Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

 

tak będzie pasował

 

---------- Dodano o 22:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:31 ----------

 

witam panowie

 

jestem po naprawie mikro przełączników, wymieniłem oba na nowe, problem jest taki że po odpaleniu samochodu i przejechaniu się kontrolka od ESP znikła, natomiast kontrolka ŻÓŁTA od kierownicy miga, dodatkowo blokada się nie włącza, popełniłem jakiś błąd ?

musiałeś coś źle złożyc bądz masz zimne luty popraw to jak cie drażni ja wymieniłem i cudo malina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn kręciłem tym ślimakiem zeby ten bolec nie wskoczył, jak teraz sprawdzic jego prawidlowe polozenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok problem rozwiązany, przy odkręcaniu musiałem zerwać mikroskopijną ścieżkę i do jednego stycznika nie dochodził sygnał, prąd.

 

Uwaga: poprzedni właściciel od którego kupiłem samochód już naprawiał u jakiegoś "magika" to cudo, wszystko było poskładane jak w fabryce, do momentu rozebrania puszki, oryginalny switch został wymieniony na jakiś niebieski (oryginalne są zielone) który był przytwierdzony na klej jakoś dawał radę, ale mimo wszystko padł, także rada dla wszystkich aby kupili oryginalną część bo zamiennik i tak padnie zestaw 89 zł http://www.sislab.pl

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzemiu

Witam faktycznie mozna kupic sama skrzyneczke w serwisie jako czesc zamienna, kupilem zalozylem i nie dziala, teraz sie glowie jak ja zgrac z reszta auta/immo. Chcialem nie lutowac a teraz musze kombinowac pomocy. Stara opuszka miala sporadyczy blad , znaczy czasem palilo autko . nowa ma od razu blad ecu silnika zblokowany. Na BANK TRZEBA COS WGRAC/ZAKTUALIZOWAC WRAZ Z WYMIANA TEJ PUSZKI. dODAM ZE PODPINAM STARA I WOZ PAL ( ZNACZY czasem pali na nowej zawsze nie). Prosze o pomoc z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat Zamieszczone przez Nuttie Zobacz posta

mnie jeszcze nie dopadło, ale czy to jest "zestaw naprawczy" plug&play?:

http://allegro.pl/nowa-oryg-blokada-...336982755.html

lub taniej

http://allegro.pl/blokada-kolumny-ki...338668526.html

tak będzie pasował

 

po podmiance tego gotowego modułu za koło 400 zł, trzeba robić rozpoznanie VCDSem?

 

ten zestaw naprawczy za 80 zł, to jak mniemam zawiera ten mikrowłącznik i trzeba ten moduł rozebrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie prosta robota dwa mikro przełączniki cyna odsysacz dwie godziny roboty i spokój na kolejne 5 do 6 lat no chyba że poprawili te przełączniki bo to jest ip 65 teoretycznie powinny działać w wodzie ale okazało się jednak że są felerne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego krzemiu jeśli kupiłeś nowy moduł blokady "czarna skrzyneczka" to nie zadziała. Jest tam zakodowany kod immobilajzera który nie zgadza się z kodem twojej stacyjki i kluczyków. Nowy moduł blokady trzeba zakodować do Twojego samochodu. Z tego co wiem można to zrobić tylko w ASO. Padło tutaj już rozwiązanie tego problemu gdzieś wcześniej. Mianowicie któryś z kolegów opisał jak to zrobił. Założył stary moduł, ale nie przykręcał go chyba do kolumny ( trzeba zwrócić szczególną uwagę na blokadę zabezpieczającą przed otwieraniem puszki) i pojechał na nim do ASO. Na parkingu pod ASO przełożył nowy moduł i w ASO wykonano mu kodowanie. Co do kosztu to nie pamiętam ale nie był jakiś zastraszający ponieważ kolega wszelkie demontaże oraz montaże zrobił sam. ASO zrobiło tylko kodowanie. poczytaj ten temat wcześniej a znajdziesz na pewno rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten moduł z allegro za blisko 400 zł trzeba zakodować? VCDSem się nie da tego zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten moduł kosztuje na alledrogo tyle samo co w VW, niestety VCDS tego nie zrobi, tylko serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio mialem awarie rowniez tego ustrojstwa zatrzymalem sie przed miastem ok. 10km mozna powiedziec ze w polu :) po zalatwieniu 1 waznej sprawy nie cierpiacej zwloki wrocilem do auta i nie odjechalem bo oczywiscie blokada kier. sie nie odblokowala najsmieszniejsze jest to ze auto na parku i z zalaczonym recznym tak ze zwykla laweta odpada. Stwierdzilem ze spadla obudowa calego modulu od blokady kier. a co za tym idzie automatyczna antywlamaniowa blokada kier. :/ pozostalo wytargac kolumne kier i zabrac do domu :D zlikwidowac awarje zalozyc spowrotem i po paru godzinkach odjechac w strone domu. Jesli ktos z Tarnowskiego bedzie mial z tym problem lub ze standartowa usterka zapala i po chwili gasnie pomoge, nawet dojade w awaryjnej sytuacji ( zycze obym nie musial :) tel 512861042

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego krzemiu jeśli kupiłeś nowy moduł blokady "czarna skrzyneczka" to nie zadziała. Jest tam zakodowany kod immobilajzera który nie zgadza się z kodem twojej stacyjki i kluczyków. Nowy moduł blokady trzeba zakodować do Twojego samochodu. Z tego co wiem można to zrobić tylko w ASO. Padło tutaj już rozwiązanie tego problemu gdzieś wcześniej. Mianowicie któryś z kolegów opisał jak to zrobił. Założył stary moduł, ale nie przykręcał go chyba do kolumny ( trzeba zwrócić szczególną uwagę na blokadę zabezpieczającą przed otwieraniem puszki) i pojechał na nim do ASO. Na parkingu pod ASO przełożył nowy moduł i w ASO wykonano mu kodowanie. Co do kosztu to nie pamiętam ale nie był jakiś zastraszający ponieważ kolega wszelkie demontaże oraz montaże zrobił sam. ASO zrobiło tylko kodowanie. poczytaj ten temat wcześniej a znajdziesz na pewno rozwiązanie.

 

Proszę bardzo:

 

A dlaczego by się nie dało ,trzeba ruszyć kalarepą i się da ,przecież mamy uszkodzona blokadę a nie immobilizer czy jeden z jego elementów

Może kilka słów jak to zrobiłem:kolumnę kierownicy zdemontowałem w/g PDFa ,następnie zamiast bawić się w naprawę postanowiłem kupić nową "czarną skrzynkę" oraz 2 śruby zrywane w ASO ,po czym wszystko poskładałem z powrotem z jednym wyjątkiem ,kostkę zamiast wpinając do nowej blokady wpiąłem do starej i oto cała tajemnica .Starą blokadę podwiesiłem na nadmuchu na nogi i tyle.Panowie z ASO też zrobili wielkie oczy jak powiedziałem że auto przyjechało o własnych siłach ale jak powiedziałem jak to zrobiłem to pokiwali głową niedowierzająco Nowa blokada była w pozycji "odblokowana" więc nie było problemu z kręceniem kierownicy.

 

 

Co do kosztów to zapłaciłem 160pln ale jak by ich przycisnąć to za 100 zakodują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę bardzo:

 

A dlaczego by się nie dało ,trzeba ruszyć kalarepą i się da ,przecież mamy uszkodzona blokadę a nie immobilizer czy jeden z jego elementów

Może kilka słów jak to zrobiłem:kolumnę kierownicy zdemontowałem w/g PDFa ,następnie zamiast bawić się w naprawę postanowiłem kupić nową "czarną skrzynkę" oraz 2 śruby zrywane w ASO ,po czym wszystko poskładałem z powrotem z jednym wyjątkiem ,kostkę zamiast wpinając do nowej blokady wpiąłem do starej i oto cała tajemnica .Starą blokadę podwiesiłem na nadmuchu na nogi i tyle.Panowie z ASO też zrobili wielkie oczy jak powiedziałem że auto przyjechało o własnych siłach ale jak powiedziałem jak to zrobiłem to pokiwali głową niedowierzająco Nowa blokada była w pozycji "odblokowana" więc nie było problemu z kręceniem kierownicy.

 

 

Co do kosztów to zapłaciłem 160pln ale jak by ich przycisnąć to za 100 zakodują

 

 

Gdzie dopisują czysty rygiel za 160zł?:bezzebow Może jeszcze napiszesz że w tej cenie wyciągneli ci pin ze sterownika, aby dokodować rygiel. Ludzie potem przyjezdzaja do elektromechanikow i mowią ze inni robia po 200 itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zgadza sie prosta robota dwa mikro przełączniki cyna odsysacz dwie godziny roboty i spokój na kolejne 5 do 6 lat no chyba że poprawili te przełączniki bo to jest ip 65 teoretycznie powinny działać w wodzie ale okazało się jednak że są felerne

 

takie pytanie - czy można puszkę otworzyć i wlutować nowe przełączniki w warunkach domowych? czy jest tam jakiś czujnik "przeciwotworzeniowy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
takie pytanie - czy można puszkę otworzyć i wlutować nowe przełączniki w warunkach domowych? czy jest tam jakiś czujnik "przeciwotworzeniowy"

 

tak można wlutować jest czujnik ale działa tyklo w przypadku rozebrania na nieodblokowanej blokadzie więc wsadzasz kluczyk a następnie akumulator odpinasz i tyle po wlutowaniu pamiętaj dobrze sklej skrzynkę bo sprężynka na trzpieniu jest po to by wypchnąć obudowę a następnie zablokować w przypadku nieautoryzowanego otwarcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie dopisują czysty rygiel za 160zł?:bezzebow Może jeszcze napiszesz że w tej cenie wyciągneli ci pin ze sterownika, aby dokodować rygiel. Ludzie potem przyjezdzaja do elektromechanikow i mowią ze inni robia po 200 itp.

 

 

Podaje adres:

Inter-Welm

43-300 Bielsko-Biała

ul.Sarni stok 1

 

Tyle zapłaciłem za kodowanie (i tak mnie naciągnęli ,sama operacja kodowania kosztuje 100pln) ,całą przekładkę wykonałem sam -nie wierzysz ,zadzwoń

Jak znajdę FV to wkleję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem po naprawie rygla - puścił jeden z lutów i nie zawsze łączył dlatego kierownica nie zawsze chciała się odblokować. Elektryk z rozbiórkę kolumny kierownicy i "czarnej skrzynki" wziął 200 zł. Wszystko jest ok. Kierownica się odblokowuje i zablokowuje, wspomaganie działa, jest zapłon i silnik się uruchamia. Tylko po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się czerwona kontrolka kierownicy, następnie trzy sygnały dzwiękowe i wyświetla się napis o uszkodzeniu układu kierowniczego. Czytałem gdzieś że to przez otwarcie "czarnej skrzynki" z mikroprzełacznikami - takie zabezpieczenie przed niautoryzowanym otwarciem/naprawą. Czy kotś miał podobne objawy? Jak to skorygować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja w sowim passacie b6 naprawiałem tą kolumnę i nie mam żadnych błędów i otwierałem czarną puszkę.

 

Jedź na komputer i odczytaj błędy bo będą na 100%. Odpisz je dokładnie lub najlepiej zgraj na pena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

ja w sowim passacie b6 naprawiałem tą kolumnę i nie mam żadnych błędów i otwierałem czarną puszkę.

 

Jedź na komputer i odczytaj błędy bo będą na 100%. Odpisz je dokładnie lub najlepiej zgraj na pena.

 

Witam ponownie. Zakupiłem na Allegro zestaw naprawczy (zawierający mikro-styki) za 90 zł z wysyłką, podjechałem do jednego znanego i cenionego elektryka samochodowego w mińsku mazowieckim i za 300 zł rozwiązał temat - a przyznał że robił to pierwszy raz:-) Teraz jest jak ręką odjął. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bo tam zadnych fajerwerków niema jak ktoś ma trochę oleju w głowie do sobie poradzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności