Jericho Zgłoś #41 Napisano 5 Kwietnia 2010 No ale w CR chyba juz nie ma pompowtryskiwaczy Kolego CR i pompowtrysk to dwie rozne technologie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #42 Napisano 5 Kwietnia 2010 Kolego CR i pompowtrysk to dwie rozne technologie. No właśnie.. i dlatego zapytałem kolego czy nie ma przypadkiem silnika CR bo ma z 2008roku.. a on pyta na forum jak sprawdzić jaki rodzaj ma pompowtryskiwaczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #43 Napisano 6 Kwietnia 2010 No właśnie.. i dlatego zapytałem kolego czy nie ma przypadkiem silnika CR bo ma z 2008roku.. a on pyta na forum jak sprawdzić jaki rodzaj ma pompowtryskiwaczy... W obydwu wersjach wtryskiwacze i tak wystepuja , wiec nie ma problemu ze sprawdzeneniem. Z tym ze w starym silniku to sie nazywa pompowtryskiwacz a w nowym modul wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #44 Napisano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) W obydwu wersjach wtryskiwacze i tak wystepuja , wiec nie ma problemu ze sprawdzeneniem. Z tym ze w starym silniku to sie nazywa pompowtryskiwacz a w nowym modul wtrysku. w takim razie zwracam honor;) Nie jestem aż tak obcykany;) Czy może ktoś napisać w jaki sposób objawia wam się to zanikanie mocy objawia??? Bo nikt nie może zdiagnozować problemu w moim samochodzie... Pompo wtryskiwacze są ok. U mnie jest szarpanie a u was w jaki sposób się to objawiało?? Czy może to być filtr DPF?? albo może filtr paliwa? co ile on powinien być wymieniany.. proszę o pomoc.. Filtr oleju i powietrza wymieniałem. Problem rozwiązany;) Przyczyną okazał się filtr paliwa;) Samochód śmiga aż miło;) Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez Kamilek1307 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo80 Zgłoś #45 Napisano 7 Maja 2010 A ja miałbym to samo powtarzające się pytanie. Jak sprawdzić który pompowtrysk się ma (siemens czy bosch)? W salonie? W dobrym warsztacie z komputerem? W serwisie (W-wa Chylińscy) zaproponowali mi czyszczenie pompowtryskiwaczy za 450zł. Nie wiem czy jednego czy wszystkich. Serwisant mówił że autko pracuje 2-3h i coś tam wlewają - wtedy się czyści. Może chodziło mu o ten Liguid Molly (dodatek do paliwka)? Piszą niektórzy że pompowtryski czysci się ultradźwiękami - jakieś porządne warsztaty na terenie warszawki lub okolic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #46 Napisano 7 Maja 2010 niektorzy na zanikającą moc czyszczą katalizator, w moim b5fl pomoglo Chulał jak głupi ale tutaj widzę skomplikowana sprawa Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #47 Napisano 6 Czerwca 2010 proponuje zhamujcie swoje dieselki bo już od wielu ludków słyszałem tą samą historię jak coś bardzo polecam firmę diagtronik w jankach pod warszawą, to są profesjonaliści i pasjonaci Ile placiles za hamownie w jankach ? Jesli chodzi o czyszczenie pompowtryskiwaczy ultradzwiekami , to jak to sie odbywa. Widzial ktos z was , cos zalewaja,podpinaja czy wyciagaja pompki z silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #48 Napisano 14 Października 2010 (edytowane) Ja też bym chciał się dowiedzieć jak to się odbywa bo w moim pasku brakuje 9 koników :mmm I bardzo bym prosił o takie info jak ktoś wie (lub jak było o linka) bo przeczytałem ponad 65 stron tematów i nie znalazłem jeszcze żadnego (jeden daleko...) zakładu gdzie czyszczą ultradźwiękiem w okolicy katowic(oczywiście poleconego przez forumowiczów A szczególnie mam pytanko takie ( od niego powinienem zacząć ale ...) czy w aso mogą to zrobić i czy dostane na tą usługę jakieś zniżki bo auto z 2006 roku i do tej pory serwisowane co 15 tyś??? Edytowane 14 Października 2010 przez CLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #49 Napisano 15 Października 2010 W ASO nielicznych to robia poczytaj tu (http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=940420#post940420). A jak to robia ,zwalaja dekiel ,wyciagaja pompki wkladaja do jakiejs wanienki z plynem i podpinaja do jakiejs maszynki to moje domysly . Przy tym wymieniaja wszystkie uszczelnienia pompek no i nowa uszczelke dekla . Ale odpowiedzi i opisu tego w watku tym ^ brak ,widac nikt tego nie robil/robi . Albo nie chce sie podzielic wiedza i efektami :dupablada. Czy dadza ci upust ,zapytaj :telefonmoze ci sie uda . Ale to cygany i pejsiaki w czapeczkach ,wiec nie liczyl bym na to :noniebardzo. Kalkulator musi liczyc i nie odejmowac ,dodawac/dodawac . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #50 Napisano 18 Października 2010 Dzięki ci bardzo SZARY za odpowiedź ja między czasie byłem w serwisie, całkowity koszt czyszczenie + wymiana (niestety zapomniałem jakiego elementu) to 1000 zł i nie ma żadnych zniżek nawet jak serwis jest dalej kontynuowany po gwarancji hehe ale tego się spodziewałem niestety Moim zdaniem to troszkę lipa ale cóż kalkulatorek dodaje ) Jeszcze raz dzięki za podpowiedź i temacik. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #51 Napisano 18 Października 2010 (edytowane) wymiana (niestety zapomniałem jakiego elementu) to 1000 zł i nie ma żadnych zniżek A szkoda ,szkoda tego elementu ze nie wiesz . Uszczelka dekla ? Uszczelki pompek ? Ze znizkami normalka ,tylko skalpuja nieswiadomych albo zmuszonych . W pobliski mi ASO 1400pln wiec u ciebie jeszcze taniawo. Edytowane 18 Października 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #52 Napisano 18 Października 2010 (edytowane) W pobliski mi ASO 1400pln wiec u ciebie jeszcze taniawo. No taniawo to dużo powiedziane hehe jutro jak dam radę się dowiem dokładniej to na pewno wrzucę co i jak. A ja akurat w sosnowcu salon odwiedziłem, zresztą on bardzo dobrą opinie ma więc mam nadzieję, że fuszerki nie zrobią. Pzd Ps po czasie....... Hmmm wyjaśniło się bo rzeczywiście były pompowtryski zasyfione i nie pomógł płyn a nie zdążyłem wyczyścić bo padł mi jeden pompowtrysk tu to opisałem szerzej http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42409 Ps2. No i padł mi drugi pompowtrysk w tym samym wątku to też nadmieniłem - prawie równy miesiąc minął Edytowane 24 Listopada 2010 przez CLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #53 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) Moj passat dzisiaj na hamowni wypluł 132 km i 310 moment, seria 170/350, swoisty rekord w najwiekszym ubytku mocy jaki zauwazylem na forum. Podjechalem do aso z wykresem, umowilem sie dzisiaj na wymiane pompowtryskiwaczy, wymienili dwa, poprzednie dwa sa po korekcie, wykonali ustawienie kata wtrysku(ustawienie paska rozrzadu), wgrano aktualizacje softu silnika, wsiadlem i fajerwerkow nie ma, ciekawe co jutro pokaze na hamowni, v max sie nie zmienilo, pozostal do naprawy kolektor ssacy bo jest nieszczelny, ale watpie, ze to z tego powodu taki ubytek mocy, doładowanie jest okej wiec nie jest to duzy ubytek. Jesli to wszystko nic nie da to ma ktos jakis pomysl co do przyczyny? 38 km to nie 10 jak wszyscy tu ubolewaja. Chce wgrac program napisany przez tunnera Rogalottiego albo Diagtronik, aczkolwiek nie wiem czy przy takiej sytuacji jest sens, zobacze co jutro pokaze hamownia, aczkolwek z racji ze v max sie nie zmienilo, nie jestem dobrej mysli. Czy program moze podiagnac serie i ja nadpisac np. 195 km i przyzwoity moment tak jak tu niektorzy robili ? Cy bezposrednia przyczyna jest sterownik czy wada mechaniczna? Jak na to patrzec? Cala reszta jest oki przy wymianie pompek dodali, ze walek napedzajacy pompki bedzie do wymiany. Oto cala moja wiedza, kto pomoze? opony 225/45r17 v max 200 zonk Edytowane 26 Listopada 2012 przez mateuszr91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #54 Napisano 27 Listopada 2012 Podjechalem do aso z wykresem, umowilem sie dzisiaj na wymiane pompowtryskiwaczy, wymienili dwa, poprzednie dwa sa po korekcie, wykonali ustawienie kata wtrysku(ustawienie paska rozrzadu), wgrano aktualizacje softu silnika,Naprawa odplatna, czy wymiana w ramach akcji serwisowej?poprzednie dwa sa po korekcie, Korekta w sofcie?Jesli tak i zrobiono ponownie aktualizacje softu silnika to raczej juz po tych korektach. Co pokazuje VAG? Jak wygladaja logi dynamiczne i statyczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #55 Napisano 30 Listopada 2012 Juz jest sprawa zalatwiona, zle byl ustawiony rozrzad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mitra111 Zgłoś #56 Napisano 25 Stycznia 2013 To może JA swoje 2 gr. dorzucę niecały rok temu zauważyłem bark mocy V-max 195km\h (licznik) normalnie 225km\h i podniesione spalanie o ok.20% w serwisie po badaniach stwierdzili ze wsio jest ok ale jak pociągnąłem gościa za język to nie oficjalnie doradził mi czyszczenie pompowtrysków podkreślając ze to jemu podpowiada doświadczenie ale decyzja należy do mnie ponieważ oni nie są wstanie postawić diagnozy według kompa wsio jest ok wiec zdecydowałem się i tak wymon.i zamontowanie PD 430zl. czyszczenie PD 34,40zl. zestaw naprawczy 132,28zl śruba do głowicy 9,61zl i śruba 4,71zl tyle to kosztowało w ASO LUBIŃ. I tak moc wróciła prędkość 225km\h bez problemu na tempomacie bez żadnego ale trzymał mi 210 nie te auto a spalanie bajka 140km\h przez 80km i spalanie 5,5l\100. Wiec bylem zadowolony ze zrobiłem dobry pożytek z pieniędzy:)i tak 20 000 później prędkość max 205 i spalanie wraca do normy czyli 140km\h 6,8l\100 i nie mniej a czasem więcej wiec ręce opadaj. Ale na marginesie dodam tankuje tylko na BP w POLSCE a 80%paliwa to zachód jeśli to ważne ale JA różnicy nie dostrzegam a właśnie gdyby nie trasy to nie zauważył bym braku mocy i podniesionego spalania odczucie mam takie jak by to wszystko się działo przy większych prędkościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #57 Napisano 4 Lipca 2013 Brak mocy to częsty objaw Zna ktoś sprawdzoną pewną hamownie gdzie można przetestować samochód w DSG w okolicy Warszawy, Piaseczna? Pytam o możliwość przetestowania w automacie DSG bo przedzwoniłem kilka no i jak automat to nie robią testów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #58 Napisano 5 Lipca 2013 Brak mocy to częsty objaw Zna ktoś sprawdzoną pewną hamownie gdzie można przetestować samochód w DSG w okolicy Warszawy, Piaseczna? Pytam o możliwość przetestowania w automacie DSG bo przedzwoniłem kilka no i jak automat to nie robią testów... W Szczecinie bez problemu z hamowali mojego tiptronica - zero krecenia nosem. Od kolegi, ktory zajmuje sie tuningiem, uslyszalem iz w automacie bardzo czesto wychodzi nizsza moc i moment przy pomiarze, gdyz skrzynia troche jej zabiera. U mnie wyszlo 140PS i ok 190Nm, vs 150/210. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #59 Napisano 1 Sierpnia 2013 A co sądzicie o tym ,co może być przyczyną spadku mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #60 Napisano 1 Sierpnia 2013 A co sądzicie o tym ,co może być przyczyną spadku mocy?Jedyna sluszna odpowiedz to WSZYSTKO.Po samym wykresie to wrozenie z fusow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach