Undetected Zgłoś #141 Napisano 16 Lipca 2011 tak mój błąd 101 nie 110 "literówka" VIN podałem w tematach o VINach właśnie E/ Ale podam i tutaj: WVWZZZ3BZ2P236516 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #142 Napisano 16 Lipca 2011 Właśnie znalazłem numerek, niestety koleś zrobił cię w konia, bo masz silnik AVB a jest to jednostka 101 koni. Możesz to zweryfikować z wlepką w bagażniku, jest tam oznaczenie silnika i i moc w kW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Undetected Zgłoś #143 Napisano 16 Lipca 2011 No właśnie dorwałem książkę serwisową i też widzę tutaj AVB... No nic trudno. Za pół roku i tak przesiadka na B6 więc zobaczymy. Dzięki za fatygę. A z tym znaczkiem to widać dbałość dostawcy o Polskie salony ;X bo raczej stary dziadek nie bawił by się w podmiankę znaczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #144 Napisano 16 Lipca 2011 A z tym znaczkiem to widać dbałość dostawcy o Polskie salony ;X bo raczej stary dziadek nie bawił by się w podmiankę znaczka. Jest obszerny temat jeśli chodzi o oznaczenia na klapie, poszukaj i poczytaj sobie o tym, można by napisać książkę o kombinacji tych oznaczeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galm1 Zgłoś #145 Napisano 21 Lipca 2011 witam, mam pytanko czy po tych fotkach da rade cos powiedziec o silniku, silnik napewno byl wymieniany.Buda jest z 1994: W dowodzie: 1994 r, 1896 cm3, 66 kW, 1,9 TDI, WVWZZZ3AZRE196411 w bagażniku: 3A5 2X5 PASSAT VAR CL 66 kW TDI 5G pod uszczelką przy szybie: WVWZZZ3AZRE196411 ABE E657/1 natomiast silnik byl wymieniany chyba na 1,9 TDI tyle ze nie wiem ktory rok i ile kW. Jakby ktos pomógł z góry wielkie dzięki. 1.pdf 2.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #146 Napisano 21 Lipca 2011 Masz silnik 1Z. BTW Napisałeś w niewłaściwym dziale. ---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 12:18 ---------- Ale mam dobrą wiadomość, ktoś wymienił na taki sam jak był fabrycznie. ---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:21 ---------- silnik masz z Października 1995-go roku, 66 KW 90 koni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galm1 Zgłoś #147 Napisano 21 Lipca 2011 (edytowane) ok dzięki, a tak na przyszłość to rozumiem że te 1Z odczytałeś z tej osłonki czyli z pliku 2.pdf? Czy to zdjęcie z pliku 1.pdf coś mówi? Czy jest możliwość aby osłonka była ze starego modelu. Bo silnik powinien być z B5 dlatego tu pisalem... po czym poznanać ze to 1995 i 66kW ? sory, pewnie to podstawy ale w kwestiach samochodowych jestem lamer Edytowane 21 Lipca 2011 przez galm1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #148 Napisano 21 Lipca 2011 ok dzięki, a tak na przyszłość to rozumiem że te 1Z odczytałeś z tej osłonki czyli z pliku 2.pdf? Tak, ale na bloku musi być wybity taki sam numer jak na tej osłonie. Czy to zdjęcie z pliku 1.pdf coś mówi? Tak, jest to pompa wtryskowa montowana w silnikach 1Z i AHU (passat B4) i silniki AHU (Passat B5). Czy jest możliwość aby osłonka była ze starego modelu. Bo silnik powinien być z B5 dlatego tu pisalem... Istnieje taka szansa, ale numer silnika mówi że jest z 1995-go roku a autko z 1994-go więc raczej był wymieniony na taki sam jak był, czyli 1Z, a jeśli 1Z to jest z passata B4 bo w B5 nie było już silników 1Z. po czym poznanać ze to 1995 i 66kW ? 1Z = 66KW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
knedel83 Zgłoś #149 Napisano 8 Listopada 2011 Witam. Patrze na to zestawienie oznaczeń i nie mogę znaleźć mojej. W serwisie podałem numer VIN i powiedzieli ze mam skrzynie DHZ. Dlaczego nie ma jej w tym zestawieniu? Rok 1998 skrzynia 5 manualna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #150 Napisano 8 Listopada 2011 W serwisie podałem numer VIN i powiedzieli ze mam skrzynie DHZ. Dlaczego nie ma jej w tym zestawieniu? Bo to są oznaczenia silników a nie skrzyń biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #151 Napisano 16 Grudnia 2011 Koledzy w którym miejscu szukać kodu silnika (nie chodzi o wlepki w bagazniku i w komorze - tylko o kod wybity nasilniku - gdzie go dokladnieszukacw 1.8 benzyna B5?1997) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyyy Zgłoś #152 Napisano 27 Lutego 2012 Witam mam takie pytanie odnosnie mojego passka. Ostatnio zagladalem do wlepki w bagazniku i mam napisane ze oznaczenie silnika jest AJM. a jak kupowalem go prawie rok temu to normalnie u wczesniejszego wlasciciela bylo napisane ze auto pochodzi z 2000r. a w tabeli wychodzi ze jest z 99r. i tu jest moje pytanie czemu tak bylo wczesniej zrobione ?? a wedlug tabeli wychodzi ze z 2000r. jest ATJ i wszedzie czesci bralem z rocznika 2000 ;/ i nawet sprzedawca mowil ze auto jest z 2000r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #153 Napisano 27 Lutego 2012 Witam mam takie pytanie odnosnie mojego passka. Ostatnio zagladalem do wlepki w bagazniku i mam napisane ze oznaczenie silnika jest AJM. a jak kupowalem go prawie rok temu to normalnie u wczesniejszego wlasciciela bylo napisane ze auto pochodzi z 2000r. a w tabeli wychodzi ze jest z 99r. i tu jest moje pytanie czemu tak bylo wczesniej zrobione ?? a wedlug tabeli wychodzi ze z 2000r. jest ATJ i wszedzie czesci bralem z rocznika 2000 ;/ i nawet sprzedawca mowil ze auto jest z 2000r. Bo najprawdopodobniej rok produkcji auta to 1999 a rok modelowy to 2000. U siebie mam tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyyy Zgłoś #154 Napisano 27 Lutego 2012 To czyli jak bede kupowal czesci to nie ma roznicy czy bedzie z AJM czy z ATJ?? czy jest jakas roznica?? bo juz sam zglupialem z tego wszystkiego;/ a i jeszcze dodam ze mam wszystkie szyby z 99' a przednia z 00' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #155 Napisano 27 Lutego 2012 VIN dekoduj to będziesz wiedział co masz dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk Zgłoś #156 Napisano 19 Marca 2012 Witam ... mam dylemat zakupiłem vw b5 rocznik 2000 ale chyba mnie trochę oszukano silnik mam ANA skrzynia 5S ale w bagażniku mam na nalepce EPT przekreślone i dopisane DCN najprawdopodobnie komuś klękła skrzynia automatyczna i zostało zmienione na manual 5 biegów czy po VIN może mi ktoś powiedzieć to? WVWZZZ3BZYE384154 domysł swój podpieram oględzinami chłodnicy z odciętymi rurkami od skrzyni automat. powiedzcie czy taki komplet będzie z sobą współgrał czy są jakieś przeciwwskazania? i czy taki silnik po automacie nie jest za bardzo zużyty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #157 Napisano 19 Marca 2012 Witam ... mam dylemat zakupiłem vw b5 rocznik 2000 ale chyba mnie trochę oszukano silnik mam ANA skrzynia 5S ale w bagażniku mam na nalepce EPT przekreślone i dopisane DCN najprawdopodobnie komuś klękła skrzynia automatyczna i zostało zmienione na manual 5 biegów czy po VIN może mi ktoś powiedzieć to? WVWZZZ3BZYE384154 domysł swój podpieram oględzinami chłodnicy z odciętymi rurkami od skrzyni automat. powiedzcie czy taki komplet będzie z sobą współgrał czy są jakieś przeciwwskazania? i czy taki silnik po automacie nie jest za bardzo zużyty? Wg nr VIN powinieneś mieć skrzynię o oznaczeniu EPT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk Zgłoś #158 Napisano 20 Marca 2012 Wg nr VIN powinieneś mieć skrzynię o oznaczeniu EPT. czyli automat ... a ja chciałbym ponowić resztę moich pytań ,,, czy to pochodzi i tak dalej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batik Zgłoś #159 Napisano 30 Marca 2012 Witam, Passat 2004 r, 1.9 TDI 131 AVF , skrzynia automatyczna i tu pytanie. TDI na pokrywie silnika jest srebrne, czy tak powinno być? Pytam się gdyż z tego co mi wiadomo to DI powinno być czerwone zresztą na klapie bagażnika tak jest. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AntoniGibon Zgłoś #160 Napisano 29 Maja 2012 (edytowane) Witam, to mój pierwszy post, pierwszy samochód i poważne wątpliwości co do tego jaki silnik posiadam. Pokrótce postaram się zaprezentować mój przypadek. Książka serwisowa podaje następujące informacje jak w załączonej miniaturze: Nad prawym nadkolem można odczytać dodatkowo informacje z tabliczki pokazanej na zdjęciu( ta zamazana cyfra to 3 ): Moje wątpliwości wzbudziła oczywiście szeroko opisana tutaj pokrywa silnika ( w moim przypadku srebrne TDI ) choć jak się okazuje, niczego to nie dowodzi jeszcze. Proszę bardzo, aby ktokolwiek posiadający wiedzę na ten temat, postarał się porównać zdjęcia i ocenić, czy są to informacje poprawne czy może wystąpiły jakieś niezgodności. Dodatkowo bardzo proszę o zamieszczenie fotografii, na której mógłbym dokładnie zobaczyć miejsce gdzie są wybite numery na bloku silnika TDI, ponieważ nie udało mi się odnaleźć takiej na tym forum a to mogło by rozwiać częściowo moje wątpliwości. Wieczorem postaram się wkleić dodatkowe zdjęcia silnika po zdjęciu pokrywy oraz zdjęcie łączenia silnika ze skrzynią biegów, które to miejsce podejrzewam o pęknięcie. Wydaje mi się że jest to komora w której znajduje się koło dwumasowe ( dwa otwory z góry, jak gdyby wykonane od kształtki - jednak wzbudzają mój niepokój, widoczne jest przez te otwory koło zębate !!!). Bardzo proszę o pomoc forumowiczów. Edytowane 29 Maja 2012 przez AntoniGibon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach