Skocz do zawartości

Radeon

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Radeon

  • Urodziny 04.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mińskl Mazowiecki

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie ma do Was pytanie odnośnie mojego spalania - co o nim myślicie? LPG - 7,96 7,91 8,07 9,86 7,08 8,61 8,30 8,36 9,08 8,22 8,62 8,56 8,00 8,05 PB98 - 3,32 3,39 3,49 Powyższe wyliczenia robiłem przy opróżnieniu zbiornika do rezerwy i tankowaniu do pełna. Cykl mieszany tj 70% trasa 30% miasto w tym korek (warszawa w okolicach godziny 7 i 17)
  2. Witam Kolegów mam do was pytanie Mam taki problem, otóż w moim Pasku często włącza się dmuchawa chłodnicy po dynamicznej jeździe (tj. po zatrzymaniu pojazdu i wyłączeniu zapłonu) ale to nie jest problem. Normalnie dmuchawa rozpędzała się na wysokie obroty i chłodziła silnik (stałe obroty) a następnie powoli się wyłączała. Od jakiegoś czasu bardzo dziwie się zachowuje:<br /> 1. najczęściej zachowuje się tak - wskakuje na wysokie obroty, za chwilę bardzo zwalnia, pochodzi 2-3 sekundy na wolnych i znowu wskakuje na wysokie i tak na okrągło aż do wychłodzenia silnika.<br /> 2. czasem pracuje tylko na niskich obrotach.<br /> Doradzicie coś? bo VAG nie pokazuje błędów.<br/>
  3. Witam Kolegów ponownie mam do was pytanie i na wstępie powiem że może w złym dziale zadaje to pytanie ale większość z was ma ten sam model Paska co ja i może przerabialiście już ten problem który opisuje poniżej. Mam taki problem, otóż w moim Pasku często włącza się dmuchawa chłodnicy po dynamicznej jeździe (tj. po zatrzymaniu pojazdu i wyłączeniu zapłonu) ale to nie jest problem. Normalnie dmuchawa rozpędzała się na wysokie obroty i chłodziła silnik (stałe obroty) a następnie powoli się wyłączała. Od jakiegoś czasu bardzo dziwie się zachowuje: 1. najczęściej zachowuje się tak - wskakuje na wysokie obroty, za chwilę bardzo zwalnia, pochodzi 2-3 sekundy na wolnych i znowu wskakuje na wysokie i tak na okrągło aż do wychłodzenia silnika. 2. czasem pracuje tylko na niskich obrotach. Doradzicie coś? bo VAG nie pokazuje błędów.
  4. WITAM KOLEGÓW "PAS"ZTECIARZY:-) Mam taki problem, otóż w moim Pasku często włącza się dmuchawa chłodnicy po dynamicznej jeździe (tj. po zatrzymaniu pojazdu i wyłączeniu zapłonu) ale to nie jest problem. Normalnie dmuchawa rozpędzała się na wysokie obroty i chłodziła silnik (stałe obroty) a następnie powoli się wyłączała. Od jakiegoś czasu bardzo dziwie się zachowuje: 1. najczęściej zachowuje się tak - wskakuje na wysokie obroty, za chwilę bardzo zwalnia, pochodzi 2-3 sekundy na wolnych i znowu wskakuje na wysokie i tak na okrągło aż do wychłodzenia silnika. 2. czasem pracuje tylko na niskich obrotach. Doradzicie coś? bo VAG nie pokazuje błędów.
  5. Ja mieszkam pod Warszawą i dzwoniłem do warsztatu firmowego STAGA w Wawie i usłyszałem 4800. Zadzwoniłem do Białegostoku do centrali staga i powiedzieli 3600. Różnica jest
  6. Chłopie daj sobie spokój z tą instalacją - cena z kosmosu a oszczędności marne. Stag 400DPI wiele tańszy w instalacji i koszcie użytkowania. Nie wiem jak Endrju ale ja zrobiłem już na niej 37 tyś i większych kłopotów nie było. Pozdrawiam
  7. Jestem ciekaw jak to wychodzi w innych Passkach zagazowanych Stagiem A propos impreza GAS SHOW 2014 za nami i myślałem że STAG pokaże coś nowego w dziedzinie bezpośredniego wtrysku.
  8. Od założenia tj. od sierpnia 2012 i podało w te ostatnie najgorsze mrozy.
  9. Witam - problem rozwiązany:D Padł sterownik STAG 400 DPI i nie podawał gazu na dwa cylindry dlatego instalacja nie chciała się włączyć. Sterownik wymieniono na nowy w ramach gwarancji Pozdrawiam
  10. Mi wyskoczył drugi problem i będę musiał jechać do STAGA w Warszawie (najbliżej) a jak nie dadzą rady to do centrali w Białymstoku. Problem opisałem już na forum STAGA by może coś poradzili (a już raz mi pomogli) - link https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?f=13&t=3935&start=30#p39004
  11. Czołem. Jak Ci się spisuje \ instalacja w te mrozy?
  12. Więc tak: 1. po pierwsze nie duży ale odczuwalny spadek mocy - silnik reaguje z opóźnieniem na wciśnięcie gazu. 2. jeżdze do pracy autostradą + obwodnicą miasta więc mogę sobie poszaleć - ale jak za mocno poszaleje to zaraz wyskoczy "check engine" błąd P2014 lub P0299 i musze je kasować
  13. Aha to dałeś tyle samo co ja. Ile już zrobiłeś km i czy miałeś jakieś problemy/błędy?
  14. Gdzie zakładałeś instalke i ile Cię kosztowała?
  15. Witam odnośnie instalacji typu "proteza" (tak nazywana jest przez niektórych instlacja gazowa która pobiera benzynę) to przerobiłem ten temat bardzo dokładnie. Jest wiele instalacji tego typu jednakże trzeba je podzielić na dwie grupy: I. intalacje które podczas pracy potrafią pracować na samej benzynie np. podczas wolnych obrotów. II. instalacje które wtryskują stały mix benzyny i gazu bez wyjątku na cykl pracy i obciążnenia śilnika. Do pierwszej grupy można zaliczyć istalację np firmy BRC. Nigdy nie wiadomo ile spali beznyny a spalanie jej może sięgnąć do 80% w stosunku do 20% gazu. Co do drugiej grupy to w jej skład wchodzi tylko jedna firma - STAG i jej instalacja STAG 400DPI. O jej działaniu i opini na jej temat nie bede się rozpisywał bo zrobiłem to w innym wątku. Moge powiedzieć tylko tyle jeżeli masz sprawny technicznie samochód (śilnik) to zakładaj - bedziesz naprawdę zadowolony. Spanalnie na poziomie 8L gazu i 2 L benzyny. Ja miałem troche problemów bo nie miałem w 100% sprawnego silnika (świece i cewki były do wymiany) ale już jest ok i jestem zadowolony. Co do gratów to STAG instaluje swój reduktor do 250KM, wtryski HANA i komputer STAG 400DPI - koszt 3800. Do tego profesjonalna obsługa - przynajmniej w centrali w Białymstoku. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności