noidemm Zgłoś #801 Napisano 14 Grudnia 2013 No to teraz jest zagadka !! Ręce mi opadły. Wsiadłem do auta, na kompie wyświetla się znaczek STOP mało płynu chłodzącego. Więc do garażu podjechałem dolałem wody i patrze co się dzieje. Zbiorniczek odkręcony co chwila dolewka wody i bąbelki idą co jakieś 3- 4 minuty. Dolewam jak mało wody i tak w kółko. Weszła banka pięcio litrowa. Nie możliwe żeby przez głowice tyle wywaliło. Nawet dymka parowego nie ma jak się przygazuje. Wszedłem do kanału i wycieków też nie widać. Jak by przez głowice leciało to by przy dodaniu gazu bardziej wyrzucało a tu tak nie jest. Ciekawe czy parownik nie wadliwy i gaz wode wywala ( ma całe pół roku). W kabinie też sucho czyli nagrzewnica cała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianos121 Zgłoś #802 Napisano 15 Grudnia 2013 To oprócz tego co napisałem - sprawdź jeszcze błędy w klimie. Może któraś klapka się przycina. A temperatura na wskaźniku trzyma non stop 90 stopni? A węze sprawdzałeś, czy są gorące? Może tez byc tak, ze wiskoza sie "rozpadła" czyli zablokowała i non stop chodzi. Nie rzęzi ci nic, jak pracuje silnik? Przyłącze się do tematu. Danek75 wspomniałeś że wiskoza sie rozpadła czyli chodzi o "wiatrak" tak ? Ja mam właśnie taki sam problem i wiatrak chodzi cały czas ? Czy tak ma być czy po prostu się zepsuł ponieważ on jest podłączony do rolki i napedzany bezpośrednio (chyba że się mylę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #803 Napisano 15 Grudnia 2013 Wiatrak ma chodzić cały czas na wolnych obrotach bo go pasek napedza. Ręką go idzie spokojnie zatrzymać. Gdy układ chłodzenia nie daje rady to dopiero wtedy wiatrak zaczyna szybciej kręcic dzięki wiskozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #804 Napisano 15 Grudnia 2013 Panowie , a co powiecie na termostat , może w tym też jego wina , jak wyczytałem na forum - to że wskazówka pokazuje 90 stopni nie znaczy że tyle jest na silniku - były posty że na liczniku 90 a Vag wykazuje 70 stopni ; tak na upartego te 20 stopni więcej do nagrzewnicy to już jest coś. Chyba się pokuszę na wymiane termostatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #805 Napisano 15 Grudnia 2013 Panowie , a co powiecie na termostat , może w tym też jego wina , jak wyczytałem na forum - to że wskazówka pokazuje 90 stopni nie znaczy że tyle jest na silniku - były posty że na liczniku 90 a Vag wykazuje 70 stopni ; tak na upartego te 20 stopni więcej do nagrzewnicy to już jest coś. Chyba się pokuszę na wymiane termostatu. Mariusz spróbuj od podmiany climatronica , albo wydmuchaniem z tej krateczki w nim (po lewej stronie) całego kurzu odkurzaczem. Może po prostu sterowanie jest popsute i daje niepoprawne dane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #806 Napisano 15 Grudnia 2013 Wczoraj go rozkręciłem i wyczyściłem , nie mam za bardzo do kogo uderzyć na podmianę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #807 Napisano 15 Grudnia 2013 A robiłeś sprawdzanie błędów na climatronicu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #808 Napisano 15 Grudnia 2013 A robiłeś sprawdzanie błędów na climatronicu? Czysto na climatronicu , czysto na Vagu.. ---------- Dodano o 20:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:53 ---------- Czysto na climatronicu , czysto na Vagu.. Jutro go podgrzeję i podepnę pod Vaga , zobaczymy co będzie śpiewał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnyGT Zgłoś #809 Napisano 15 Grudnia 2013 Witam, U mnie wczoraj po wielu bojach odniosłem sukces i ogrzewanie powróciło W sobote wymieniłem pompę wody ,choć stan starej nie wskazywał na usterkę. Wymieniłem też cały zbiorniczek wyrównawczy (za radą kolegi mechanika - twierdzi ,że one się rozszczelniają jakoś) na inny używany. Na koniec roboty miałem wielki problem z odpowietrzeniem układu. W końcu po ok 30min kombinacji jakoś się udało i grzeje jak głupi. Postał noc ,dzisiaj po odpaleniu i przejechaniu kawałka po mieście ogrzewanie jest super. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #810 Napisano 16 Grudnia 2013 Witam,U mnie wczoraj po wielu bojach odniosłem sukces i ogrzewanie powróciło W sobote wymieniłem pompę wody ,choć stan starej nie wskazywał na usterkę. Wymieniłem też cały zbiorniczek wyrównawczy (za radą kolegi mechanika - twierdzi ,że one się rozszczelniają jakoś) na inny używany. Na koniec roboty miałem wielki problem z odpowietrzeniem układu. W końcu po ok 30min kombinacji jakoś się udało i grzeje jak głupi. Postał noc ,dzisiaj po odpaleniu i przejechaniu kawałka po mieście ogrzewanie jest super. Pozdrawiam. Ja tez mam pompe na oku w sobote przerabialem zasilanie na nagrzewnice bo mialem zalamany waz gdyz po przerobieniu anglika nie przenioslem otworu ale nic zrobilem to weze super ale z cieplem sie nie polepszylo wiec na zapalonym silniku zdejmuje zasilanie nagrzewnicy a tu nic nie leci,mowie sobie zabita syfem ale dmucham ustami leci super,woda zaczyna leciec po dodaniu gazu wtedy tez dopiero leci cieplo,wiec na 100% mam pompe do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #811 Napisano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Koledzy ja mam taki problem, otóż Climatronic podaje ciepłe powietrze tylko wtedy gdy jest ustawiony na AUTO albo odmrażanie przedniej szyby, gdy ustawie na twarz i na nogi, wieje tylko na twarz ale zawsze wtedy gdy jest razem odmrażanie przedniej szyby. Test Climatronika i vag nie pokazuje żadnych błędów. Jakieś sugestie... Dodam że termostat wymieniony na Wahlera Edytowane 23 Grudnia 2013 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #812 Napisano 22 Grudnia 2013 u mnie też jakoś jest dziwnie z tym sterowanie przy włączonym ogrzewaniu 22 stopnie na AUTO z kratek leci zimne powietrze a jak przełącze na 23 to już ciepłe, a jak mam ustawione 22 stopnie i wyżej na ECON to leci cały czas ciepłe:) dopiero przed 3 miesiącami do tego doszedłem ale auto grzeje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #813 Napisano 23 Grudnia 2013 Zagrzany do 90 st. tyle przynajmniej pokazywała wskazówka na liczniku a tymczasem na Vagu wahania między 68 a 70 , od razu zakup Wahlera i wymiana , Vag pokazuje 88 , z kratek momentalnie cieplejsze powietrze . Jedno spostrzeżenie , przed wymianą termostatu na postoju miał 90 st. , ale już podczas jazdy spadało do 70-80 st. , teraz równiutko 90, nie wspomnę ile bestia gazu mi spaliła przez to niedogrzanie:lol3 ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #814 Napisano 23 Grudnia 2013 przede wszystkim termostat, parę złoty kosztuje a najprawdopodobniej to jest przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #815 Napisano 27 Grudnia 2013 A ja panowie mam taki problem z ogrzewaniem gdy ustawiam ecom i temperatuna nma 18 lub 19 to leci gorące powietrze a jak na max to ukrop z kratek powietrza jest zima ale jest za gorąco w kabinie .Wymieniłem termostat bo był padnięty (wskazówka na wyswietlaczu w połowie teraz jest na 90stopni) co to moze byc ze ciagle grzeje i nie zmniejsza temperatury w środku auta prosze o szybką odpowiedz samochód to passat b5fl z 2001r 1,9tdi AVB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #816 Napisano 27 Grudnia 2013 przedmuchaj lewą kratkę na panelu od Climatronika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #817 Napisano 27 Grudnia 2013 a niczego sie nie uszkodzi jak zassam tą krateczke odkurzaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #818 Napisano 27 Grudnia 2013 a niczego sie nie uszkodzi jak zassam tą krateczke odkurzaczem Nic a nic , wal Pan smiało:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #819 Napisano 27 Grudnia 2013 napisałem przedmuchaj, więc jedziesz na stacje jeśli nie masz w domu sprężarki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #820 Napisano 28 Grudnia 2013 Jak pociągniesz odkurzaczem , to prawdopodobnie zamordujesz wiatraczek za kratką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach