Skocz do zawartości
Gość navi-forum.pl

Znikająca moc w 2.0 TDI - 170 PS

Rekomendowane odpowiedzi

Ale może jakieś sugestie - ktoś mi mówił o turbinie ,że jakiś zaworek ją odcina..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ktoś mi mówił o turbinie ,że jakiś zaworek ją odcina..
n75?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pawelsawicki

Witam, od niedawna posiadam Passata B5 1,8 125 KM, zainstalowałem do niego gaz za ponad 3000 pln, ale w sumie jeszcze przed założeniem zauważyłem dziwny problem. Kiedy odpalam auto pieknie chodzi, ale ruszając mocno ( przy mocno wciśniętym pedale gazu) zaczyna się szarpanie przez okres 3-4 sekund i nagle wyrywa do przodu. Czasami jest problem bo chce ruszyć na skrzyżowaniu i moc spada i nagle wyrywa, czasami jadąc na 3 biegu pod górkę dodaję gazu i zero reakcji, jedzie sobie dalej tą samą prędkością. Czy problem jest w elektryce? a może skrzynia ? czytałem ze może być brak oleju lub do wymiany? Zdarza się to czasami, raz tak raz nie, nie ma jakiejś reguły. Trochę to męczy bo ma 125 koni a jeździ czasami jak Astra 1.2 . Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprzednim właścicielem mojego passka był mój kuzyn, któremu auto przestało jeździć, przy przebiegu 236 tys. km. Na lawecie zawiózł auto do Szczecina do Aso. Po diagnozie stwierdzono pompki, wymienili mu - nie informując go o akcji serwisowej. Powiedziano że to taki prezent i żeby się nie zrażał do ASO VW. Było to jakieś dwa lata temu. Ja w ASO Wrocław oddałem na akcje serwisową auto, sprawdzili czy są wymienione wszystkie pompki. Okazało się, że mam wymienione wszystkie pompki.

 

P.S. Z czystym sumieniem mogę polecić ASO Wrocław na ul. Bruknera (nowy salon VW), a co do ASO Szczecina to kuzyn był zadowolony, bo nic nie zapłacił za naprawę a nie wiedział o akcji serwisowej.

Pozdrawiam Paweł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z Passatem, otóż był kupiony w DE z uszkodzoną pompą wysokiego ciśnienia. Zmieniłem pompe, wtryski,listwe obudowe filtra, filtry itp, wszystko nowe VW. Passat odpala na cyknięcie ale nie ma swojej mocy, kręci siędo ~3600obrotow. Teraz pytanie do was, chcem zrobić logi ale nie wiem na ktorych blokach robić pomiary. Pomoże ktoś? No i oczywiście potem analiza logów ale to jest dział od tego pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale nie ma swojej mocy, kręci siędo ~3600obrotow.
Przeplywomierz sprawdzony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błędów nie pokazuje, chyba, że chodzi Tobie o logi a nie wiem na których blokach je porobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musi pokazywac bledow. Sprobuj pojechac na odlaczonym.

Chociaz masz nowszej generacji silnik i nie wiadomo jak go interpretowac.

 

Lepiej wybierz sie do jakiegos polecanego magika od VAGow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem w salonie VW/AUDI padło na czujnik temp spalin, wymieniony i nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności