jj Zgłoś #81 Napisano 25 Października 2009 Mam pytanie i to chyba za 100 pkt, bo czytając ten temat nikt nie podał jakie silniczki zastosować do reflektorów ksenonowych, zastępując te orginalne, by można było dokonać regulacji pokrętłem w kabinie. Może ktoś pomoże, będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #82 Napisano 25 Października 2009 nikt nie podał jakie silniczki zastosować do reflektorów ksenonowych, zastępując te orginalne, by można było dokonać regulacji pokrętłem w kabinie. Bo to wiedzą firmy, które zarabiaja na takich przeróbkach-i oni takiej informacji nie podadzą... A jak ktoś z forum już będzie wiedział, to myślę, że poda taką informację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
labach Zgłoś #83 Napisano 27 Października 2009 Koledzy przestał mi świecić prawy żarnik, zamówiłem już nowe 2szt. Nie wiem jak wymienić żarniki -za lampami nie ma miejsca, nie można tam włożyć ręki (szczególnie za prawą lampą) Mam oryginalne bi-xenony Będę wdzięczny za wskazówki pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #84 Napisano 27 Października 2009 Będę wdzięczny za wskazówki Musisz wyjąc lampy. Jest już o tym mowa na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #85 Napisano 27 Października 2009 Musisz wyjąc lampy. Jest już o tym mowa na forum. A żeby wymontować lampy, musisz zdemontować zderzak Bo masz 3BG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #86 Napisano 28 Października 2009 A żeby wymontować lampy, musisz zdemontować zderzak Bo masz 3BG a żeby wymontować zderzak musisz zdjąć atrapę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
labach Zgłoś #87 Napisano 28 Października 2009 Widzę, że do wymiany żarówki potrzeba rozebrać pół samochodu. Po prostu super dzięki za sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #88 Napisano 28 Października 2009 żarówki Palnika z żarówką jest prościej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #89 Napisano 28 Października 2009 ja osobiście odpuszczam temat regulacji lampami bixenonowymi z kabiny a zaczynam kompletować graty potrzebne do samopoziomowania Czekam na owoc Twej pracy z zaciekawieniem. Szukałem tu i tam - problem jest ze skompletowaniem całości w rozsądnej kwocie. Ale nikt nie mówił że będzie tanio . Później montaż tego wszystkiego - mechanicznie nie będzie problemów (fotostory dostępne na stronach niemieckich) - gorzej podłączenie elektryczne/elektroniczne no i chyba kodowanie. Grzebiąc na naszym forum znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.schrauberinsel.de/content/view/8/26/ pewnie już widzieliście, jeżeli tak to później wykasuję. Może warto by było założyć nowy wątek . Montaż samopoziomowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugby13 Zgłoś #90 Napisano 28 Października 2009 labach , jestem właścicielem passata od 3 miesięcy i też miałem ten sam problem ale dzieki informacją z forum wymieniłem palnik sam trwało to ok.1,5 godz ale naprawdę jest to dość proste powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #91 Napisano 28 Października 2009 (edytowane) Czekam na owoc Twej pracy z zaciekawieniem. Szukałem tu i tam - problem jest ze skompletowaniem całości w rozsądnej kwocie. Ale nikt nie mówił że będzie tanio . powiem tak, samopoziomowanie powinno wyjść w cenie przeróbki lamp pod manualną regulację więc moim zdaniem wybór jest jeden - samopoziomowanie, gdyż wtedy wszystko będzie zgodnie z prawem oto koszta używanych części do wykonania samopoziomowania: sterownik 4Z7 907 357 - 100pln czujniki regulacji zasięgu świateł przód i tył 4B0 907 503 wraz z osprzętem - 99pln/szt wtyczki sterownika, czujników oraz potencjometr ściemniania oświetlenia deski rozdzielczej (3B0 941 333 D) od paska w wersji z xenonami oraz wtyczki ori lamp bixenonowych 80pln więc jak widać ceny nie są wygórowane poza tym chcącym wykonać samopoziomowanie polecam lekturę TĄ, TĄ oraz TĄ jak i również czytanie tego wątku od początku, gdzie podane są przez JurkaW schematy podłączenia samopoziomowania tam są wszelkie niezbędne informacje wraz z nr części potrzebnymi do wykonania samopoziomowania jak będę je robił napewno będzie manual ale nie będzie to wcześniej niż na wiosnę Edytowane 29 Października 2009 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #92 Napisano 5 Listopada 2009 Może warto by było założyć nowy wątek . Montaż samopoziomowania. Wojtek temat a raczej fotoporadę zrobię i utworzę wątek ale nie wcześniej niż na wiosnę bo teraz to nawet nie chciało by mi się marznąć podczas przeróbki oświetlenia poza tym muszę nowe palniczki zakupić bo nie chcę używek pakować bo w razie czego do wymiany trzeba będzie reflektor wyciągać i od nowa regulować lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #93 Napisano 5 Listopada 2009 czemu od nowa regulować lampy?? da się zrobić "zerowanie " samo poziomowania za pomocą zwykłego vaga?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #94 Napisano 5 Listopada 2009 czemu od nowa regulować lampy?? da się zrobić "zerowanie " samo poziomowania za pomocą zwykłego vaga?? no ale jak wyjmiesz lampę to nie ma mowy byś przykręcił ją idealnie tak samo jak była przed wyjęciem stąd po wyzerowaniu i tak trzeba wyregulować ją manualnie za pomocą imbusa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #95 Napisano 6 Listopada 2009 (edytowane) powiem tak, samopoziomowanie powinno wyjść w cenie przeróbki lamp pod manualną regulację więc moim zdaniem wybór jest jeden - samopoziomowanie, gdyż wtedy wszystko będzie zgodnie z prawemoto koszta używanych części do wykonania samopoziomowania: sterownik 4Z7 907 357 - 100pln czujniki regulacji zasięgu świateł przód i tył 4B0 907 503 wraz z osprzętem - 99pln/szt wtyczki sterownika, czujników oraz potencjometr ściemniania oświetlenia deski rozdzielczej (3B0 941 333 D) od paska w wersji z xenonami oraz wtyczki ori lamp bixenonowych 80pln więc jak widać ceny nie są wygórowane poza tym chcącym wykonać samopoziomowanie polecam lekturę TĄ, TĄ oraz TĄ jak i również czytanie tego wątku od początku, gdzie podane są przez JurkaW schematy podłączenia samopoziomowania tam są wszelkie niezbędne informacje wraz z nr części potrzebnymi do wykonania samopoziomowania jak będę je robił napewno będzie manual ale nie będzie to wcześniej niż na wiosnę Bartek mam pytanko: Czym się różni sterownik 4B0 907 357 od 4Z7 907 357 (wiem jedynie to, że pierwszy jest do 3B a drugi do 3BG, no i rózni się symbolem ) - ale tak poważnie, nie można zastosować pierwszego do 3BG? Te drugie są droższe. Jeszcze jedno - gdzie tak tanio kupiłeś czujniki (jeszcze z osprzętem)? Zobacz: http://moto.allegro.pl/item798152223_czujnik_poziomu_xenonow_vw_passat_b5_lifting.html Rozejrzałem się tu i tam :585: i tez znalazłem za 99 zyla u klienta z Darłowa - ale ma lelutów, o Bosze. Piszę do niego @ - ciekawe co odpisze. Zaczynam i ja leluty zbierać Edytowane 6 Listopada 2009 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #96 Napisano 6 Listopada 2009 Bartek mam pytanko:Czym się różni sterownik 4B0 907 357 od 4Z7 907 357 (wiem jedynie to, że pierwszy jest do 3B a drugi do 3BG, no i rózni się symbolem ) - ale tak poważnie, nie można zastosować pierwszego do 3BG? Wojtku w 3B do sterownika dochodzi bodajże 12 przewodów a 3BG 19 więc być może sam sterownik jest innej konstrukcji czujniki kupowałem u gościa z Darłowa, ja do niego dzwoniłem i kupowałem poza allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #97 Napisano 10 Listopada 2009 Wojtku w 3B do sterownika dochodzi bodajże 12 przewodów a 3BG 19 więc być może sam sterownik jest innej konstrukcjiczujniki kupowałem u gościa z Darłowa, ja do niego dzwoniłem i kupowałem poza allegro No to już wiem że sterownik ma być na bank 4Z7 907 357. Znalazłem u gościa w rozsądnej cenie i niebawem będzie mój . Oto mój efekt dzisiejszego wertowania NET-u: Poziomowanie w B5: http://www.schrauberinsel.de/content/view/8/26/ http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=219139 http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=193679 Poziomowanie VW JETTA (MK5) - czapki z głów przed klienetem który tego dokonał: http://furmanka.blogspot.com/2007/12/mk5-wiata-ksenonowe-z-samopoziomowaniem.html Poziomownie Golf IV: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1280918 - instalacja http://74.202.243.253/auto-leveling_Install.doc - programowanie http://74.202.243.253/vag_com_programming-03HIDS.doc Może moje poszukiwania wniosą "coś" do tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #98 Napisano 10 Listopada 2009 Kurna chłopy w was nadzieja bo ja do marca muszę też to zamontować i na pewno spryskiwacze trzymam kciuki a bartkowi z miłą chęcią pomogę jak będzie zaczynał zabawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #99 Napisano 10 Listopada 2009 bo ja do marca Przyjdziesz na przegląd do mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #100 Napisano 11 Listopada 2009 Może moje poszukiwania wniosą "coś" do tematu dobra robota Wojtek Kurna chłopy w was nadzieja bo ja do marca muszę też to zamontować i na pewno spryskiwacze trzymam kciuki a bartkowi z miłą chęcią pomogę jak będzie zaczynał zabawę. Dominik ja napewno do marca nie będę montował xenonków, myślę, że najwcześniej kwiecień maj no ale wszystko zależy od pogody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach