jarucki Zgłoś #41 Napisano 14 Września 2009 1.4 trzyma, czy chwilowo skacze na 1.4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #42 Napisano 14 Września 2009 A pochwalę się, ze mój doładowuje 1.4.. to obserwuj uważnie jak z miesiąca na miesiąc będzie słabło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #43 Napisano 14 Września 2009 Jak jadę na 3 biegu i wcisnę gaz do oporu to jak wskoczy na 1.4 to trzyma.. A czemu mam patrzeć jak będzie słabło..?? W sumie w planie mam większe turbo. Już sporo czasu jeżdżę na ory dmuchawce i ciągle daje radę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #44 Napisano 14 Września 2009 ...bo masz 11. letnią turbinę, którą ktoś zmusił do kręcenia się z maksymalną prędkością, bez żadnych ograniczników (z tego co pamiętam patrząc po logach kolegów, którzy mieli zapieczone kierowniczki, właśnie te 2400mbar mi utkwiło w pamięci jako wartość maksymalna, osiągana przez turbinę, w której zablokowany był mechanizm regulacji). Oczywiście źle Ci nie życzę! Niech jeździ jak najdłużej! A jak coś się będzie działo, to masz od razu wskaźnik żeby analizować stan suszarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #45 Napisano 14 Września 2009 Chłopaki jest teraz drugi problem. Jak miałem podłączony bezpośredio do wskaźnika to pokazywało 1.4 ciśnienie a jak założyłem trójnik to teraz jest 1.3 i który jest pomiar prawidłowy..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #46 Napisano 14 Września 2009 powinno być z trójnikiem rozumiem że jedno puste wyjście zaślepiłeś :D P.S. uruchom VAGa i zrób pomiary będziesz wiedział dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #47 Napisano 15 Września 2009 panowie, kurcze, przecież ciśnienie powinno być stałe w całej objętości bryły, w której chcecie je zmierzyć. Jeśli w jednym miejscu jest niższe, to znaczy, że albo mamy gdzieś nieszczelność, albo ten przewód, do którego jest podłączony miernik jest niedrożny (jego parametry przepływu nie pozwalają miernikowi pracować z dokładnością założoną przez producenta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galileo Zgłoś #48 Napisano 27 Września 2009 Zobaczcie gdzie koleś to wpiął http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/PodiAnalog.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #49 Napisano 28 Września 2009 Zobaczcie gdzie koleś to wpiąłhttp://www.a4mods.com/index.php?page...odiAnalog.html dobrze podłączył, tylko że to 1.8T jest edit: czyli tak, jak u Ciebie. Temat jest generalnie o TDIkach, w których jest z tym - jak widać - kłopot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #50 Napisano 28 Września 2009 TDIkach, w których jest z tym - jak widać - kłopot a tam odrazu Kłopot P.S. w silnikach AHU i 1Z nie trzeba żadnych króćców:) (czyli tam gdzie nie ma VNT ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #51 Napisano 17 Listopada 2009 wszystko ładnie pięknie tylko skad wziasc taka obudowe patrzyłem na allegro to do tej co wy macie najbardziej pasuje ta http://allegro.pl/item821790220_obudowa_na_wskaznik_wskaznik_52_mm_black_nowa.html#gallery chociaz to i tak nie taka .. przerabialiscie może ją czy skad wogole wzieliscie ? Jarucki miales sie do mnie odezwac na priv jak bedziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #52 Napisano 20 Listopada 2009 te obudowy jarucki robił sam, jedyne co było gotowe to goły seryjny słupek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malski Zgłoś #53 Napisano 25 Listopada 2009 Witam moze ktos posiada wskaznik doladowania w afn 110 km ?,bo chcialem sie dowiedziec jakie jest wskazanie boosta np. przy predkosci 120 km/h na 5 biegu .Dodam ze u mnie chwilowe przy butowaniu na 3 biegu 1.4bar ,a potem utrzymuje 1.1bar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #54 Napisano 25 Listopada 2009 Witam moze ktos posiada wskaznik doladowania w afn 110 km ?,bo chcialem sie dowiedziec jakie jest wskazanie boosta np. przy predkosci 120 km/h na 5 biegu .Dodam ze u mnie chwilowe przy butowaniu na 3 biegu 1.4bar ,a potem utrzymuje 1.1bar Przecież To można na VAGu zbadać pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malski Zgłoś #55 Napisano 25 Listopada 2009 (edytowane) Przecież To można na VAGu zbadać pozdr jasne ze mozna tylko chcialem wiedziec jak jest u innych bo u mnie na wskazniku jest 0.5 bar jak lekko pod gorke a na prostej 0.2-0.3bar Edytowane 26 Listopada 2009 przez malski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #56 Napisano 25 Listopada 2009 jasne ze mozna tylko chcialem wiedziec jak jest u innych bo u mnie na wskazniku jest 0.5bar na 5 biegu i 120 km/h czy to nie malo? Nie czujesz się pewny? Proponuje zrobić logi dynamiczne i wkleić do odpowiedniego działu! Na pewno ktoś pomoże i Będziesz Wiedział czy wszystko OKi z autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #57 Napisano 14 Grudnia 2010 Słupek sprzedany Był też kolejny z miejscem na 3 zegary, który też został sprzedany Teraz jest takie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #58 Napisano 14 Grudnia 2010 Kurde... Tobie to sie naprawde nudzi. Powiem szczerze że w słupku wyglądało jak dla mnie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #59 Napisano 28 Grudnia 2010 a no nudzi czasami zima w koncu jest jutro pokaże co wyszło z tych nudów coś nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #60 Napisano 30 Grudnia 2010 Ok. Turbo boost zamówiony. Jakiej grubości ma być ten króciec ? I chciałbym gdzieś zamówić taki metalowy - bo ten plastikowy trójnik który jest w zestawie nie ma sensu przecież. Na alledrogo widział ktoś może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach