ronuch Zgłoś #61 Napisano 20 Września 2009 pawelb6 na przegladach nie rzucają się że masz ręczna regulacje lamp xenonowych?? Do montażu samopozioma trzeba dużo instalacji dorabiać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #62 Napisano 20 Września 2009 pawelb6 na przegladach nie rzucają się że masz ręczna regulacje lamp xenonowych??Do montażu samopozioma trzeba dużo instalacji dorabiać?? Może ja odpowiem na to pytanie W jednym Pasku z HID'em nikt sie nie czepiał na przeglądach-i to dwukrotnie. W drugim Pasku, gdzie mam oryginalny bi-xenon, po wymianie lamp podjechałem do stacji diagnostycznej celem regulacji lamp... Facet kazał mi ustawić potencjometr od wyskości świateł na "0"-odpowiedziałem, że nie mam takiego pokrętła, ze mam samopoziomowanie-facet trochę się zdziwił, ale OK. W stacji diagnostycznej, jeśli masz tylko wyraźną granicę między światłem a cieniem (czyt. soczewka plus xenon), nikt nie będzie się niczego czepiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #63 Napisano 20 Września 2009 Może ja odpowiem na to pytanieW jednym Pasku z HID'em nikt sie nie czepiał na przeglądach-i to dwukrotnie. W drugim Pasku, gdzie mam oryginalny bi-xenon, po wymianie lamp podjechałem do stacji diagnostycznej celem regulacji lamp... Facet kazał mi ustawić potencjometr od wyskości świateł na "0"-odpowiedziałem, że nie mam takiego pokrętła, ze mam samopoziomowanie-facet trochę się zdziwił, ale OK. W stacji diagnostycznej, jeśli masz tylko wyraźną granicę między światłem a cieniem (czyt. soczewka plus xenon), nikt nie będzie się niczego czepiać a ty sam zakładałeś ori xenon?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #64 Napisano 20 Września 2009 W drugim Pasku mam fabryczny bi-xenon z samopoziomowaniem i spryskami. W pierwszym zwykły HID w miejsce H7. Oba Paski są 3BG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #65 Napisano 20 Września 2009 a na hidach dużo lepiej świecą?? Bo nawet tak myślałem żeby kupić jakieś ori przetwornice i żarniki hida - jednak ori xenon to drogi szpas!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #66 Napisano 20 Września 2009 Ładnie świecą w oryginale i jako HID HID świeci o wiele lepiej, niż zwykła H7. Jedyna różnica jest taka, że na drogowych bi-xenon świeci o niebo lepiej-w końcu bi-xenon Jak jesteś zainteresowany oryginalnymi reflektorami bi-xenon, to zajrzyj do działu "Sprzedam"-tam jest moje ogłoszenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #67 Napisano 20 Września 2009 2 miechy temu kopiłem paska wiec muszę się najpierw odbić od dna w portfelu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #68 Napisano 20 Września 2009 pawelb6 na przegladach nie rzucają się że masz ręczna regulacje lamp xenonowych??Do montażu samopozioma trzeba dużo instalacji dorabiać?? nikt sie nie rzuca bo,regulacja jest,jesli chodzi o doprowadzenie do stanu fabrycznego to potrzebujesz czujniki samopoziomowania i całą wiązkę,koszty różnie ale 1000-2500zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #69 Napisano 20 Września 2009 wiec chyba pozostanę przy ręcznej regulacji! Ty pisałeś że miałeś juz gotowe lampy (przerobione na manual) więc w instalacji auta nie miałeś nic grzebane?? Bo zderzak mam itak do wymiany więc zakładał bym taki ze spryskami, więc koszt zamknął by sie w zasadzie w samych lampach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #70 Napisano 20 Września 2009 miałem lampy z silniczkami od innego auta tj przerobione w specjalistycznym zakładzie od lamp,kostkę mam wpięta w ori i wszystko działa już 6 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #71 Napisano 20 Września 2009 Oki wielkie dzięki za informacje na pewno się przydają!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #72 Napisano 20 Września 2009 pawelb6 a możesz jakoś u tych fachowców dowiedzieć się jak to zrobili? Wiem, że dziwnie to brzmi, ale ja nie mam w ogóle regulacji a przyda mi się jak sam wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #73 Napisano 20 Września 2009 pawelb6 a możesz jakoś u tych fachowców dowiedzieć się jak to zrobili? hehe nikt wykonujących przeróbki za kilkaset złotych raczej nie zdradzi tajemnicy przeróbki silniczków jedyna prośba do Pawła może być taka by looknął na oznaczenie silniczków (ewentualnie o zrobienie fotki silniczka zamontowanego w lampie) , wtedy będzie przynajmniej wiadomo z jakiego auta należy szukać do ewentualnej przeróbki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #74 Napisano 18 Października 2009 Bartek tu masz fotki sensorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #75 Napisano 18 Października 2009 dzięki napewno się przydadzą w sumie to wraz z postem JurkaW oraz z TĄ i TĄ fotoporadą bardzo dużo mi pomogły w temacie samopoziomowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Locus Zgłoś #76 Napisano 21 Października 2009 hehe nikt wykonujących przeróbki za kilkaset złotych raczej nie zdradzi tajemnicy przeróbki silniczkówjedyna prośba do Pawła może być taka by looknął na oznaczenie silniczków (ewentualnie o zrobienie fotki silniczka zamontowanego w lampie) , wtedy będzie przynajmniej wiadomo z jakiego auta należy szukać do ewentualnej przeróbki Silniczki to najmniejszy problem , wiele można dopasować problem jest dużo większy z kablami w samej lampie , np; czerwony kabelek do silniczka idzie z 2 pinu tak w lampie bi z 3 czy 4 tak wiec mam zgryza bo nie mogę znaleźć rozpiski kabli w lampie , wczoraj zmarzłem i miałem dość szukania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #77 Napisano 21 Października 2009 problem jest dużo większy z kablami w samej lampie dziś wrzucę rozpiskę kabli w złączu lampy h7 jeśli jesteś zainteresowany rozpracowałem kiedyś ten temat ja osobiście odpuszczam temat regulacji lampami bixenonowymi z kabiny a zaczynam kompletować graty potrzebne do samopoziomowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #78 Napisano 21 Października 2009 no to może ktoś napisze z czego powinny byc te silniczki - A rozpiskę też chętnie przygarnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #79 Napisano 21 Października 2009 rozpiska kabli w złączu reflektora halogenowego passata 3BG: 1 - + światło drogowe (biały) 2 - do pinu 1 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (brązowy) 3 - wolny 4 - do pinu 3 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czarny) 5 - + światło mijania (żółty) 6 - do pinu 2 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czerwony) 7 - + światło pozycyjne (czerwony) 8 - dwa przewody masowe do światła drogowego oraz pozycyjnego (brązowe) 9 - + kierunkowskazu (zielony) 10 - dwa przewody masowe do światła mijania oraz kierunkowskazu (brązowe) w lampie bi-xenonowej obsadzony jest dodatkowo pin 3, z którego (oprócz sterowania z pinów 2, 4 i 6) zasilany jest silniczek krokowy regulacji zasięgu świateł oraz zasilona jest (z pinów 1 i 8) przysłona od bi-xenonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Locus Zgłoś #80 Napisano 21 Października 2009 rozpiska kabli w złączu reflektora halogenowego passata 3BG: 2 - do pinu 1 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (brązowy) 4 - do pinu 3 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czarny) 6 - do pinu 2 wtyczki silniczka regulacji zasięgu świateł (czerwony) w lampie bi-xenonowej obsadzony jest dodatkowo pin 3, Dzięki Bartek za rozpiske pomogła mi dzisiaj i tak dzisiaj prześwietliłem lampę bi i rozpisze tylko gdzie idą 4 kabelki z silniczka regulacji:: 2 - zwykłe lampy brazowy w bixenonie czarny 4 - zwykłe lampy czarny w bixenonie czerwony 6 - zwykłe lampy czerwony w bixenonie zielony 3 - zwykłe lampy brak w bixenonie brązowy Teraz pozostało mi skombinować wtyczki 3 pinowe i sprawdzić czy będą działały silniczki od zwykłych lamp , jak się uda to pozostanie znalezienie silniczka z długim trzpieniem i powinno działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach