Skocz do zawartości

Jetta_GT

  • Liczba zawartości

    430
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jetta_GT

  • Urodziny 11.06.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    zenek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam mam pytanie pisałeś o ustawieniach w Passat b7 halogenów jako światła do jazdy dziennej a czy można to jakoś inaczej bo swieci mi się kontrolka na desce o solonej żarówce a komputer mówi o sprawdźeniu prawego i lewego halogeny. 

  2. Jetta_GT

    Lafayette VENUS

    Z kolei to minus bo samoczynnie się nie włączy w przypadku podłączenia pod stacyjkę. Miałem przyjemność założyć to radyjko w nowym Galaxy. Dzięki przedłużce na RJ'otkach baza poszła w schowek pod nogi pasażera a gruchę można wypiąć i schować. Kolejny minus to brzęczący klawisz PTT wykonany z plastiku. Słychać to zwłaszcza przy jeździe po kostce brukowej. Na plus mogę zaliczyć miły ton Roger Beepa (chodzi też w AM'ach) Filtry ma faktycznie dobre (Galaxy w dieslu), zakłócenia z zewnątrz też go nie wzruszają. Niestety mikrofono-głośnik to kompromis i aby słyszeć coś z niego podczas jazdy grucha musi być umieszczona i skierowana do kierowcy
  3. Musisz pociągnąć dwa przewody z modułu BT do RNS'a bo ich nie masz, ot cała tajemnica
  4. Od roku modelowego 2012 Setup nie musi być zakodowany, by być widocznym
  5. Widziałem kilka Lemmów z pordzewiałymi promiennikami
  6. Kolego założyłem już 4 takie anteny (czarne i Blue). Najstarsza ma teraz chyba ze cztery lata i nie problemu z przegubem
  7. BKC = BXE bez DPF BLS z DPF Silniki z DPF i bez DPF mają różne wałki rozrządu. A czym mogą się różnić wałki rozrządu? Krzywkami zaworów i krzywkami sterującym pompowtryskami - kształtem i obróceniem względem koła rozrządu.
  8. Jetta_GT

    Podłączenie CB pod audio

    Odpuściłem temat, bo w RNS 510 "Mute" idzie po CANie, nie jak w innych wcześniejszych navi/radiach. Więc pozostaje odcinanie przekaźnikiem głośników... Ja sobie radzę z wyciszaniem, bo mam kierę multifunkcyjną z przyciskiem wyciszania.
  9. Miałem Atenę bo poleciałem na RF-Gaina - przy długim promienniku dużo śmieci ściąga. Powiem tak, że w porównaniu z Zeusem ma bardzo kiepskie filtry. Łapało dosłownie wszystko linię wysokiego napięcia, czy przydrożne trafo. Drugi mankament to odsłuch na głośniku, miałem wrażenie, że jest mniej zrozumiały niż w Zeusie. Na pewno najpierw trzeba sprawdzić instalację antenową (przewód, końcówki, zestrojenie)
  10. Rozłącza, rozłącza tylko po pewnym czasie. Podobnie z włączeniem, odryglujesz zamek a na pinie już jest napięcie. Cała rzecz w tym, że chodzi o szybki start systemu audio, zebyś nie musiał czekać (choć i tak to chwilę trwa np. pokazanie obrazu z kamery wstecznej). Podłącz sobie kontrolkę pod pin to zobaczysz. Ja mam podświetlaną skrzynię basową to wiem kiedy zanika i pojawia się napięcie
  11. Jetta_GT

    RCD 300 a RCD 500

    Niestety tych obydwu nie podłączysz pod RCD 500 - MDI chodzi z radiami/navi trzeciej generacji. Szukaj emulatora zmieniarki, możesz mieć oryginała VW albo innych firm. Na forum są już tematy tego dotyczące.
  12. Jetta_GT

    Lafayette VENUS

    Włąśnie o zakłócenia chciałem się zapytać, bo kupiłem Atenę i ma strasznie słabe filtry. Łapie nawet zakłócenia od linii wysokiego napięcia i stacji trafo. Wróciłem do Zeusa bo tam takich problemów nie ma.
  13. Radio z anteny CB możesz uzyskać za pomocą splitera. Są oferowane na Alledrogo
  14. Też mam ten problem (5 przewodów) i zamierzam poszukać oryginalnej wtyczki i gniazda VW. Są takie przy odbiornikach o większej mocy np. wentylatory. Jak coś znajdę dam znać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności