czy robię coś źle? Dodam, że próbowałem też odkręcić cztery śruby widoczne na zdjęciu ale nic to nie zmieniło. Wygląda na to, że pokrętła siedzą po prostu tak mocno? Jeśli użyję większej siły wydaje mi się że wyrwę cały panel Chyba że różnią się wersje europejska od US? I druga sprawa, plastik który zdjąłem jest cały jakby lepki. Macie tak też? wszystkie wokół są czyściutki tylko ten jeden lepki tak jakby gumowany. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady. Pozdrawiam serdecznie forumowiczów.
  3. Witam ponownie. Kolega Noxi miał rację i bardzo mi pomógł. Po zmianie na żarówki z jednym żarnikiem wszytko wróciło do normy. TUV zaliczony diagnosta w pełni zadowolony. Passacik śmiga a nowe "oczy" dają dużo lepsze światło niż stare wypłowiałe. Jeszcze raz bardzo dziękuje!
  4. Witam! Twoja teoria drogi Kolego jest w 100 % możliwa. Jutro kupię żarówki jednożarnikowe i dam znać jaki efekt. Bardzo dziękuję!
  5. Witam serdecznie. Spróbuję odkopać temat może ktoś da radę coś doradzić... Wymieniłem reflektory z oryginalnych na nowe zamienniki. Powodem były połamane plastiki wewnątrz lamp przez co ni było możliwości regulacji, do czego przyczepił się pan podczas TUV'u... Wszystko przebiegło bezproblemowo z małym ale. Plastik w którym osadza się żarówkę kierunkowskazu jest odrobinę inny (patrz foto). Oryginał (jeżdżę wersją US) ma 3 blaszki stykowe, a zamiennik europejski tylko 2. Dodam że światła awaryjne działają normalnie, tylko kierunkowskazy szaleją z zawrotną prędkością. Wszystkie żarówki są sprawne, dlatego nie wiem skąd te problemy... Może trzeba coś z wtyczką majstrować, lub przerywacz jest inny w us niż euro? Nie mam pojęcia. Załączam fotki i mam nadzieję że ktoś pomoże laikowi Pozdrawiam serdecznie!
  6. Witam serdecznie. Jestem nowy na forum tak że proszę o wyrozumiałość podpinam się tutaj bo silnik jak rozumiem ten sam. Dziś zarejestrowałem swojego pierwszego passata. Wersja amerykańska 1,8t 170 KM 4Motion w automacie. Frajda z jazdy nieziemska! ale nie o tym miałem pisać. Musze jak nakazuje zdrowy rozsądek rozrząd zrobić. I tutaj od razu pytanie? pod jaki typ kupować części? bo nie mogę znaleźć nic pod AWM a szpecem nie jestem. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności