mgboczna Zgłoś #61 Napisano 1 Sierpnia 2013 Ale może jakieś sugestie - ktoś mi mówił o turbinie ,że jakiś zaworek ją odcina.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #62 Napisano 1 Sierpnia 2013 ktoś mi mówił o turbinie ,że jakiś zaworek ją odcina..n75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawelsawicki Zgłoś #63 Napisano 3 Sierpnia 2013 Witam, od niedawna posiadam Passata B5 1,8 125 KM, zainstalowałem do niego gaz za ponad 3000 pln, ale w sumie jeszcze przed założeniem zauważyłem dziwny problem. Kiedy odpalam auto pieknie chodzi, ale ruszając mocno ( przy mocno wciśniętym pedale gazu) zaczyna się szarpanie przez okres 3-4 sekund i nagle wyrywa do przodu. Czasami jest problem bo chce ruszyć na skrzyżowaniu i moc spada i nagle wyrywa, czasami jadąc na 3 biegu pod górkę dodaję gazu i zero reakcji, jedzie sobie dalej tą samą prędkością. Czy problem jest w elektryce? a może skrzynia ? czytałem ze może być brak oleju lub do wymiany? Zdarza się to czasami, raz tak raz nie, nie ma jakiejś reguły. Trochę to męczy bo ma 125 koni a jeździ czasami jak Astra 1.2 . Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skiba29 Zgłoś #64 Napisano 27 Października 2014 Poprzednim właścicielem mojego passka był mój kuzyn, któremu auto przestało jeździć, przy przebiegu 236 tys. km. Na lawecie zawiózł auto do Szczecina do Aso. Po diagnozie stwierdzono pompki, wymienili mu - nie informując go o akcji serwisowej. Powiedziano że to taki prezent i żeby się nie zrażał do ASO VW. Było to jakieś dwa lata temu. Ja w ASO Wrocław oddałem na akcje serwisową auto, sprawdzili czy są wymienione wszystkie pompki. Okazało się, że mam wymienione wszystkie pompki. P.S. Z czystym sumieniem mogę polecić ASO Wrocław na ul. Bruknera (nowy salon VW), a co do ASO Szczecina to kuzyn był zadowolony, bo nic nie zapłacił za naprawę a nie wiedział o akcji serwisowej. Pozdrawiam Paweł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmarekki Zgłoś #65 Napisano 14 Grudnia 2014 Witam, mam problem z Passatem, otóż był kupiony w DE z uszkodzoną pompą wysokiego ciśnienia. Zmieniłem pompe, wtryski,listwe obudowe filtra, filtry itp, wszystko nowe VW. Passat odpala na cyknięcie ale nie ma swojej mocy, kręci siędo ~3600obrotow. Teraz pytanie do was, chcem zrobić logi ale nie wiem na ktorych blokach robić pomiary. Pomoże ktoś? No i oczywiście potem analiza logów ale to jest dział od tego pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #66 Napisano 15 Grudnia 2014 ale nie ma swojej mocy, kręci siędo ~3600obrotow.Przeplywomierz sprawdzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmarekki Zgłoś #67 Napisano 15 Grudnia 2014 błędów nie pokazuje, chyba, że chodzi Tobie o logi a nie wiem na których blokach je porobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #68 Napisano 15 Grudnia 2014 Nie musi pokazywac bledow. Sprobuj pojechac na odlaczonym. Chociaz masz nowszej generacji silnik i nie wiadomo jak go interpretowac. Lepiej wybierz sie do jakiegos polecanego magika od VAGow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmarekki Zgłoś #69 Napisano 15 Grudnia 2014 byłem w salonie VW/AUDI padło na czujnik temp spalin, wymieniony i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach