Skocz do zawartości

passat2008

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passat2008

  • Urodziny 02.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Małopolska

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pokaż zdjęcia jak to wygląda po czyszczeniu i ile dało się wyskrobać tego dziadostwa ?
  2. Nie tyle co wadliwy nastawnik bo tak naprawdę on jest sprawny tylko lipnie wykonany ogranicznik na osi klap, ale mniejsza o to, nadal podtrzymuję swoje zdanie, że inwestycja 50zł w kawałek aluminium rozwiąże problem ?
  3. Obstawiam, że to wina ogranicznika na osi klapek, miałem też ten błąd. Kup na allegro albo innym serwisie ogranicznik nastawnika klap za około 50zł, wydatek żaden a u mnie po jego zastosowaniu wszystko wróciło do normy i błędy P2015 już nie ma.
  4. No dokładnie tak, jeszcze będę diagnozował dokładniej kompem ale, przeskakuje cały czas w tryb awaryjny i miga kontrolka świec i ta poniżej chyba od silnika świeci cały czas. EDIT: byłem teraz na sprawdzeniu CDIF'em i mam 3 błędy: P2015, P0403, P2016 Ktoś coś jest wstanie powiedzieć co to się dzieje dokładnie?
  5. Spotkał i mnie ten błąd nieszczęsny i mam pytanie do was, muszę autem jakoś kilka dni przejeździć do roboty zanim się zabiorę, powiedzcie mi czy odpięcie wtyczki od tego nastawnika sprawi że komputer nie będzie obcinał mocy i przechodził w tryb awaryjny czy to nic nie da?
  6. Nie mam śrubek, ani miejsca na nie. Tak jak kolega "mkpol" pisał jest miejsce na srubokręt ale nie wiem jak nim tam obracać co by to wyskoczyło.
  7. No coś takiego tylko nie led'y a zwykłe ori lampki. Czyli mam tam włożyć śrubokręt i przechylać na boki czy kręcić ? Dzięki za odp Pozdr Michał
  8. Panowie, może głupio to zabrzmi ale, ... jak się wyjmuje te lampki podświetlenia tablicy w kombiaku B6 ? Nie chce na siłę co by nie urwać. Pozdro Michał
  9. Kolego GURAL w tabelce w poście #20 wg. mnie jest błąd dot. mocy i momentu obrotowego. Dokładnie silnik CBAB i CBAA mają podany moment obrotowy max dopiero przy 4200obr/min a moc 103KW w zakresie 1750-2500 co wg. mnie jest błędem i powinno być odwrotnie. Nawet w katalogach VW które można dostać w salonie jest podawane na odwrót tj: moc max 103KW. 4200obr/min a max moment obrotowy (CBAB 140KM) 320Nm/1750obr/min. Możesz sprawdzić to co zauważyłem i wyżej napisałem ? Czy jest to prawdą czy się mylę ? Pozdrawiam Michał
  10. Ale jako tako to ukrzywione są tylko blachy trzymające ten jeden wahacza, i podobno da się to wyprostować. Zobaczę jadę jeszcze w poniedziałek na geometrie, zbierzność i tor jazdy, maja mi to sprawdzić i poustawiać jak nie to ok 300zł na sanki trzeba będzie wydać
  11. Witam podepne się pod temat, Mam problem z moim passatem b6 variant 2008, uderzyłem prawym tylnym wahaczem w krawężnik, urwał się ten co podtrzymuje sprężynę, odpadło mocowanie od zwrotnicy. Wymieniłem zwrotnice i tylny wahacz, okazało się że nie da się ustawić zbierzności i geometri bo skrzywiły się blachy trzymające w/w urwany wahacz w sankach tylnego zawieszenia, mechanik stwierdził że to naprostują i będzie ok, niby zrobili to co trzeba było i geometria i zbierzność ponoć jest ok. Ale auto ściąga na lewą stronę i w zakrętach dostje wibracji z tyłu. Co to może być? Czy sensowna będzie wymiana wózka/sanek na używane ale 100% proste? Czy podłużnica mogła ulec wygięciu przy takim uderzeniu w wahacz? Nie było ono mocne zwykłe powolne dojeżdżanie na lekko puszczonym sprzęgle.
  12. Witam ze względu na to że nie mogę zakładać nowych tematów a mam problem na temat którego nie znalazłem wątku, podepnę się tutaj. Jeżeli moderator byłby wstanie wydzielić nowy watek na temat mojego problemu i nie tylko(bo pewnie wielu posiadaczy Passata B6 ma takowy). A mianowicie potrzebuję podpiąć CB radio na stałe ( z możliwością w miarę łatwego odłączenia), a dokładnie szukam miejsca jak najbliżej skrzynki gdzie są przekaźniki pod schowkiem po prawej stronie kierownicy. Chciałbym żeby zasilanie pojawiało się po wetknięciu kluczyka do stacyjki( ale nie w pozycji zapłon). W tej skrzynce u mniejest kilka przekaźników i jeden bezpiecznik (passat variant b6 highline 2008). Proszę o pomoc. Pozdrawiam Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności