Superkriss Zgłoś #41 Napisano 29 Lutego 2012 Jeszcze jedno pytanie. Jaka jest różnica między silnikami 1.9 tdi, kod literowy silnika BKC, BLS, BXE ? Tylko taka że w BLS jest DPF a w pozostałych dwóch go nie ma ? I czy jest różnica w wtrysku paliwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #42 Napisano 6 Marca 2012 Jeszcze jedno pytanie. Jaka jest różnica między silnikami 1.9 tdi, kod literowy silnika BKC, BLS, BXE ? Tylko taka że w BLS jest DPF a w pozostałych dwóch go nie ma ? I czy jest różnica w wtrysku paliwa ? podłączę się pod pytanie kolegi oraz dodam swoje, czy wałki w głowicach z tymi oznaczeniami też się różnią i czym? M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #43 Napisano 9 Marca 2012 BKC = BXE bez DPF BLS z DPF Silniki z DPF i bez DPF mają różne wałki rozrządu. A czym mogą się różnić wałki rozrządu? Krzywkami zaworów i krzywkami sterującym pompowtryskami - kształtem i obróceniem względem koła rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #44 Napisano 10 Marca 2012 BKC = BXE bez DPFBLS z DPF Silniki z DPF i bez DPF mają różne wałki rozrządu. A czym mogą się różnić wałki rozrządu? Krzywkami zaworów i krzywkami sterującym pompowtryskami - kształtem i obróceniem względem koła rozrządu. Dzięki. To znaczy, że jeżeli mam BLS nie mogę stosować głowicy od BXE? Czym to grozi? Zapchaniem DPF-a? M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #45 Napisano 11 Października 2012 A co sądzicie o silniku BMR ? Proszę o jakieś opinie wrarzenia bo mam na oku paska z tym silnikiem i się zastanawiam czy warto go kupować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #46 Napisano 12 Października 2012 Zalezy jak trafisz , mój pasek ma przejechane 271tys km, oleju nie bierze i mało pali , bo po mieście około 7 l/100km a w trasie 6l/100km . Większych usterek nie miałem, dwa pompowtryski padły i tyle z awari do tego silnika. W połączeniu z DSG pięknie się zbiera. Trzeba też zająć się napedem pompy olejowej silnika tzw: zabierakiem. Poza tym uważam że to udany silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #47 Napisano 13 Października 2012 A co możesz napisać o głowicy nie miałeś z nią problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #48 Napisano 14 Października 2012 (edytowane) Głowica OK , nigdy nie miałem z nią problemów. Edytowane 15 Października 2012 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack0211 Zgłoś #49 Napisano 14 Października 2012 Panowie mam dylemat skąd mam wiedzieć i gdzie to wyczytać jakie mam oznaczenie silnika, bo z tabeli mi wynika że wszystkie mi pasują do mojego, a na pewno tak nie jest. Moje auto to passat b6 1,9 TDI 77Kw 2006r. i pierwsza jego rejestracja miała miejsce 17.10.2006r. Bardzo prosze o pomoc, bo jest to dla mnie bardzo ważne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack0211 Zgłoś #50 Napisano 15 Października 2012 Panowie mam dylemat skąd mam wiedzieć i gdzie to wyczytać jakie mam oznaczenie silnika, bo z tabeli mi wynika że wszystkie mi pasują do mojego, a na pewno tak nie jest. Moje auto to passat b6 1,9 TDI 77Kw 2006r. i pierwsza jego rejestracja miała miejsce 17.10.2006r.Bardzo prosze o pomoc, bo jest to dla mnie bardzo ważne. Problem rozwiązany. Zapomniałem o naklejce w bagażniku, że tam tak rzecz jest napisana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalicjusz Zgłoś #51 Napisano 13 Listopada 2012 jestem tu nowy i świeżym posiadaczem passata b6 1.9 tdi 105km 77kw ale nie mam pojęcia jakie oznakowanie mam silnika gdzie to mogę znaleść? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #52 Napisano 13 Listopada 2012 Otwórz drzwi kierowcy. Znajdziesz czarną naklejkę na dole słupka. Szukaj BKC, BXE, albo BLS. Możesz też szukać we wnęce koła zapasowego w bagażniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalicjusz Zgłoś #53 Napisano 13 Listopada 2012 Ok znalazłem mam passata b6 2006 1.9di 105km 77kw (bck) a jaka jest różnica i co to jest (bck)dsg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol10tbg Zgłoś #54 Napisano 5 Grudnia 2012 Od kiedy w B6 stosowane są silniki 2.0 Common Rail ?? i jak to poznać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #55 Napisano 6 Grudnia 2012 CR poznasz po oznaczeniu silnika, zaczyna się od c, i ma 4 litery, np cbbb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #56 Napisano 6 Grudnia 2012 Od kiedy w B6 stosowane są silniki 2.0 Common Rail ?? i jak to poznać ??Od 2008r na pewno. I mają oznaczenie takie jak kolega wyzej napisal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2008 Zgłoś #57 Napisano 15 Lipca 2013 Kolego GURAL w tabelce w poście #20 wg. mnie jest błąd dot. mocy i momentu obrotowego. Dokładnie silnik CBAB i CBAA mają podany moment obrotowy max dopiero przy 4200obr/min a moc 103KW w zakresie 1750-2500 co wg. mnie jest błędem i powinno być odwrotnie. Nawet w katalogach VW które można dostać w salonie jest podawane na odwrót tj: moc max 103KW. 4200obr/min a max moment obrotowy (CBAB 140KM) 320Nm/1750obr/min. Możesz sprawdzić to co zauważyłem i wyżej napisałem ? Czy jest to prawdą czy się mylę ? Pozdrawiam Michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madein77 Zgłoś #58 Napisano 22 Grudnia 2013 Witam.Koledzy potrzebuje informacji odnośnie silnika 2.0 TDI BMM i czym się różni od BMP.Chodzi o to czy moge go bez problemu wsadzić do passata b6 2005 i wszystko będzie pasować,czy będe musiał jeszcze co zmieniać i kombinować ze sterownikiem.. Chyba że ktoś ma wiedzę jaki można włożyć bez przeróbki zamiast BMP.dziękuje i pozdrawiam.Madein77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Exclusive Zgłoś #59 Napisano 12 Stycznia 2014 Witajcie, Czy moze ktos sie wypowiedziec jakie najczestsze usterki były przy silnikach BMP w Passatach B6 z filtrem DPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #60 Napisano 13 Stycznia 2014 Ja nie odnotowałem żadnych. Wtryski ok. Tylko trzeba o niego zadbać i wszystko bedzie dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach