Skocz do zawartości

spaw

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O spaw

  • Urodziny 13.05.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. navi-forum.pl, jak się dowiedziałeś że masz uszkodzony jeden pompowtrysk? Z VAG'a? czy może jest inny sposób na diagnostykę pompowtrysków (poza oczywiście czytaniem błędów VAG'iem)?
  2. Ja miałem coś podobnego. Przy skręcie w lewo (np na rondzie) było słychać odgłosy podobne do ocierającej opony o nadkole. Okazało się że po wymianie paska rozrządu jedna ze śrub mocujących osłonę paska i jednocześnie rolkę napinającą wykręciła się i podczas skrętu silnik delikatnie się przemieszczał w lewo i łeb owej śruby uderzał (ocierał) o którąś z części przymocowanych do nadwozia (jeśli dobrze pamiętam był to korpus 'łapy' mocującej silnik.
  3. Ja mam podobny problem z szarpaniem w 2.0tdi 170KM. Był już taki moment że praktycznie nie udawało się ruszyć bez sporego szarpnięcia. Po oczyszczeniu filtra cząstek (był zapchany w około 50%) pomogło ale niestety tylko na około 100km. Teraz znowu zaczyna się pojawiać. Jestem przerażony i mam nadzieję że to nie wtryski bo właśnie wczoraj skończyła mi się gwarancja To jest mój pierwszy 'kontakt' z marką volkswagen i modelem passat. Mam go od miesiąca, przejechałem 1500km ze130 tys. i to szarpanie strasznie zepsuło mi radość z jazdy ps. w czasie gwarancji miałem zrobione 2 akcje serwisowe, wymiana sterownika świec żarowych i oprogramowania silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności