passat2008
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O passat2008
- Urodziny 02.01.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Małopolska
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
passat2008 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Pokaż zdjęcia jak to wygląda po czyszczeniu i ile dało się wyskrobać tego dziadostwa ? -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
passat2008 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Nie tyle co wadliwy nastawnik bo tak naprawdę on jest sprawny tylko lipnie wykonany ogranicznik na osi klap, ale mniejsza o to, nadal podtrzymuję swoje zdanie, że inwestycja 50zł w kawałek aluminium rozwiąże problem ? -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
passat2008 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Obstawiam, że to wina ogranicznika na osi klapek, miałem też ten błąd. Kup na allegro albo innym serwisie ogranicznik nastawnika klap za około 50zł, wydatek żaden a u mnie po jego zastosowaniu wszystko wróciło do normy i błędy P2015 już nie ma. -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
passat2008 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No dokładnie tak, jeszcze będę diagnozował dokładniej kompem ale, przeskakuje cały czas w tryb awaryjny i miga kontrolka świec i ta poniżej chyba od silnika świeci cały czas. EDIT: byłem teraz na sprawdzeniu CDIF'em i mam 3 błędy: P2015, P0403, P2016 Ktoś coś jest wstanie powiedzieć co to się dzieje dokładnie? -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
passat2008 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Spotkał i mnie ten błąd nieszczęsny i mam pytanie do was, muszę autem jakoś kilka dni przejeździć do roboty zanim się zabiorę, powiedzcie mi czy odpięcie wtyczki od tego nastawnika sprawi że komputer nie będzie obcinał mocy i przechodził w tryb awaryjny czy to nic nie da? -
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej
passat2008 odpowiedział ciuciek → na temat → Elektryka, oświetlenie
Nie mam śrubek, ani miejsca na nie. Tak jak kolega "mkpol" pisał jest miejsce na srubokręt ale nie wiem jak nim tam obracać co by to wyskoczyło. -
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej
passat2008 odpowiedział ciuciek → na temat → Elektryka, oświetlenie
No coś takiego tylko nie led'y a zwykłe ori lampki. Czyli mam tam włożyć śrubokręt i przechylać na boki czy kręcić ? Dzięki za odp Pozdr Michał -
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej
passat2008 odpowiedział ciuciek → na temat → Elektryka, oświetlenie
Panowie, może głupio to zabrzmi ale, ... jak się wyjmuje te lampki podświetlenia tablicy w kombiaku B6 ? Nie chce na siłę co by nie urwać. Pozdro Michał -
Uszkodzone panewki wału co dalej
passat2008 odpowiedział JurekW → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego GURAL w tabelce w poście #20 wg. mnie jest błąd dot. mocy i momentu obrotowego. Dokładnie silnik CBAB i CBAA mają podany moment obrotowy max dopiero przy 4200obr/min a moc 103KW w zakresie 1750-2500 co wg. mnie jest błędem i powinno być odwrotnie. Nawet w katalogach VW które można dostać w salonie jest podawane na odwrót tj: moc max 103KW. 4200obr/min a max moment obrotowy (CBAB 140KM) 320Nm/1750obr/min. Możesz sprawdzić to co zauważyłem i wyżej napisałem ? Czy jest to prawdą czy się mylę ? Pozdrawiam Michał -
Ale jako tako to ukrzywione są tylko blachy trzymające ten jeden wahacza, i podobno da się to wyprostować. Zobaczę jadę jeszcze w poniedziałek na geometrie, zbierzność i tor jazdy, maja mi to sprawdzić i poustawiać jak nie to ok 300zł na sanki trzeba będzie wydać
-
Witam podepne się pod temat, Mam problem z moim passatem b6 variant 2008, uderzyłem prawym tylnym wahaczem w krawężnik, urwał się ten co podtrzymuje sprężynę, odpadło mocowanie od zwrotnicy. Wymieniłem zwrotnice i tylny wahacz, okazało się że nie da się ustawić zbierzności i geometri bo skrzywiły się blachy trzymające w/w urwany wahacz w sankach tylnego zawieszenia, mechanik stwierdził że to naprostują i będzie ok, niby zrobili to co trzeba było i geometria i zbierzność ponoć jest ok. Ale auto ściąga na lewą stronę i w zakrętach dostje wibracji z tyłu. Co to może być? Czy sensowna będzie wymiana wózka/sanek na używane ale 100% proste? Czy podłużnica mogła ulec wygięciu przy takim uderzeniu w wahacz? Nie było ono mocne zwykłe powolne dojeżdżanie na lekko puszczonym sprzęgle.
-
Jak podłączyc zasilanie do tylnej zapalniczki?
passat2008 odpowiedział Pietern → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Pomoże mi ktoś bo problem nadal istnieje. -
Jak podłączyc zasilanie do tylnej zapalniczki?
passat2008 odpowiedział Pietern → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam ze względu na to że nie mogę zakładać nowych tematów a mam problem na temat którego nie znalazłem wątku, podepnę się tutaj. Jeżeli moderator byłby wstanie wydzielić nowy watek na temat mojego problemu i nie tylko(bo pewnie wielu posiadaczy Passata B6 ma takowy). A mianowicie potrzebuję podpiąć CB radio na stałe ( z możliwością w miarę łatwego odłączenia), a dokładnie szukam miejsca jak najbliżej skrzynki gdzie są przekaźniki pod schowkiem po prawej stronie kierownicy. Chciałbym żeby zasilanie pojawiało się po wetknięciu kluczyka do stacyjki( ale nie w pozycji zapłon). W tej skrzynce u mniejest kilka przekaźników i jeden bezpiecznik (passat variant b6 highline 2008). Proszę o pomoc. Pozdrawiam Michał