Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

ma ktoś może fotkę tego co w tym zestawie takiego za 90zł? Jeden mikrostyk w TME czy ELFA to koszt max 15zł tak jak to się ma w stykach do zamków.

A tak w ogóle widać, że VAG kolejny raz solidnie dał du.....

Cała super technologia wielce skomplikowanego elektromechanicznego zamka waliła się przez wycierający się mikrostyk i pękające luty do dzisiaj. W Stargardzie naprawa z częściami 500zł :nerwus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma ktoś może fotkę tego co w tym zestawie takiego za 90zł? Jeden mikrostyk w TME czy ELFA to koszt max 15zł tak jak to się ma w stykach do zamków.

A tak w ogóle widać, że VAG kolejny raz solidnie dał du.....

Cała super technologia wielce skomplikowanego elektromechanicznego zamka waliła się przez wycierający się mikrostyk i pękające luty do dzisiaj. W Stargardzie naprawa z częściami 500zł :nerwus

 

W zestawie znajdują się dwa mikrostyki + sprężynka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mikrostyki są firmy Marquardt, tyle że w detalu nie można ich kupić - nigdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, problem wrócił. Dlatego proszę o namiar na kogoś, kto potrafi rozwiązać problem z kolumną we Wrocławiu. Ewentualnie dajcie namiar do Pana Michała z Rybnika, chociaż płatną A4 to mi się słabo opłaca pędzić na Śląsk. Będę wdzięczny za jakiekolwiek namiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Instrukcja dot. problemu kolumny kierowniczej Passat-a jest tu:

http://itss.nazwa.pl/passat/naprawa_wspomagania_b6_3c.pdf

 

oraz:

http://sklep-maxima.pl/download/naprawa_blokady_kolumny_kierowniczej_b6_3c.pdf

 

Moja propozycja dla wszystkich jest taka:

Zdemontować kolumnę zgodnie z instrukcją, udać się do serwisu VW z czarną skrzynką zamontowaną na końcu kolumny kier.

Tam zakupić oryginalną w stanie surowym (bez zaprogramowanego immo). Z nowej wylutować oryginalne styczniki i wlutować do starej, immo pozostaje stare. Koszt takiego kompletnego modułu (czarna skrzynka) to ok. 300 zł.

Jeśli ktoś nie czuje się na siłach aby to wylutować i wlutować nowe styczniki to można się udać do najbliższego serwisu rtv - tam za ok. 50 zł. bez problemu zrobią tą operację.

 

 

Pozdrawiam Wszystkich

 

Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje namiary na fachowca co ogarnie mi tą blokadę za rozsądna cenę z okolic TARNOWA!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon jutro do mnie cos wymodzimy 512 861 042

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość USAutoimport

ja dzisiaj dzieki Darkowi i jego instrukcji szybko sobie poradzilem z usterka :) :) wielkie dzieki Darek :)

passat juz z 1,5roku temu dal pierwsze oznaki usterki, ale zona nim jezdzi wiec mnie to nie bolalo jak czasmai jej nei odpalilo ;) byl jakis okres ze czesciej nie odpalal,ale w lipcu o dziwo bardzo dobrze,no i kilka dni temu kierownica zablokowala sie na amen.. rok temu myslalem ze moze to immo albo kluczyk nie łączy, nie bylo tego dziwnego przeskakiwania zamka, jak ostatnio,podejrzewalem tez baterie,no ale zmiana klucza nic nei dawala.. a jak bylem w serwisie na wymianie oleju akurat wszystko super dzialalo, ba,nawet zadnych bledow nei bylo.. to samo potem przy naprawie pompy mowilem im ze czasami nei odpala i tez akurat im odpalal za kazdym razem.. a potem sprawe olalem az do teraz, no ale jzu nei mialem wyjscia, spytalem tylko zony czy wydac 400-500zl (800 w serwisie) czy samemu sprobowac naprawic, bo to zawsze kilka stowek w kieszeni

 

z natury straszny ze mnei len i nie lubei grzebac przy aucie,ale tu to wyjecie kolumny wydawalo mi sie proste ( po przejrzeniu isntrukcji Darka),pewnie zeby nie to ze musialbym wzywac autopomoc n3e wzialbym sie za to,ale sprobowalem i sie udalo :)

 

Demontaz przy moich wolnych ruchach to ok 30minut ,mysle ze bez problemu mozna w 10minut , montaz rowneiz 30minut, godzina zabawy i zaoszczedzone 400-800zl

 

u mnie dokladnie wystapil ten sam problem co u Darka,rozwiazalem tak samo, sprawdzilem tez slimak i ustawilem go zgodnei z zaleceniami Darka w pozycji odblokowanej , plytka i przekazniki wygladaja bdb, mam w firmie kilku elektronikow i gdyby sie okazalo ze cos z nimi nie tak to mysle ze bez problemu by sobei z tym poradzili

 

fajnie ze sa tu tacy ludzie jak Darek,w serwisie mi wmawiali ze to caly dzien roboty ,ale odazu wyczaili ze wiem o co kaman i zeszli mi z ceny 150zl, ale i tak to mnie ne przekonalo i sam naprawilem za koszt 0zl :)

 

dzieki Darek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozwiazalem tak samo, sprawdzilem tez slimak i ustawilem go zgodnei z zaleceniami Darka w pozycji odblokowanej

Wszystko cacy:respect:). Ale i tak uważam że najlepszy wybór to montaż i zakodowanie nowej oryginalnej wzmocnionej blokady kierowniczej. Wtedy mój klient nie obawia się o to czy wyjechać za granice bez obaw że zostanie gdzieś unieruchomniony na stacj benzynwej np. Wtedy już koszty są inne, jeżeli nie ma się kluczy do rozbiórki kolumny:D

 

Trzeba robić tak żeby passaciki chodziły jak z fabryki;)

Edytowane przez kacperwww

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość asebik78

dzięki Darek!!!! instrukcja super. zamówiłem sobie dwa switche na allegro z SISLAB. polecam tego gościa, switche sa takie same jak oryginalne. nie mam mowy o żadnych zamiennikach. wysyła nawet do UK!!! podzielę sie moimi doświadczeniami...

1. uwaga na ścieżki układu.... bardzo delikatne można je przepalić, ale jak ktoś ma trochę ikry to sobie poradzi

2. proponuje po wymontowaniu blokady od razu pozbyć się sprężynki od zabezpieczenia, albo bardzo mocno i dokładnie zamknąć obudowę po wymianie , ja musiałem niestety wyciągać kolumnę jeszcze raz bo się zablokowało. MOJA WINA!!!

 

Jeśli jest ktoś ze Szkocji i potrzebuje pomocy to niech pisze [email protected] POMOGĘ!!!! albo mam do polecenia jednego mechanika... tez daje rade... pozdrawiam Darka i jeszcze raz dzięki....

Edytowane przez asebik78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy w Krakowie ktoś naprawi blokadę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mi po zmianie zegarów na białe teraz tylko co jakiś czas pika przy rozruchu ale auto nie gaśnie jak poprzednio. To cud czy przypadek :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem właśnie po wymianie czarodziejskiej skrzyneczki w ASO, 1,5h zabiegu, cena 499pln, co wy na to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mam pytanie odnoście blokady kierownicy. U mnie problem wygląda tak że prubuję zapalic samochód i zapala się kontolka żółta a następnie czerowna od kierownicy wyświetla się również komunikat o uszkodzeniu układu kierowniczego z tego co pamiętam oraz po którejś próbie odpalenia wyświetla również engine fault workshop. Po kilku próbach wyjęcia i włożenia kluczyka auto odpala i nie ma problemu. Czasem odpala i gaśnie. Nieraz opali ale świeci sie kierownica i wyświetla komunikat o uszkodzeniu układu kierowniczego. Czy również to problem tych mikrowyłączników. Zaznacze że chodzi o passata b6 2006 rok. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem właśnie po wymianie czarodziejskiej skrzyneczki w ASO, 1,5h zabiegu, cena 499pln, co wy na to

możesz zdradzić w którym ASO tak tanio to zrobili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze mogę, ażeby nie być gołosłownym zeskanuje fakturę :)

O i już

Kalkulacja.jpg

szczerze mówiąc bylem mocno zaskoczony postawa bardzo miłego pana z tego ASO, może coś się zmienia i zaczynają walczyć o klienta. W trakcie naprawy zona testowała nowego paska (jazda testowa), bo na auto zastępcze trzeba się omawiać wcześniej.

Faktura.jpg

Edytowane przez besthorn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W "moim" ASO 1000pln zaśpiewali wiec narazie sobie daruję, nie jest tak żle "powoli' odpalam i jest ok dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W "moim" ASO 1000pln zaśpiewali wiec narazie sobie daruję, nie jest tak żle "powoli' odpalam i jest ok dzięki za info

 

Ja mam z tym problem już z rok ale od kiedy odpalam jak kolega wyżej powoli czyli stopniowo wkładam kluczyk w 1 pozycje po chwili w 2 pozycje i dopiero odpalam to jest ok Problem gdy ktoś inny odpala to nie wie o tym i jest problem mi to nie przeszkadza tylko czy to sie nie nasili na tyle że nawet ten mój powolny sposób odpalania sie nie sprawdzi to tego to nie wiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mojej zonie tez się nasilało, aż wreszcie nie wytrzymała :)

Zawsze rano było OK, ale potem to już była loteria

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności