Mr. X Zgłoś #41 Napisano 22 Kwietnia 2009 (edytowane) pozostaja tylko zarniki i wyregulowanie swiatel oraz dziury w zderzaku (sa firmy ktore wycinaja takie otwory pod spryski?) zalozenie wszystkiego kosztuje w zakladzie okolo 800 zl osobiście odradzam wycięcie dziur w zderzaku na klapki sprysków gdzyż na bank nie wytnie Ci ich tak jak w oryginale a poza tym góra otworu (od wierzchu zderzaka) jest ciut większa od dolnej krawędzi otworu (by klapka wkomponowała się w zderzak a jednocześnie nie wpadła całkowicie w otwór tylko oparła sie na dolnej krawędzi zderzka - jakby coś mogę zrobić fotkę otworu po otwarciu klapki) w b5 przed liftem klapka przychodzi od góry i całkowicie zasłania nawet niedokładnie wycięty otwór natomiast w zderzaku b5fl od spodu są oczywiście zaznaczone miejsca na wycięcie otworów ale nie da rady ich wyciąć by od spodu zderzaka zostawic rant, na którym opierały by się klapki niestety koszt kompletnego zderzaka pod spryski w bardzo dobrym stanie to koszt około 500 - 700pln Edytowane 22 Kwietnia 2009 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #42 Napisano 23 Kwietnia 2009 osobiście odradzam wycięcie dziur w zderzaku na klapki sprysków gdzyż na bank nie wytnie Ci ich tak jak w oryginale a poza tym góra otworu (od wierzchu zderzaka) jest ciut większa od dolnej krawędzi otworu (by klapka wkomponowała się w zderzak a jednocześnie nie wpadła całkowicie w otwór tylko oparła sie na dolnej krawędzi zderzka - jakby coś mogę zrobić fotkę otworu po otwarciu klapki)w b5 przed liftem klapka przychodzi od góry i całkowicie zasłania nawet niedokładnie wycięty otwór natomiast w zderzaku b5fl od spodu są oczywiście zaznaczone miejsca na wycięcie otworów ale nie da rady ich wyciąć by od spodu zderzaka zostawic rant, na którym opierały by się klapki niestety koszt kompletnego zderzaka pod spryski w bardzo dobrym stanie to koszt około 500 - 700pln Czyli w gre wchodzi tylko wymiana zderzaka? Bo widzialem zestawy spryskiwaczy lamp na allegro gdzie zaslepki nie sa ori. No to w sumie nie wiem co robic, napewno 500 - 700 zl? kupa kasy:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #43 Napisano 23 Kwietnia 2009 Tu masz tańszy zderzak allegro: PASSAT B5 PO LIFCIE ZDERZAK PRZÓD NA SPRYSKI (numer 592665439) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #44 Napisano 23 Kwietnia 2009 (edytowane) Tu masz tańszy zderzak allegro: PASSAT B5 PO LIFCIE ZDERZAK PRZÓD NA SPRYSKI (numer 592665439) Wlasnie tez znalazlem, ale do tego dochodzi lakierowanie jak cos. Zawsze stary zderzak mozna sprzedac wiec w tym momencie to juz kasa zamyka sie w lakierowaniu 200 zl. Czasem nawet zdarzaja sie okazje co do lamp bi-xenon, od rozbitych Dolacze kolejne pytanie, ktos zrobil od poczatku do konca ori bi-xenon? ale w polskich warunkach, jakie ceny? jak robota? jaka roznica miedzy soczewka? podzielcie sie ze mna swoimi doswiadczeniami:) Edytowane 23 Kwietnia 2009 przez Sedris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #45 Napisano 23 Kwietnia 2009 Czyli w gre wchodzi tylko wymiana zderzaka? Bo widzialem zestawy spryskiwaczy lamp na allegro gdzie zaslepki nie sa ori. No to w sumie nie wiem co robic, napewno 500 - 700 zl? oto obiecane fotki jak wygląda dziura na klapkę w zderzaku: zwróć uwagę na rant w otworze, o którym pisałem wcześniej no chyba, że chcesz zrobić stosując przerobione spryski od b5 sprzed liftu z klapkami wystającymi ze zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #46 Napisano 23 Kwietnia 2009 a nie lepiej kupic uzywke zderzak ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #47 Napisano 23 Kwietnia 2009 a nie lepiej kupic uzywke zderzak ?? też jestem tego samego zdania, co napisałem wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #48 Napisano 23 Kwietnia 2009 a nie lepiej kupic uzywke zderzak ?? No tak, ale to juz koszty leca niezle w gore, pozatym ciekaw jestem czy ludzie oferujacy zderzaki na allegro maja te zaslepki? bo jak raz zadzwonilem to nie mieli:) no nic, w ogolnym rachunku juz kwota niby ma przekraczac 4 tys, wiec chyba ori bi-xenon to droga sprawa (jakbym mial garaz to bym przynajmniej sam montowal i wtedy 3 tys to jeszcze do przebolenia) P.S. Pytanie, a co sie dzieje jak taka klapka przymarznie w zimie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #49 Napisano 23 Kwietnia 2009 (edytowane) No tak, ale to juz koszty leca niezle w gore, pozatym ciekaw jestem czy ludzie oferujacy zderzaki na allegro maja te zaslepki? bo jak raz zadzwonilem to nie mieli:) no nic, w ogolnym rachunku juz kwota niby ma przekraczac 4 tys, wiec chyba ori bi-xenon to droga sprawa (jakbym mial garaz to bym przynajmniej sam montowal i wtedy 3 tys to jeszcze do przebolenia) P.S. Pytanie, a co sie dzieje jak taka klapka przymarznie w zimie? jak wytniesz dziury w zderzaku to zrobisz największą lipę,bo kompletujesz ori sprzęt za niemałą kasę a zderzak będziesz miał z zaślepkami np od B5 przed liftem?zalatuje wioską po prostu,musisz kupić drugi zderzak i sprzedać swój stary,tak jak ja zrobiłem,koszt zaślepek to 75zł 1 szt w serwisie,nic nie przymarza,jeśli przymarźnie zaśleppka to się nie otworzy:) Edytowane 23 Kwietnia 2009 przez pawelb6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
md001 Zgłoś #50 Napisano 27 Kwietnia 2009 Witam, wiem, że pytanko troche nie w temacie ale skoro o bi-xenon -ach to może ktoś coś bedzie wiedzieć. przy włączaniu długich świateł w jednym xenonie nic sie nie zmienia z tego co wiem jest tam jakaś zasłona która zasłania lub odsłania część żarnika, czy ktos może wie jak to sprawdzic czy cos jest nie podłączone? czy problem lezy gdzie indziej dzieki za ewenatualną pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #51 Napisano 27 Kwietnia 2009 panowie mam już te lampy xenon'owe zrobiłem parę fotek silniczka i mocowania silniczka w lampie .... może ktoś ma jakiś pomysł jak przerobić je z samopoziomujących na manualne ... dodam ze jest to wykonalne chłopaki z http://www.walwo.pl/onas.php poprosili o około 400 zł za przeróbkę no ale jak do tej pory nie potwierdzili adresu wiec jeszcze nie wysłałem lamp....jak narazie czekam na jakieś propozycje ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #52 Napisano 27 Kwietnia 2009 zrobiłem parę fotek silniczka i mocowania silniczka w lampie chyba Ci się ręce trzęsły, zrób fotki w trybie macro dobrej rozdzielczości i wrzuć raz jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweljag Zgłoś #53 Napisano 27 Kwietnia 2009 przy włączaniu długich świateł w jednym xenonie nic sie nie zmienia z tego co wiem jest tam jakaś zasłona która zasłania lub odsłania część żarnika, czy ktos może wie jak to sprawdzic czy cos jest nie podłączone? czy problem lezy gdzie indziej Zacznij od poprawienia wtyczki z tyłu reflektora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #54 Napisano 14 Września 2009 Sorry że odkopuje stary temat ale nie będę niepotrzebnie zakładał drugiego! Wtyczka z lamp zwykłych soczewkowych pasuje do xenonów?? czy trzeba lutować? Chodzi mi o wtyczkę zasilająca całą lampę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #55 Napisano 14 Września 2009 Wtyczka z lamp zwykłych soczewkowych pasuje do xenonów?? czy trzeba lutować? Chodzi mi o wtyczkę zasilająca całą lampę! jest taka sama z tym, że w wersji h7 nie ma jednego pina(jest puste miejsce we wtyczce), który natomiast jest w lampie bixenonowej ten pin to jeden z czterech kabelków odpowiadających za regulację silniczkami lamp jeśli zmienisz lampy i podłączysz to nie będzie działała Ci tylko regulacja wysokości lamp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #56 Napisano 15 Września 2009 a ten brakujacy pin to od czego idzie - od poziomowania czy jak?? zastanawiam sie nad przekladka lamp tylko boje sie tego poziomowania! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #57 Napisano 15 Września 2009 a ten brakujacy pin to od czego idzie - od poziomowania czy jak?? zastanawiam sie nad przekladka lamp tylko boje sie tego poziomowania! czytaj wyżej, napisałem od czego ten pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #58 Napisano 15 Września 2009 chyba gdzieś pominąłem zaraz będę czytał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #59 Napisano 15 Września 2009 chyba gdzieś pominąłem zaraz będę czytał dokładnie post nr 55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #60 Napisano 15 Września 2009 wiem wiem znalazłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach