Gość navi-forum.pl Zgłoś #21 Napisano 1 Grudnia 2008 (edytowane) TC nic osobistego, po prostu nieprzemyślanie szybko się wypowiadasz, poza tym dużo wcześniej napisałem że na byle czym nie jeździłem, wystarczyło przeczytać uważnie wątek i nie rzucać nietrafionych złotych myśli wracając do tematu: tego już mi nie powiedzieli jakie ta są rodzaje i jakie ja mam pompowtryski, nie wiem też jakiego typu hamownie ma diagtronik ale jestem pewien że dobrze mierzy autka, wszystko co wiem już napisałem Edytowane 1 Grudnia 2008 przez navi-forum.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość navi-forum.pl Zgłoś #22 Napisano 30 Września 2009 (edytowane) już wiem jakie mam pompowtryski, numer części: 3G 130 073 M dowiedziałem się przy okazji gdy musiałem sobie jeden wymienić, w serwisie podobno 2500zł a na allegro nowy za 750zł wyjaśniam od razu że ten pompowtrysk nie uszkodził mi się z powodu chipka, zanim jeszcze go zaszczepiłem silnik chodził mi troszkę nierówno a teraz lala malina gdy auto było jeszcze na gwarancji zwróciłem w serwisie uwagę że silnik chodzi nierówno ale oni stwierdzili że ich urządzenia nie wskazują anormalnych parametrów a powinni mi wymienić pompowtrysk, taki jest szczeciński serwis Kołacz-Łopiński - bardzo bylejaki, lepiej serwisować auto u Dudojca czy jak się to tam pisze jeśli ktoś myśli o chipku to nie zastanawiajcie się nawet przez chwilę, nie dość że jeździ jak marzenie to jeszcze pali średnio o pół litra mniej na 100km filtra cząsteczek stałych nie wywalałem [/font] Edytowane 30 Września 2009 przez navi-forum.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #23 Napisano 1 Października 2009 2.0TDI - 200PS, 465Nm ----- by Diagtronik mozesz pokazac wykres tych 465 Nm ... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość navi-forum.pl Zgłoś #24 Napisano 4 Października 2009 (edytowane) poniżej umieszczam 2 wykresy, - pierwszy to mod w stosunku do fabrycznej mocy osłabionej o 14 koni z powodu zabrudzenia pompowtrysków - drugi to wykres w stosunku do wyczyszczonych pompowtrysków ultradźwiękami gdzie motor ma 11 koni więcej niż fabryka dała różnica jest duża bo po czyszczeniu auto ma 25 koni i 56Nm więcej więc chip w stosunku do danych po czyszczeniu może wydawać się niewiele dający dlatego dane po modyfikacji należy porównywać z faktyczną mocą fabryczną 170 KM i 350 Nm na wykresach jest błąd jeśli chodzi o prędkości maksymalne, faktycznie jest tak że Passat przed chipem leciał max jakieś 225 km/h a po chipie więcej jak 233 nie udało mi się wycisnąć ale przyspiesza teraz bardzo ochoczo już spróbowałem się ze świateł z kolesiem co ma fabryczne 200 KM w 2.0 TFSI i zmuszony został oglądać mojego Paska z tyłu Edytowane 4 Października 2009 przez navi-forum.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #25 Napisano 5 Października 2009 czemu ten moment tak faluje ... ? jakis taki nie plaski .. ori przebieg momentu bardziej mi sie podoba ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość navi-forum.pl Zgłoś #26 Napisano 5 Października 2009 nie wiem, pewnie dlatego że jeden pompowtrysk miałem nie w pełni sprawny jak opisałem wcześniej oprócz tego że były wszystkie zawalone syfem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spaw Zgłoś #27 Napisano 13 Listopada 2009 navi-forum.pl, jak się dowiedziałeś że masz uszkodzony jeden pompowtrysk? Z VAG'a? czy może jest inny sposób na diagnostykę pompowtrysków (poza oczywiście czytaniem błędów VAG'iem)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #28 Napisano 13 Listopada 2009 już spróbowałem się ze świateł z kolesiem co ma fabryczne 200 KM w 2.0 TFSI i zmuszony został oglądać mojego Paska z tyłu Sorry za , ale... Są dwie tego przyczyny: 1. Gość nie za bardzo umie "startować" 2. Diesel ma większy moment przy niższych obrotach. Powyżej 170-u km/h diesel już tak ochoczo nie przyspiesza i zostałbyś połknięty na długiej prostej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość navi-forum.pl Zgłoś #29 Napisano 14 Listopada 2009 (edytowane) Gość nie za bardzo umie "startować" ja również nie jestem mistrzem kierownicy i koła mi też zaboksowały bo dałem za dużo gazu, zapewne nie jestem również doskonały w zmienianiu biegów w odpowiednim momencie by wycisnąć co się da z auta ale chyba ty wiesz lepiej... Powyżej 170-u km/h diesel już tak ochoczo nie przyspiesza mój po chipie ochoczo przyspiesza do 180-190 km/h, polataj trochę takim autem z takim chipkiem to inaczej będziesz śpiewał chyba że jesteś zagorzałym zwolennikiem benzyniaków to nie jesteś w stanie obiektywnie myśleć, ja w sumie czasem żałuję że nie kupiłem 2.0 TFSI bo zaszczepiłbym go na 265 KM bo tyle podobno można maksymalnie chipować by nie zajechać za szybko auta i latałbym szybciej niż z motorkiem 3,2 benzyna (miałem takie porównanie w Golfie V i 2.0TFSI był szybszy) ale pewnie byłbym lżejszy o grube tysiące za paliwo przez te 3 lata a na koniec samo sedno: nie chcę już zbyt mocnego auta bo ile razy mam jeszcze prawko tracić ??? CB radio i inne gadżety nie zawsze pomagają jak się robi duże przebiegi... przesiadam się powoli na terenówkę na benzynie... z lpg oczywiście co by nie było Passata poleciłbym zawsze, dobre auto Edytowane 14 Listopada 2009 przez navi-forum.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tombou Zgłoś #30 Napisano 17 Listopada 2009 zastanawia mnie to jak to mozliwe ze silnik rozwija 460 NM,z uwagi na DPF, np.Masters tuning i np Godula twierdzą ze granica dla tego silnika to 400-420 NM własnie z uwagi na niewytrzymujący wiecej DPF/ponoc na Vagu wychodzą zbyt wysokie temperatury/.Jak czesto regeneruje ci sie teraz DPF>Ciekawe ile wytrzyma przy takim przeciązeniu w stosunku do fabrycznych ok 350NM... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość navi-forum.pl Zgłoś #31 Napisano 17 Listopada 2009 zasada jest prosta: jak nie potrafię czegoś zrobić to mówię że to u konkurencji nie działa, psuje się itp... widocznie się mylą lub lepiej nie potrafią zaszczepić, wykres nie kłamie! zaszczepiłem po dwóch latach jak gwarancja się skończyła, rok już latam na chipie, zrobiłem około 50 tyś i nic się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #32 Napisano 27 Lutego 2010 Są 2 rodzaje pompowtryskiwaczy SIEMENSA i BOSHA .. siemens jest ten wadliwy... Czy ktoś posiada informacje gdzie mógłbym wyczyścić te pompowtryski siemensa ? i jaki będzie tego koszt.. w serwisie VW powiedzieli mi 950zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #33 Napisano 27 Lutego 2010 Są 2 rodzaje pompowtryskiwaczy SIEMENSA i BOSHA .. siemens jest ten wadliwy.. Mam takie pytanie idzie sprawdzić w Etce po nr. vin jaki sie ma rodzaj pompowtryskiwacza ? [2.0 TDI 170] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #34 Napisano 1 Marca 2010 najprościej po WAGu.. jak kupiłem tego paska to byl jeszcze dobry;p pojechałem do znajomego żeby mi podpiął po kompa i od razu powiedizal mi cos takiego "masz pompowtryskiwacze siemensa, są chu*** uważaj na nie bo one prędzej czy później i tak się posypią." Powiedizal mi, że BOSH jest o wiele lepszy.. ja właśnie mam już problemy z pompowtryskiwaczami a mam przejechane 140tys. i nie wiem kto mi to może wyczyścić poza serwisem VW a nie chce tam oddawać bo oni to nic nie wiedza o tych samochodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #35 Napisano 1 Marca 2010 ja właśnie mam już problemy z pompowtryskiwaczami a mam przejechane 140tys. i nie wiem kto mi to może wyczyścić poza serwisem VW a nie chce tam oddawać bo oni to nic nie wiedza o tych samochodach Zobacz tu [KLIK] z tego co wyczytałem to biorą za czyszczenie 120 zł od jednego wtryskiwacza Chciał bym sprawdzić w etce ale po wpisaniu vin pokazuje że jest nieznany typ nadwozia a jak wpisuje od caddy to normalnie wszystko wychodzi Co do wtryskiwaczy to w audi b7 2.0 TDI 170 kolega miał te same problemy , jeździ on dynamicznie i czyszczenie w aso pomagało tylko na ok. 20 tys. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #36 Napisano 1 Marca 2010 Co do wtryskiwaczy to w audi b7 2.0 TDI 170 kolega miał te same problemy , jeździ on dynamicznie i czyszczenie w aso pomagało tylko na ok. 20 tys. no to mam gdzieś takie czyszczenie. jak w ciagu roku robie 60tys. generalnie to nie jestem zadowolony z tego samochodu. mialem poprzedni b53bg 130km i smigalo bez jakichkolwiek problemów 320tys. a tutaj 140 i sie silnik wali.. W aso mi powiedizeli 950zł u mnie objawia sie to tak ze jak mocno przyspieszam to powyzej 3tys obortow zaczyna mocno szarpac. u was tez tak? czy te preparaty do paliwa co sie dolewa np taki FORTE pomogą coś czy nie ma sensu wyrzucać kasy w błoto. bo z tego co się orientuje to pompowtryski czyszcza w wannie ultradzwiękowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #37 Napisano 6 Marca 2010 najprościej po WAGu.. Jak w VAG-COMie sprawdzic producenta PD? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #38 Napisano 29 Marca 2010 jeśli chodzi o Twoj samochod to chyba masz CR bo 2008 rok produkcji? o ile się nie myle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #39 Napisano 30 Marca 2010 jeśli chodzi o Twoj samochod to chyba masz CR bo 2008 rok produkcji? o ile się nie myle.Ale kolega pytal sie o producenta a nie o technologie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #40 Napisano 3 Kwietnia 2010 Ale kolega pytal sie o producenta a nie o technologie No ale w CR chyba juz nie ma pompowtryskiwaczy Po kablu można wszystko sprawdzić Pytanie z drugiej beczki;) Byłem ostatnio w Marszałku WV Częstochowa. Podłączyli mi go pod komputer, przy włączonym silniku.. Sprawdzał prace pompowtryskiwaczy. Powiedział, że wszystko w porządku. Ale kiedy się nim przejechał to stwierdził że coś jest z układem paliwowym.. Ale nie wiadomo co.. Komputer błędów nie pokazuje żadnych... Ma ktoś jakieś sugestie?? Czy to może być zasyfiony filtr DPF?? samochód ma przelatane 142tys.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach